mátéapu eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
T5H feltámasztása
Collapse
X
-
Fényszóró visszajelző kötelező. Azt meg kell oldanod mindenképp, ha sima vizsgára viszed.
jandoarpad kedvelte ezt."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
jandoarpad eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseJa, ez a bizonyos számlap színe, skálázása T5H-n fekete, és 140Km/h-ig mér? Ilyen volt benne:
Sajnos a legtöbb óra önvénye elporladt,deformált: nekem is van több nem javítható....."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 5 likes
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÉn fúratlant választottam a motoromra és egy króm lemezcsikba épitettem a visszajelzőt melyet a kormánybilincs csavarja tart.Nem a legszebb..... Be is foltoztattam gyorsan és semmi pénzért nem fúrnám ki újra.
- 4 likes
Komment
-
Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseBe is foltoztattam gyorsan és semmi pénzért nem fúrnám ki újra.
- 3 likes
Komment
-
Sziasztok!
Eltemetett az év végi hajtás, sok a munka. Azért a Pannónia is halad a maga döcögős tempójában. Végre sikerült feltenni a középtámaszt is! :-) Nem mentem bele aprólékos pozícionálásba, szemre be lett állítva. Hamarosan lesz egy összeépítési próba, akkor meglátjuk hogy sikerült. Ott még nem lesz késő javítani.
Az elemek (dobozok, sárvédő, lengővilla, stb...) meg lettek kicsit kopogtatva, hegesztgetve, szeretgetve... Egy tisztító gyöngyözés után megy minden KTL-be. Aztán az összeállításos próbát követően majd lehet kedveskedni a fényezőnek, hogy illessze be a táncrendjébe a vasat.
A kerekek is lassan elkészülnek, holnap érkeznek a gumiköpenyek, és a belsők. Nagyon szemeztem a Continental RB2 névre hallgató gumival... de elbizonytalanított, hogy az kifejezetten csak első kerékre való, a hozzá illő hátsó köpeny pedig nincsen ekkora méretben. :-(
Keresgéltem neves gyártók termékei között, de aztán meguntam, és megrendeltem a Mitas H01-et. Jó lesz az.
- 4 likes
Komment
-
Alapos munka tetszik!
Esetleg,ha nincs kapaszkodó a felállításhoz,még most ütemezd befestés előtt.
A csomagtartónak is hegesztettem "vendég füleket" a régi motoromnál,ha odaérek ezen is lesz,igaz nekem motorozni kell...(nem OT-s megoldás,a kapaszodó viszont belefér)Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2020 dec. 15, 06:45."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEsetleg,ha nincs kapaszkodó a felállításhoz,még most ütemezd befestés előtt.
Elég hasznos dolog, kanyarintok egyet rá! Köszönöm!
- 2 likes
Komment
-
És máris új színekben pompázik a gép:
Megtörtént a kataforetikus festés, ami kiváló alap lesz a végső fényezéshez. Most következik majd a gépezet összeállítása, az esetlegesen felmerülő nyűgök kijavítása.
Ha minden jól alakul, hamarosan mehet a fényezőhöz!
Ki kell emelnem, hogy szerencsés vagyok, mert (azon túl, hogy jó helyen dolgozom) kiváló kollégáim sok dologban segítenek, hogy ez a projekt gyorsabban haladjon! Nélkülük sokkal döcögősebb lenne. Örök hála nekik!
- 4 likes
Komment
-
jandoarpad eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÉs máris új színekben pompázik a gép:
- 1 like
Komment
-
Az év végi hajtást jól kipihentem, nem is néztem a munkára.Csak a kerekek felgumizása történt meg szilveszter napján.
Ma volt időm, kicsit megint foglalkoztam a motorral. Ellenőriztem, hogy mennyire sikerült szemre beállítani a középállvány pozícióját. Ehhez összeállítottam az elejét, ahogy a képeken látszik:
Mit gondoltok, mennyire korrekt így a bak helyzete?
A hátulját is beépítettem volna, de sajnos elveszett az egyik excenter alaplemeze, aminek a közepén nagy furat van, két végén pedig a bevágások. Ezt már csak hétfőn állok neki legyártani, így a lengővilla ma már nem került be a helyére.
Közben levezetésképpen eltakarítottam két fényszóróüveget, hogy lássam miből gazdálkodhatok. Szerencsére az egyik szinte hibátlan, az jó is lesz a motorhoz. :-) A másik marad tartalékba, az kicsit karcos.
A hátsó teleszkópokat is szétszedtem, és elmostam. Rendelek szimmeringet, gumigyűrűket, azok nyilván cserések. Valaki tudja esetleg fejből a méreteket?
Van két alkatrész, amivel kicsit megakadtam:
Erről az rémlik, hogy valamelyik kerékagynál volt, de nem emlékszem rá. Az is kérdés, hogy miként áll össze? Miért van két betétlemez, ami a filcet tartja? (Rég szedtem szét...) Update: közben rájöttem, ez a porvédő az első kerékagynál van, az alu fedél alatt. A két darab rögzítőlemez még fura, szerintem a gyárban összetapadt kettő...
Ez meg szintén kiesett a memóriából... Sosem volt jó az emlékezőkém.
Jövő héten bekerül a hátsó kerék, aztán már lehet is motorozni vele! :-)
Utoljára szerkesztve a következő által: jandoarpad; 2021 jan. 23, 20:37.
- 5 likes
Komment
Komment