Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Festés

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    "nem csütörtökön mentem a csütörtökön kezdődő akcióra."
    Könnyen lehet hogy ha csütörtök reggel mész, már akkor se kaptál volna.
    A feltűnően jó akcióknál előfordul hogy ki sem kerül a cucc a polcra.
    Aztán ha már ott vagy és kimérgelődted magad, úgyis veszel mást, mondjuk egy-két nyugtató söröcskét
    Atti69 és heeegany kedvelte ezt.

    Komment


      dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      "nem csütörtökön mentem a csütörtökön kezdődő akcióra."
      Könnyen lehet hogy ha csütörtök reggel mész, már akkor se kaptál volna.
      A feltűnően jó akcióknál előfordul hogy ki sem kerül a cucc a polcra.
      Aztán ha már ott vagy és kimérgelődted magad, úgyis veszel mást, mondjuk egy-két nyugtató söröcskét
      Azért általában csütörtök este még van.
      Múlthéten volt mágneses szerszámtartó. Anyám ment estefelé, mondtam neki hogy kettőt vegyen. Azt mondta hogy akkor még kupacban állt ott, rengeteg volt.
      Aztán pénteken fel is került a helyére, de igazából jó lenne még 3. Na de sebaj, szombaton börze, úgyis ott van a szomszédban. Persze már egy darab se volt...

      Egyébként az akciókról:
      Vagy 1 éve vett ott a főnököm akkus flexet meg még 2 másik akkus cuccot. A 3 gépből 2-ből hiányzott az aksi... Mondjuk mind kettőt cserélték garanciálisan.
      Aztán nemrég vett pneumatikus kerékkulcsot. Én bontottam ki, szépen le volt ragasztva. Az összes fej, hoszabbító, olajozó minden hiányzott belőle, csak a csavarozó volt benne... Mondjuk annak meg visszaadták az árát, egy meg még pont volt a boltban amit persze ott helyben kibontottam és miután láttam hogy minden benne van csak akkor mentem a pénztárhoz.
      sepy kedvelte ezt.

      Komment


        Pneus csiszolóhoz kompresszor kell.. valami komolyabb. Polírozáshoz szintén költséges cuccokra van szükség (jó pénzért mérik az anyagot) Persze házilag azért megoldjuk olcsóbban..

        Komment


          Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Pneus csiszolóhoz kompresszor kell.. valami komolyabb. Polírozáshoz szintén költséges cuccokra van szükség (jó pénzért mérik az anyagot) Persze házilag azért megoldjuk olcsóbban..
          Hát, annyira nem combos a kompresszor. De ha a 100l-es tartályt felnyomja 9 bárra akkor azzal egy darabig csak elpolírozgatok mire elfogy.
          Ahhoz meg, hogy évente 1-2 alkalommal használjam jó az. Persze jóval olcsóbb volt mint az elektromos polírozók.

          Komment


            Így jónak tűnik...

            Komment


              Üdv a festékek szakértőinek .

              A tanácsotokat kérném abban hogy mégis mivel lenne jó lekezelni a kínai robeszom alvázát hogy jól bírja a zord időjárást? Ha már így szétrobbantottam nem szeretnék fél munkát végezni.

              Előre is köszi a segítséget.
              sepy és Che kedvelte ezt.

              Komment


                Fémtiszta felületre 2k epoxi alapozó,majd fedőréteg. De az a tuti,ha felkeresel a közeledben egy autófényezési üzletet,és az rendszerüket használod + adnak tanácsot a felhasználás mikéntjéről is.
                jagdtigger, mátéapu és Che kedvelte ezt.

                Komment


                  Van 5 kg TISZAKOR piros alapozóm , adok szívesen . Abban még van erő ..
                  jagdtigger, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.

                  Komment


                    Köszi a felajánlást de mire elmennék érte többe lenne a leves mint a hús .

                    Komment


                      Sziasztok!

                      Festés témában kérem a véleményeteket. Átolvastam az eddigi 30 oldalt. Sajnos néha ApaE hozzászólásai nem látszódnak. Több gépen is néztem nem tudom miért. De azért így is sok infót gyűjtöttem. Laikusként még mindig vannak kérdéseim.

                      A sógorom olyan helyen dolgozik, ahol ipari anyagokkal dolgoznak. Felajánlotta a homokfúvást és az alapozást.

                      Ők a következő módszerrel tudják ezt megoldani:
                      • homokfúvás
                      • portalanítás levegő fújással
                      • majd alapozás 2k epoxi alapozóval. minimális rétegvastagság 50 mikron
                      Kérdéseim:
                      • a fenti munkafolyamat megfelelő-e és van-e értelme ingyen és bérmentve megcsináltatni a sógorommal vagy bízzam szakemberre és fizessek érte?
                      • az alkalmazott anyagok megfelelőek-e?
                      • a fényezők hajlandók dolgozni így előkészített anyaggal?
                      • az esetleges lakatosmunka az alapozás után következik?

                      Még biztosan lesznek kérdéseim, ahogy haladok előre. Első körben ezek merültek fel.

                      Köszönöm!

                      Komment


                        Kondorfa eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Felajánlotta a homokfúvást és az alapozást.
                        Használd ki ,ha megteheted:ez a felújítás egyik legígéretesebb kezdete ! A homokfúvás le-tisztítja a festék és rozsdafoltokat :emiatt a fémtiszta anyag rendkívül gyorsan elkezd rozsdásodni,emiatt a legjobb azonnal alapozni,a lakatosmunka nyomait:szintén azonnal alapozni kell. Aki erre nem készült fel:az jobb ha nem nyúl hozzá !
                        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                        Komment


                          Ha nekem ilyen sógorom volna...
                          Miért fizetnél érte, máshol sem csinálnák meg jobban...
                          A lakatosmunka számomra hajlítást, hegesztést, varratelmunkálast jelent, ami leszediaz adott helyen s festéket, így csakis alapozás előtt!
                          .

                          Komment


                            Egy fontos dolgot elfelejtettem leírni a sógorék AIRLess technológiával tudják csak felvinni a festéket a felületre. Ez használatos/elfogadható technológia motorok fényezésének előtti alapozásnál?
                            Egyébként hidak korrózióvédelmét készítik ezzel a technológiával.
                            Utoljára szerkesztve a következő által: Kondorfa; 2019 ápr. 25, 12:19.

                            Komment


                              Te ! Most itt szivatod a szegény embereket ? Akárki letérdelne egy ilyen ajánlatot tevőnek ......

                              Viszont , azt nem tudom , hogy a motort miért kell festeni - pontosabban mit is csinálsz ? Mert ha ilyen lehetőséged van , akkor ha a motort 0-ról szeretnéd újra csinálni ---akkor én ezzel kezdenék ! Szétszedni , sógor rendbe teszi , aztán úgy alapozva hagyod és szépen megépíted a motort teljesen készre , mész vele pár km-t , ----eltüntetsz minden plusz és maradék alkatrészt teljesen ---aztán szétkapod , megint sógor , aztán rendes fény , króm horgany meg minden ami kell .
                              Régebben , amikor még igényesebb voltam , mindig így csináltam . Szerintem nem kell elmagyarázni miért így a jó ....

                              Komment


                                joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Te ! Most itt szivatod a szegény embereket ? Akárki letérdelne egy ilyen ajánlatot tevőnek ......

                                Viszont , azt nem tudom , hogy a motort miért kell festeni - pontosabban mit is csinálsz ? Mert ha ilyen lehetőséged van , akkor ha a motort 0-ról szeretnéd újra csinálni ---akkor én ezzel kezdenék ! Szétszedni , sógor rendbe teszi , aztán úgy alapozva hagyod és szépen megépíted a motort teljesen készre , mész vele pár km-t , ----eltüntetsz minden plusz és maradék alkatrészt teljesen ---aztán szétkapod , megint sógor , aztán rendes fény , króm horgany meg minden ami kell .
                                Régebben , amikor még igényesebb voltam , mindig így csináltam . Szerintem nem kell elmagyarázni miért így a jó ....
                                Ne értsd félre pls. Nem szivatok senkit. Most állok az első ilyen projekt előtt semmi tapasztalattal. (valami azt súgja lesz ez még több is) Vidékről a fővárosba dobott az élet, de íróasztal mellől dolgozom. Egyenlőre se helyem se semmilyen szerszámom nincs a bütyköléshez. De ez hamarosan változik a tervek szerint. A gépem darabokban vidéken. Most olvasom művelődöm, infókat gyűjtök, előkészülök, kapcsolatokat építek.

                                125 -ös T Csepel-ről van szó. A motor hosszú éveket várt darabokban. kb 20 évvel ezelőtt én szedtem szét. Festéket anno leszedtem majdnem mindenhonnan.
                                Küzdök, hogy a nevemre vegyem. Örökség, de ezt nem tudom igazolni.
                                Az oldal felajánlotta, hogy indítsak egy felújítási naplót. Rászánom magam és akkor egy helyen lesz minden. Kérdésből biztosan sok lesz

                                Köszönöm a segítséget. Kisebb lakatolás mindképp lesz. Ezért is érdeklődtem, hogy ez a fázis sorrendben hova esik.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X