Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Azon gondolkoztam, vajon eredményes lehet-e télire valahogy olaj bevonatot képezni a tank belsején?
leereszteni a benzint, teljesen kiszellőztetni, szárítani, majd valahogy olajjal átforgatni, "befuttatni". Csak az a kérdés, hogyan (hogy lehetőleg azért ne kelljen leszerelni a tankot). Mit gondoltok erről?
Ez akár jó is lehet csak sokkal könnyebb a tankot forgatni, hogy mindenhol érje az olaj mint az egész motort. Úgy is a felső részen jelenik meg a rozsda először.
A Trophy tankban is az alsó részen voltak cudar dolgok nekem...
...az olajozásra, valami hajlított csöves spriccelőn töröm az agyam, amivel be lehet nyúlni a tankba és körbe spriccelgetni.
Jövőre kipróbálom a dongóm tankjában. Már úgyis megjelentek benne a rozsdafoltok
teszik be a kádba az az ostoba horgany nem bújik bele a tankba.
Volahogy megoldották pedig. A váz alatti tankos BMW-k belül horganyozottak voltak. Legalábbis amiket láttam.
- - - Updated - - -
Oldtimer perkekt Por 15 a festék neve. Tavaj augusztusban megrendeltem,február közepén megjött.. De legalább megvan. (ez ne legyen támpont,lehet most van raktáron bőven) Addig kiöntöttem 2 tartályt hozott anyaggal,azokat most áztatom kromofággal+ minden szral hogy a nyálka+ a darabos festék kijöjjön.
- - - Updated - - -
A forgalmazó cég neve Oldtimer perfekt
- - - Updated - - -
Az 50-es évektől a BMW-k tartálya festett belülről. Előfordul hiba,de ritka. Az új benzint is birja.
Kb 2 hét,s használom az anyagot.4 tartály vár kiöntésre. Persze ez csak lehetőség,de ha marad ki anyag,szivesen segítek. ( Az hogy lesz-e maradék,csak akkor derül ki)
Mir- Mur! A mutató ujjaddal nyúljál csak a betöltő környékére felül és rájössz ott a legvastagabb a rozsda, legalább is nekem ott volt. A vázat át ívelő részen is látható de ott még istenes. A felső részek letakarítása a macerásabb úgy gondolom.
Sziasztök!
Úgyérzem sikerrel kitakarítottam a FIAT benzintankját (nem is volt vészes), viszont a búvárcső olyan mintha vízköves lenne. A normál átömlókjeresztmetszete majdnem megfeleződött a benne levő lerakódástól.
Beledugtam ecetbe de nem csinál vele semmit, kb egy hónapja ázik benne de semmi eredmény, és akkor is csak a kanyarig tisztulna ki de hát addig sem. semmi gondolatom sincs mit csináljak vele
Próbáld ki sósavval, hogy valóban vízkő-e a dolog. Értelem szerűen a sósav megmarja a vas és cink alkatrészeket.
Réz mehet bele. Ha marja a sósav, akkor azt más otthon található sav is vinni fogja - citromsav, foszforsav.
Ha nem pezsgeti, akkor vízkőnek látszó oxid - magnézium és cink szeret ilyeneket képezni.
Ecetet nem szeretem - mert büdös - mindenféle egyensúlyt szeret képezni és a végén fent marad a vízkő.
Nemsokára hasonló cipőben járok a 125 csepel tankommal. Próbáltam kiművelni magam a témában. Átolvastam a topikot az elejétől. Keresgéltem a neten is, megoldásokat.
Szembejött egy nagykanizsai cég aki ezzel foglalkozik. Elmondásuk szerint profin és az áruk is viselhetőnek tűnik mérlegelve a fórumban említett folyamatosan jelentkező bosszúságokat.
Szembejött már valakinek? Van már velük valakinek konkrét tapasztalata? Link
Nekem dolgozott a nagykanizsai ember. Fiat 850 SC tankot csinált. Mi le tudtuk küldeni neki, de vissza már Ő hozta Budapestre, ergo ha úgyis feljár, akkor gondolom el is viszi. Szétvágta, kipucolta, összerakta, volt nyomáspróba, belsejét bevonta valami spéci anyaggal, igaz mindezt 54 rúgóért. Az eddigi tapasztalataim szerint jó lett.
Komment