Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Dnepr 650. .... csináld magad. De hogy?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    mateapu,
    Én startert , vagyis indító állványt gyártottam . Nem ......köszörüt . Össz -vissz 2 reklamációm volt . Az ökör holland addig tekerte ( gondolom aksibikázóval ) amig kiolvadtak a tekercsvégek a kommutátorból
    sepy, OdinHEM és 2 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      Az ökör holland
      Nos ez érdekes.. Most 2 Holland motor volt nálam...ha nem tudnám,azt mondtam volna román szakik javították.. Madzaggal,szigetelőszalaggal hegesztettek..stb szépségek..

      Komment


        Ezen nem lehet 180 fokkal "eltenni " a gyujtást ?

        Komment


          Nem általánosítok,mert nem szabad...

          - - - Updated - - -

          Ezen nem lehet 180 fokkal „eltenni” a gyujtást
          De igen.. akkor pipacsere..

          - - - Updated - - -

          Fenéket...hülyeség.. Márminthogy az enyém..

          - - - Updated - - -

          Tehát gyertya ki, egy csavarhúzó bele a gyertya furatba,
          innen végigzongorázni türelmesen..

          Komment


            Nem lehet eltenni a gyujtast. Mindket hengernel egyszerre gyujt. Az egyik henger suritesen van, a masik kipufog. Cserelgetheted a pipakat de felesleges. Ugyanaz lesz az eredmeny. Visszarakom a szivócsöveket es a legszurőt. Ami benzint visszaköp azt egy ido utan be is kell hogy szivja. A gond az lesz amit ti is mondtatok....frissen furt motor nem zar jol. Ezert fogom betolni de teli tankkal. Vagyis pontosabban behuzatni. Ha beindul az egy tank benzint ki is jatszom belole azonnal kint az erdoben. Majd bekopik...

            - - - Updated - - -

            joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            mateapu,
            Én startert , vagyis indító állványt gyártottam . Nem ......köszörüt . Össz -vissz 2 reklamációm volt . Az ökör holland addig tekerte ( gondolom aksibikázóval ) amig kiolvadtak a tekercsvégek a kommutátorból
            mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Akkor már az is baj"elmostad a motort"valahogy öblíteni kellene és kiszellőztetni.túl sok olaj nem engedi a benzint begyújtani.
            bsa10 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Ja és lehet, hogy hiba volt a hideg indítót ledugózni.
            Azt mar szabaddá tettem. Annyit ér mint erdőtűzben a hangyapisi..

            - - - Updated - - -

            Az egyik hengerbe kozvetlenul miutan a szivoszelep bezart nyomtam hideginditot. Azonnal elrobbantotta..

            Komment


              Mindket hengernel egyszerre gyujt
              beugrott. Sok sikert! egyszercsak úgy is beindul..

              Komment


                Én is arra tippelnék, hogy nem zár a gyűrű rendesen. Jó lenne kompressziót mérni tényleg. Ezen az alacsony benzinszinten azóta ötletelek, amióta megemlítetted. Azt gondolom tudod, hogy a tűszelepet be kell akasztani abba a réz fülbe?
                Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 jan. 17, 21:01.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  Persze hogy tudom. De az alapjarati benzin nem a sibertutol jon. Az mar csak nyitott tolattyú allasban adja a benzint. Mivel minden jol van osszerakva, ezert be kell indulnia valahogy. Elobb vagy utobb menni fog....

                  Komment


                    Én azt mondom 20 métert sem kell húzni pöfögni fog csak ezután a méreg ne öntse el az epédet. Én is jártam így rugdostam már majdnem oldalba tolva 5 méter után indult igaz a Sport Cz-m volt.Kis türelem menni fog tudom ilyenkor tele van a hócipő de hát Tél van.

                    Komment


                      No Uraim

                      Ha rugdosom már gyujt, erzem a kipufogógázt. Viszont ujabb, amolyan jellegzetes oroszos problema jelentkezett. Folynak a karbik a magas benzinszint miatt. Rendeltem anno uj tomiteskeszletet a karbikhoz. Az egyik uszohaz tomites osszezsugorodott a benzintől, a masik meg kinyúlt mint a retesteszta. Talaltam egy eredetit, az hibatlan. Valami vastagabb kartonbol kell vagnom ujakat. Az inditasi nehezsegekhez hozzajarul a nem jol zaró gyűrűk mellett a garazsban lévő minusz 10 fok. De szombaton mennie kell. Csinalok sok uszohaz tomitest, hogyha meg szorakoznom kell a benzinszinttel tudjak a vegen ujat berakni. Az uszohaz tomites nem birja a benzint....csodás.

                      Komment


                        Olvasgatva az orosz csodákkal való kínlódásokat felötlik bennem, hogy a fenébe tudtak ezek olyan T34-eseket csinálni, ami képes volt mínusz sok fokban is indulni?!

                        Mindig is úgy gondoltam, komoly kihívás talpra állítani egy lereccsent Pannóniát napi használatra, de úgy tűnik, egy ilyen orosz gép az már felér egy túlélő gyakorlattal...

                        Komment


                          A pannonia az egy leányálom ehez kepest....

                          Komment


                            Olvasgatva az orosz csodákkal való kínlódásokat felötlik bennem, hogy a fenébe tudtak ezek olyan T34-eseket csinálni, ami képes volt mínusz sok fokban is indulni?!
                            Ez azért fura csak, mert nem tudod, hogy ezeknek a gépeknek azért el kellett hordania a 8-10 zsák kukorícát, féldisznót, a menyasszonyt, és ami volt a ház körül. Sajnos ennek a következménye, hogy egy ilyen gépben minden szarrá van kopva. Ha kicserélgeted az alkatrészeket, az újak botrányos minőségben vannak legyártva. Az orosz tűrések és gyártás miatt nem találsz cserealkatrészt, ami pont ugyanolyan lenne, mint amit kiszereltél. Az oka, hogy ezek egymáshoz válogatott alkatrészekből vannak.
                            Itt fordítva van a minőség: A korábbi gyártású alkatrészek/motorok jobbak. Az OHV rendszer bonyolult, és több hibája van, mint az SV-nek, továbbá kenési gondjai is akadnak(az SV-nek is). Brutál szinten forralja az olajat, aminek 2000km-es csereperiódusa van. Olajszűrő nincs(tekintsünk el a tésztaszűrőjétől és a centrifugális hülyeségtől a 650 nél) Olajnyomás majdnem 0. Az okosak a gyújtást a vezérmű végére tették. A vezérlés foghézagát nem lehet állítani, továbbá a csapágyazás távolsága az Ahogysikerül Szabvány szerint készült(ezért nem mertem eddig vezérkereket cserélni-inkább zörögjön).

                            Ez tipikusan az a fajta motor, amit össze kell rakni(újra), és addig menni vele, amíg szét nem esik. Ha beindul, utána meglepő állapotokban képes működni. Nekem a dugók és a henger között 1mm volt. Ennek ellenére simán működött. A gondjaim a hengerfúrással kezdődtek. Ha elkezded javítgatni, nem érsz a végére a problémáknak.
                            Ha nincs kedve indulni, bármilyen kiszámíthatatlan tüneteket produkál. Nekem pl. utoljára kapásból megfordította a töltési irányt. (világitott a töltésjelzőm ezerrel, annak ellenére, hogy volt töltés)
                            Hozzátenném hogy az én motorom bármikor 3 rúgásra indul, ha kihozom a garázsból. A frontig simán el lehet menni vele, vissza meg nem vonulunk!


                            Csinalok sok uszohaz tomitest,
                            Minimum 1 mm es legyen, olyan hullámos az úszóház pereme. Inkább valami olajálló gumit javasolnék.


                            Az uszohaz tomites nem birja a benzint...csodás.
                            Én is visszatettem a gyárit, az pvc vagy hasonló valami.
                            Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 jan. 20, 14:27.
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              Wsievers minden szavad igaz. Regebben mar targyaltuk ezt a temat hogy tűrésezés vagy osszevalogatas. Ezert mondtam hogy a turesezes jobb. Regebben felhivtam a ceget itt nemetben akik a tanyer es kupkerek part arultak dneprhez. Nem gyarjak mar sokaig mert sok a reklamacio. Persze hisz a hátsó hajtashazat mikor hogy sikerult kimunkalni. Egy pontatlan hazba hiaba teszel pontos alkatreszt, szorakozni kell vele egy csomot es talan jo lesz, vagy szar az egesz, mint pl az en tengelyem. Tojas, mar szarul fut alapban. Az egyik oldalon van foghezag, a masik oldalon meg feszul picit. Ha most veszel egy ilyen tanyerkerek kupkerek parost , biztos hogy jatszhatsz vele, birja amig birja. De ha jot akarsz csinalni veszel 10 parost, leülsz es elkezded osszevalogatni az alkatreszeket a TE hatso hajtashazadba. Mert ami a tiedbe jo, biztos hogy nem lesz jo egy masikba. A pannonia egy relative jol legyartott es osszerakott motor volt( itt nem a p20-21) szeriara gondolok, hanem pl a TLF re. Ha anno szakertő kezek szereltek, ugy ahogy kell, akkor az egy jo, megbizhato motor. A dnepr má akkor szar vót amikor kijott a gyarbol.

                              - - - Updated - - -

                              Az uszohaz ala pedig 1 mm es kartont fogok tenni. Megkenem Elring Curil-T vel es ennyi. Anno a Simson Schwalbem uszohazat papir tomitessel zartam le, evekig nem volt vele gondom. Nem csak az uszohaz szar, a karbiház is.

                              Komment


                                Viszont fejleszteni mindíg lehet...Egy érdekes videó a 650 főtengelyről:

                                https://www.youtube.com/watch?v=z1l_FdVoRo4
                                Nálad nem lenne megoldás, ha lemarnád ferdére a karbifordító síkját?
                                Mint mondtam az enyém is egyedi, keskenyebb, és nem kellett hozzá letörni egy bordát, mint a gyárihoz.
                                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X