Közlemény

Collapse
No announcement yet.

T5H feltámasztása

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    ...ma viszont kötelező az országúti visszajelző...
    Erre gyanakodtam én is. Köszönöm a megerősítést! Megvizsgálom annak lehetőségét, hogy a KM óra számlapjába építsem be a kék visszajelzőt. Ja, ez a bizonyos számlap színe, skálázása T5H-n fekete, és 140Km/h-ig mér? Ilyen volt benne:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20201005_170305.jpg
Views:	193
Size:	422.8 KB
ID:	225517

    Komment


      #17
      Fényszóró visszajelző kötelező. Azt meg kell oldanod mindenképp, ha sima vizsgára viszed.
      jandoarpad kedvelte ezt.
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        #18
        jandoarpad eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Ja, ez a bizonyos számlap színe, skálázása T5H-n fekete, és 140Km/h-ig mér? Ilyen volt benne:
        Eredetileg a T-5-ökben,fehér számlapos 140-es óra ,de tudunk kivételeket,magyarul belefér az eredeti kategóriába.szerintem örülj ha működik.Aki ennyire rafinált megoldásba belemer vágni az talál megoldást...

        Sajnos a legtöbb óra önvénye elporladt,deformált: nekem is van több nem javítható.....
        Atti69, pasetta és 3 további látogató kedvelte ezt.
        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

        Komment


          #19
          mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Én fúratlant választottam a motoromra és egy króm lemezcsikba épitettem a visszajelzőt melyet a kormánybilincs csavarja tart.Nem a legszebb....
          Nem a legszebb, de bármikor könnyen módosítható, mert - ugye - ki tudja mit hoz a jövő? Én is "ütöttem" egy lyukat a lámpatökre a 70-es években, amiért nagyon mérges voltam magamra néhány évtizeddel később. Be is foltoztattam gyorsan és semmi pénzért nem fúrnám ki újra.

          Komment


            #20
            Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Be is foltoztattam gyorsan és semmi pénzért nem fúrnám ki újra.
            Én is így vagyok ezzel. Valahogy fúrkálás nélkül megoldom a visszajelzőt!

            Komment


              #21
              Sziasztok!

              Eltemetett az év végi hajtás, sok a munka. Azért a Pannónia is halad a maga döcögős tempójában. Végre sikerült feltenni a középtámaszt is! :-) Nem mentem bele aprólékos pozícionálásba, szemre be lett állítva. Hamarosan lesz egy összeépítési próba, akkor meglátjuk hogy sikerült. Ott még nem lesz késő javítani.

              Click image for larger version

Name:	IMG_20201214_141542.jpg
Views:	169
Size:	246.0 KB
ID:	225763

              Az elemek (dobozok, sárvédő, lengővilla, stb...) meg lettek kicsit kopogtatva, hegesztgetve, szeretgetve... Egy tisztító gyöngyözés után megy minden KTL-be. Aztán az összeállításos próbát követően majd lehet kedveskedni a fényezőnek, hogy illessze be a táncrendjébe a vasat.

              A kerekek is lassan elkészülnek, holnap érkeznek a gumiköpenyek, és a belsők. Nagyon szemeztem a Continental RB2 névre hallgató gumival... de elbizonytalanított, hogy az kifejezetten csak első kerékre való, a hozzá illő hátsó köpeny pedig nincsen ekkora méretben. :-(
              Keresgéltem neves gyártók termékei között, de aztán meguntam, és megrendeltem a Mitas H01-et. Jó lesz az.

              Komment


                #22
                Alapos munka tetszik!
                Esetleg,ha nincs kapaszkodó a felállításhoz,még most ütemezd be festés előtt.

                A csomagtartónak is hegesztettem "vendég füleket" a régi motoromnál,ha odaérek ezen is lesz,igaz nekem motorozni kell...(nem OT-s megoldás,a kapaszodó viszont belefér)
                Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2020 dec. 15, 05:45.
                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                Komment


                  #23
                  mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Esetleg,ha nincs kapaszkodó a felállításhoz,még most ütemezd be festés előtt.
                  Ez a kapaszkodó kérdés eddig elkerülte a figyelmemet! Az enyémen nincsen, de most, hogy kicsit keresgéltem képeket, más motorokon látok ilyet.
                  Elég hasznos dolog, kanyarintok egyet rá! Köszönöm!

                  Komment


                    #24
                    Holnap mennek a vasdarabok KTL-be:

                    Click image for larger version

Name:	IMG_20201215_130143.jpg
Views:	161
Size:	295.6 KB
ID:	225774

                    Lámpán a visszajelzők behegesztve, középtámasz kijavítva, felesleges lyukak eltüntetve. Ja, és a kapaszkodó is megvan! ;-)

                    Komment


                      #25
                      És máris új színekben pompázik a gép:

                      Click image for larger version

Name:	IMG_20201216_1551471.jpg
Views:	144
Size:	541.0 KB
ID:	225803

                      Megtörtént a kataforetikus festés, ami kiváló alap lesz a végső fényezéshez. Most következik majd a gépezet összeállítása, az esetlegesen felmerülő nyűgök kijavítása.
                      Ha minden jól alakul, hamarosan mehet a fényezőhöz!
                      Ki kell emelnem, hogy szerencsés vagyok, mert (azon túl, hogy jó helyen dolgozom) kiváló kollégáim sok dologban segítenek, hogy ez a projekt gyorsabban haladjon! Nélkülük sokkal döcögősebb lenne. Örök hála nekik!

                      Komment


                        #26
                        jandoarpad eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        És máris új színekben pompázik a gép:
                        ...csak ámulok és bámulok! Követni is alig bírom!

                        Komment


                          #27
                          Mit is csináljon egy veteránkedvelő, így év végén?
                          Click image for larger version

Name:	IMG_20201231_131320.jpg
Views:	153
Size:	403.7 KB
ID:	226067
                          Boldog új évet!

                          Komment


                            #28
                            Az év végi hajtást jól kipihentem, nem is néztem a munkára. Csak a kerekek felgumizása történt meg szilveszter napján.

                            Click image for larger version  Name:	IMG_20201231_123618_net.jpg Views:	9 Size:	405.2 KB ID:	226316

                            Ma volt időm, kicsit megint foglalkoztam a motorral. Ellenőriztem, hogy mennyire sikerült szemre beállítani a középállvány pozícióját. Ehhez összeállítottam az elejét, ahogy a képeken látszik:

                            Click image for larger version  Name:	IMG_20210123_144152_net.jpg Views:	9 Size:	462.8 KB ID:	226317
                            Click image for larger version  Name:	IMG_20210123_105940_net.jpg Views:	9 Size:	530.7 KB ID:	226318

                            Mit gondoltok, mennyire korrekt így a bak helyzete?
                            A hátulját is beépítettem volna, de sajnos elveszett az egyik excenter alaplemeze, aminek a közepén nagy furat van, két végén pedig a bevágások. Ezt már csak hétfőn állok neki legyártani, így a lengővilla ma már nem került be a helyére.
                            Közben levezetésképpen eltakarítottam két fényszóróüveget, hogy lássam miből gazdálkodhatok. Szerencsére az egyik szinte hibátlan, az jó is lesz a motorhoz. :-) A másik marad tartalékba, az kicsit karcos.

                            A hátsó teleszkópokat is szétszedtem, és elmostam. Rendelek szimmeringet, gumigyűrűket, azok nyilván cserések. Valaki tudja esetleg fejből a méreteket?

                            Click image for larger version  Name:	IMG_20210121_062758_net.jpg Views:	9 Size:	583.7 KB ID:	226319

                            Van két alkatrész, amivel kicsit megakadtam:

                            Click image for larger version  Name:	IMG_20210123_124619_net.jpg Views:	9 Size:	918.1 KB ID:	226320
                            Erről az rémlik, hogy valamelyik kerékagynál volt, de nem emlékszem rá. Az is kérdés, hogy miként áll össze? Miért van két betétlemez, ami a filcet tartja? (Rég szedtem szét...) Update: közben rájöttem, ez a porvédő az első kerékagynál van, az alu fedél alatt. A két darab rögzítőlemez még fura, szerintem a gyárban összetapadt kettő...

                            Click image for larger version  Name:	IMG_20210123_125009_net.jpg Views:	9 Size:	918.5 KB ID:	226321
                            Ez meg szintén kiesett a memóriából... Sosem volt jó az emlékezőkém.

                            Jövő héten bekerül a hátsó kerék, aztán már lehet is motorozni vele! :-)


                            Utoljára szerkesztve a következő által: jandoarpad; 2021 jan. 23, 19:37.

                            Komment


                              #29
                              A teleszkóp szimmering 10x22x8, ezt írja a katalógus. De a két "O" gyűrűre csak ennyit ad meg: 16-os, és 20-as.

                              Komment


                                #30
                                mátéapu eredeti hozzászólása
                                20-as külsőből kivonjuk a16-ot marad:4 m/m ezt elosztjuk a két oldalra,marad az átmérő :2 m/m. Azért adják meg a külső ,belső átmérőt mert fontos az illeszkedés miatt....
                                Neeem, ez két külön gumigyűrű, amiről itt szó esett!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X