Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Dnepr 650. .... csináld magad. De hogy?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Kispolszkival volt egyszer egy csodas elmenyem. Olajnyomás....nem mindegy hogy az olajszűrő alatti alátetet hogyan teszed be. Van rajta az egyik oldalon egy 45 fokos leszurás. Ha forditva teszed vissza nincs olajnyomás. Mokas kis szerkezet amugy.
    zahi, OdinHEM és 3 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      No ez az érték ebben a közösségben - a segítő szándék!
      zahi és Atti69 kedvelte ezt.

      Komment


        Felénk a kispolszkinak több gunyneve is volt...a két kedvenc a "csibetipró" meg a "motoros fotel"
        dongos78, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          Nemes Pista eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Felénk a kispolszkinak több gunyneve is volt...a két kedvenc a "csibetipró" meg a "motoros fotel"
          Olyan, hogy aszfaltpattanás?
          dongos78 és zahi kedvelte ezt.

          Komment


            Vagy tyúkanyó?

            Komment


              ... Seggbosszantó , fűnyíró , bakkancs ,kispócki , kaloda ... és még sorolhatnám a találóbbnál - találóbb neveket ... (sértés nélkül !!!) . Ezeket mind az ügyfelektől hallottam , és ami igaz , az igaz jómagam minden , a "kispolákból" való kiszállás után Hudíni-nek tudtam magam képzelni ... .

              Komment


                A hétvégén megtöltöm a forumot friss fotókkal. Találtam pár erdekesnek mondható dolgot a blokkban, ami az előző tulaj trehányságát tükrözi.

                Komment


                  Mivel szenvedsz?
                  Milyen viszonyaid vannak és kivel?, hú de kíváncsiak lettünk!

                  Egy Kispolskival. Fifi a neve.

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20150525_191347.jpg
Views:	2
Size:	195.3 KB
ID:	144697
                  Az elmélyülést pedig vegyétek szó szerint. Eddig elöl matattam benne keresve a motort, de csak egy pótkereket és alatta sok rozsdát találtam. Valaki igen lelkesen betömte gumigittel (de lehet, hogy rágógumi volt ) a lefolyóhelyeket így megállt benne a víz. A fékfolyadék pedig bal oldalt lemarta a lemezről a festéket. Kész öröm volt kitakarítani, passziválni és lefesteni.

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20150517_114449.jpg
Views:	2
Size:	194.6 KB
ID:	144699

                  Visszaraktam a fényszórókat is, valamint átkentem paraffinnal a műanyag alkatrészeket. Jó sokat szívtak magukba, de jobb, mint a szilikonspray - szerintem. Legalábbis bőrbarátabb.

                  Jelenleg a motorral küzdök. Már megtaláltam az olajfolyás feltételezhető okát: szelepfedéltömítés nem látható helyen keresztülrepedt és éppen a "kispókos körökben" csak lyukas csavarként ismert alkatrészre folyt, ami azután porlasztott és fújt rendesen konkurálva a hűtőventillátorral. Az meg belülről segített a jobboldali burkolatot és a motor alját konzerválni. Magyarán volt benne, rajta, dzsuva bőven.

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20150517_113057.jpg
Views:	1
Size:	195.1 KB
ID:	144698

                  A legszebb az volt az egészben, hogy a hengerfejcsavarokon simán tudtam húzni rövid villáskulccsal, tehát ez eleve rossz pont. A másik amire nem gondoltam, de most előjött szelephézag állításkor a régi trükk: Ha vásárba viszed a kocsit állíts nulla szelephézagot, nehogy csörögjön. Hát ez ilyen volt.

                  Az úszó stiftje (ami körül forog) 1 mm-rel volt kisebb a furatánál, az úszószint pedig legalább 2 mm-rel magasabban állt, mint a gyári érték. Pillangószelep furata kiverődve, hadd szívjon falsot. Már beterveztem egy síkbahúzást a porlasztó összes osztósíkján. Utána összerakás, fohászkodás és indítási próba.

                  Azután felrakom a lökhárítókat és irány próbálni.

                  - - - Updated - - -

                  zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  ... Seggbosszantó , fűnyíró , bakkancs ,kispócki , kaloda ... és még sorolhatnám a találóbbnál - találóbb neveket ... (sértés nélkül !!!) . Ezeket mind az ügyfelektől hallottam , és ami igaz , az igaz jómagam minden , a "kispolákból" való kiszállás után Hudíni-nek tudtam magam képzelni ... .
                  Az egérkamiont és a nyuszibuszt kihagytátok. Amúgy rendesen csodálkozok magamon. Volt már néhány autónk, de egyik sem volt olyan kedves, mint ez. Ennek rögtön adtunk nevet és néha még beszélek is hozzá. Egyre súlyosabb a helyzet.

                  Komment


                    szelepfedéltömítés nem látható helyen keresztülrepedt
                    Ezért kell a meghúzásnál óvatosnak lenni, és nem túlhúzni.


                    nehogy csörögjön
                    Akkor jó,ha a varrógéptől picit finomabban csörög,(kattog,zakatol- nem tudom pontosan leírni hogy melyik a legtalálóbb szó) akkor jó. A nulla szelephézaggal melegen be sem indul, vagy csak nagyon nehezen.

                    Komment


                      madorka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      nem tudom pontosan leírni hogy melyik a legtalálóbb szó
                      Szerintem Zsolti pontosan tudja, hogyan ketyeg egy jó varrógép

                      Komment


                        Szerintem Zsolti pontosan tudja, hogyan ketyeg egy jó varrógép
                        Ezért próbáltam a varrógép hangja irányába terelni a figyelmét.

                        Komment


                          CZsolti, -----szelepfedé tömítést tessék parafából csinálni és felrakás szigoruan csont szárazan ! A felületeket féktisztítóval leszárítani ! Aztán kajakra meghúzni , csak ne roggyon be a fedél

                          Komment


                            dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Szerintem Zsolti pontosan tudja, hogyan ketyeg egy jó varrógép
                            Hát a Csepel 30-asnak a hangja itt van a fülemben. Ettől azért ez szerintem hangosabb lesz. Mindenesetre a szelephézag már be van lőve. Egyenlőre csak ideiglenes tömítést kap. A végleges az parafa lesz. Festéshez ugyanis még egyszer le kell szednem majd az összes burkolatot, hogy egységes legyen. Akkor kapja meg a parafát.

                            Köszönöm mindenki tanácsát.

                            Más: ha valaki biztonsági öv rugóvisszatételben technikai segítségre szorul keressen bátran. Kb. egy óra szenvedés után sikerült visszatennem a sajátomba. Nem húzta vissza az övet semennyire. Azt mondták, hogy el van koszolódva a rugó felől. Nos én levettem a kérdéses deknit és egy törött szárnyaszegett gyenge rugócska helyett egy kis dinamit fogadott. Lerúgta a fedelet és úgy összegubancolódott, hogy alig tudtam eredeti formájába visszatekerni. Mostmár ez is működik. Egyébként az egyik kampója volt letörve.

                            Komment


                              Egyenlőre csak ideiglenes tömítést kap
                              Én a szelepfedelet úgy újítottam,hogy 3m/m-es lemezcsíkot hegesztettem a felfekvőfelületre kikalapáltam a rogyasztásokat és az egészet rézzel átforrasztottam utána egy napig reszelgettem míg felfeküdt utána soha nem kellett tömítést cserélnem,egy gondja volt nehezen fért az alapjáratállító-csavar alá.
                              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                              Komment


                                Coppa olio motore alluminio 3,5kg coperchio punt - Accessori Auto In vendita Salerno

                                lehet olcsóbban is , csak a lehetőség.....

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X