Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Mert a hátsó kerék színösszeállítását úgy akarom hagyni ahogy most van, nekem tetszik. No meg olcsóbb mint horganyoztatni. A krómhoz meg már nem elég jó a felületük, az új meg drága...
Szóval fekete lesz. Bár a festéshez nem ragaszkodok, csak a színhez
A befűzéskor lenyúzod róla az egészet. Vagy telibe fesd a fűzött kereket, vagy horganyoztasd(akár fekete horgannyal) a küllőket+anyákat külön. Nem olyan drága az, sőt szerintem olcsóbb, mint a festékspray, amit elhasználnál.
A befűzéskor lenyúzod róla az egészet. Vagy telibe fesd a fűzött kereket, vagy horganyoztasd(akár fekete horgannyal) a küllőket+anyákat külön. Nem olyan drága az, sőt szerintem olcsóbb, mint a festékspray, amit elhasználnál.
Köszi, a fekete horgany jó ötlet. Holnap megpróbálok utánakérdezni hogy Miskolcon csinálnak-e ilyet.
Az enyém alu .... MZ , 18-as , talán TS150 hátsó ,... a piroson ... (sokak szerint az egyetlen tisztességes alkatrész az egész "cájgon" ) ! De ennek van más , pozitív tulajdonsága is ... például , hogy ez volt a padláson ! az egyhengeresre 19-es kell ! vagy nem erre gondoltál ??????
Ha az enyém lenne és nem akarnék sokat áldozni rá, inkább elvinném Edelénybe ( ) , az ifjúság utcába és a küllőket , niplikkel együtt megkérdezném "hogyé" horganyozzák (kb 3000 péz kilonként , csak előtte fúrógépbe fogva csiszold meg őket ca. 400 - 800 -assal !!! Egyébként gyárilag is csak horganyozva voltak .) , majd a színre fújt felnibe (esetleg csíkozás után , hogy passzoljon a design -hoz ) fűzném . Mégiscsak másképp mutat egy csillogó küllőgarnitúrával , szinte gyárias ! Bár véleményem szerint a "lacikrómos" megoldás - hőálló-ezüstel "felújítva" - a legalja (!) , de láttam egy ráfot így megcsinálva (felniezüsttel festve) , majd több rétegben (4-5... ) színtelen akrilan lakkal (kisdobozos) lespriccolva , hogy fényes legyen , majd frissen horganyzott küllőkkel befűzve , és tűrhetően nézett ki , szinte eredetinek hatott ! Pl : a korai S50N simson motoroknak is volt valami hasonló ! ??? Így hát csatlakozom az előttem szólóhoz a küllőhorganyzás , és igényesség tekintetében !
Az enyém alu .... MZ , 18-as , talán TS150 hátsó ,... a piroson ... (sokak szerint az egyetlen tisztességes alkatrész az egész "cájgon" ) ! De ennek van más , pozitív tulajdonsága is ... például , hogy ez volt a padláson ! az egyhengeresre 19-es kell ! vagy nem erre gondoltál ??????
Ha az enyém lenne és nem akarnék sokat áldozni rá, inkább elvinném Edelénybe ( ) , az ifjúság utcába és a küllőket , niplikkel együtt megkérdezném "hogyé" horganyozzák (kb 3000 péz kilonként , csak előtte fúrógépbe fogva csiszold meg őket ca. 400 - 800 -assal !!! Egyébként gyárilag is csak horganyozva voltak .) , majd a színre fújt felnibe (esetleg csíkozás után , hogy passzoljon a design -hoz ) fűzném . Mégiscsak másképp mutat egy csillogó küllőgarnitúrával , szinte gyárias ! Bár véleményem szerint a "lacikrómos" megoldás - hőálló-ezüstel "felújítva" - a legalja (!) , de láttam egy ráfot így megcsinálva (felniezüsttel festve) , majd több rétegben (4-5... ) színtelen akrilan lakkal (kisdobozos) lespriccolva , hogy fényes legyen , majd frissen horganyzott küllőkkel befűzve , és tűrhetően nézett ki , szinte eredetinek hatott ! Pl : a korai S50N simson motoroknak is volt valami hasonló ! ??? Így hát csatlakozom az előttem szólóhoz a küllőhorganyzás , és igényesség tekintetében !
Lehet én emlékszem rosszul, de mintha Edelényen csak krómoznának.
Horganyzást csinálnak Szendrőben, itt Miskolcon és Sárospatakon(legalábbis a cégtől erre a három helyre hordjuk a vasakat) A küllőket nagyon nem akarom csiszolni(krómhoz tükör felület kellene) mert egy picit így is véknyabbak mint az első kerékben a krómozottak. A másik hogy most épp nem akarok 3 hónapot várni arra hogy elkészüljön a krómozás, mint legutóbb. (egyébként kb 40ft/db áron csinálnak egy küllőt csiszolással együtt)
Jelenleg hátul minden matt fekete, ezt szeretném is egyenlőre így hagyni, csak egy kicsit igényesebben(azt a kereket egybe fújtam le).
Majd egyszer lehet hogy veszek egy pár szép utángyártott felnit, meg hozzá még egy szett krómozott küllőt. De ez nem mostanában lesz.
Ahol krómoznak, ott horganyoznak is, mivel a folyamat része. Általában fordítva nem szokott lenni. Egerben a volt Bervában én is horganyoztattam már. Talán zahi tud elérhetőséget. Az egyik motorfelújítással foglalkozó ismerősöm például mindíg minden otthon fellelhetö csavart és apróvasat elküld horganyzásra, igy mindíg felújított csavarokat tesz vissza. Az átfutási idö pár nap. Forgódobban horganyoznak, így Jó ha többet viszel, így nem keverednek el a cuccaid, és nem kapsz érdekes dolgokat. Az apróságokat kösd meg vékony rézdróttal. Annó én a küllöket is összekötöttem a két végén, mint egy kis hágcsót.
Kb Január végén hoztam el a cuccaimat (edelényből !) amik krómzásra voltak otthagyva . Úgy rémlik mintha láttam volna horganyzott holmikat is.
Egyébként a horganyzást , természetesen én Egerbe a berván (59-es üzem ) szoktam " elkövettetni " . Csinálnak fehér, sárga horganyt , foszfátot , keménykrómot (k..va drága !!!!) , rezezést is .(egyébként most már edelényben is alárezeznek , a kipufogóim menetes részén láttam !!!!) Az egri cég neve, címe , telefonszáma :
FRAM-STEEL kft 3301 Eger (Felnémet) , Berva - völgy 59-es üzem (a kémény után balra... )
Tel : 06 36 521 855 Fax : +36 36 521 851
Lőrincz József üzemvezető +36 70 7701 748
A cég székhelye : 3600 Ózd , Örsvezér 1. tel : 06 48 479 288
Egyébként nem csak forgódobban horganyoznak , én CO drótra szoktam felkötözgetni ... , és 4500 tól többet horganyzásért még nem kértek , de az egy teljes mkp összes horganyzott cucca ...
Holnap, ha minden jól megy a főnököm visz pár vasat a horganyzóba. Szóval viszem be a küllőket és viszi azokat is.
19:00-tól azokat csiszolgattam(69db) de igencsak szarok, szóval hiába a horgany, asszem festeni is fogom utána.
Nerm tudom mi a különbség -de amikor festeni akarok egy horganyzott vasat -akkor szólok előre , mert valahogy másképp passzíválják , vagy mi . Nekem ezt mondták , szerintem kérdezd meg .
Én befogtam egy vékony műa. csövet a fúrógépbe és abba toltam be a küllőt menetes végével, csiszoló vászon és horganyozva szépek lettek festés nélkül! Éntőlem is megkérdezték szerintem vékonyabb a rávitt réteg festés elé a másik pedig ha nem festik akkor tesznek rá egy bevonatot mely védi a horganyzást de erre nemigazán ragad a festék.
Utoljára szerkesztve a következő által: sepy; 2016 máj. 05, 20:56.
Ömlesztve nem fogadják el ! Csinálni kell neki egy kifurkált lapos anyagot, és abba belefűzni a végén az anyával. Legalább is a horganyzós Ildikó így mondta.
- - - Updated - - -
Nem olyan drága az, sőt szerintem olcsóbb,
180 ft+ Áfa kilója !
Miskolcon csinálnak-e ilyet.
Nem csinálnak. Van ezüst, meg ezüst is ! Arany volt régebben, de húzogatják a szájukat.
Komment