Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Üzemanyag tank tisztítása

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Talán télire a
    Azon gondolkoztam, vajon eredményes lehet-e télire valahogy olaj bevonatot képezni a tank belsején?
    leereszteni a benzint, teljesen kiszellőztetni, szárítani, majd valahogy olajjal átforgatni, "befuttatni". Csak az a kérdés, hogyan (hogy lehetőleg azért ne kelljen leszerelni a tankot). Mit gondoltok erről?

    Komment


      Mit gondoltok erről?
      Jó ötlet ! De akkor 2-t olajjal futtasd be, és a következő idényben, elég csak tiszta benzint tankolni.

      Komment


        Ez akár jó is lehet csak sokkal könnyebb a tankot forgatni, hogy mindenhol érje az olaj mint az egész motort. Úgy is a felső részen jelenik meg a rozsda először.

        Komment


          Úgy is a felső részen jelenik meg a rozsda először.
          Tiltakozom ! Lásd a képeimet kettővel feljebb !

          Komment


            A Trophy tankban is az alsó részen voltak cudar dolgok nekem...

            ...az olajozásra, valami hajlított csöves spriccelőn töröm az agyam, amivel be lehet nyúlni a tankba és körbe spriccelgetni.
            Jövőre kipróbálom a dongóm tankjában. Már úgyis megjelentek benne a rozsdafoltok

            Komment


              teszik be a kádba az az ostoba horgany nem bújik bele a tankba.
              Volahogy megoldották pedig. A váz alatti tankos BMW-k belül horganyozottak voltak. Legalábbis amiket láttam.

              - - - Updated - - -

              Oldtimer perkekt Por 15 a festék neve. Tavaj augusztusban megrendeltem,február közepén megjött.. De legalább megvan. (ez ne legyen támpont,lehet most van raktáron bőven) Addig kiöntöttem 2 tartályt hozott anyaggal,azokat most áztatom kromofággal+ minden szral hogy a nyálka+ a darabos festék kijöjjön.

              - - - Updated - - -

              A forgalmazó cég neve Oldtimer perfekt

              - - - Updated - - -

              Az 50-es évektől a BMW-k tartálya festett belülről. Előfordul hiba,de ritka. Az új benzint is birja.

              Komment


                Kb 2 hét,s használom az anyagot.4 tartály vár kiöntésre. Persze ez csak lehetőség,de ha marad ki anyag,szivesen segítek. ( Az hogy lesz-e maradék,csak akkor derül ki)

                Komment


                  Mir- Mur! A mutató ujjaddal nyúljál csak a betöltő környékére felül és rájössz ott a legvastagabb a rozsda, legalább is nekem ott volt. A vázat át ívelő részen is látható de ott még istenes. A felső részek letakarítása a macerásabb úgy gondolom.

                  Komment


                    Sziasztök!
                    Úgyérzem sikerrel kitakarítottam a FIAT benzintankját (nem is volt vészes), viszont a búvárcső olyan mintha vízköves lenne. A normál átömlókjeresztmetszete majdnem megfeleződött a benne levő lerakódástól.
                    Beledugtam ecetbe de nem csinál vele semmit, kb egy hónapja ázik benne de semmi eredmény, és akkor is csak a kanyarig tisztulna ki de hát addig sem. semmi gondolatom sincs mit csináljak vele

                    Komment


                      Hozd el megnézem , beáztatom más ( titkos ) anyagba .

                      Komment


                        Próbáld ki sósavval, hogy valóban vízkő-e a dolog. Értelem szerűen a sósav megmarja a vas és cink alkatrészeket.
                        Réz mehet bele. Ha marja a sósav, akkor azt más otthon található sav is vinni fogja - citromsav, foszforsav.
                        Ha nem pezsgeti, akkor vízkőnek látszó oxid - magnézium és cink szeret ilyeneket képezni.
                        Ecetet nem szeretem - mert büdös - mindenféle egyensúlyt szeret képezni és a végén fent marad a vízkő.

                        Komment


                          Sziasztok!

                          Nemsokára hasonló cipőben járok a 125 csepel tankommal. Próbáltam kiművelni magam a témában. Átolvastam a topikot az elejétől. Keresgéltem a neten is, megoldásokat.
                          Szembejött egy nagykanizsai cég aki ezzel foglalkozik. Elmondásuk szerint profin és az áruk is viselhetőnek tűnik mérlegelve a fórumban említett folyamatosan jelentkező bosszúságokat.
                          Szembejött már valakinek? Van már velük valakinek konkrét tapasztalata?
                          Link

                          Komment


                            Több 850 FIAT , FIAT BALILLA tank , néhány mkp , korrekt , precíz , jó . Az ár kérdést döntsd el magadban .

                            Elég ha annyit mondok : úgy dolgoznak mint én !

                            Komment


                              ????????

                              Menedzselik a folyamatot?

                              Komment


                                Üdv,

                                Nekem dolgozott a nagykanizsai ember. Fiat 850 SC tankot csinált. Mi le tudtuk küldeni neki, de vissza már Ő hozta Budapestre, ergo ha úgyis feljár, akkor gondolom el is viszi. Szétvágta, kipucolta, összerakta, volt nyomáspróba, belsejét bevonta valami spéci anyaggal, igaz mindezt 54 rúgóért. Az eddigi tapasztalataim szerint jó lett.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X