Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Dnepr 650. .... csináld magad. De hogy?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    lehet hogy az a baj hogy mindent mikronokra illesztettem. Lehet hogy mindenhol tizedes illesztest kellett volna hagyni.
    Szerintem ez csak melegen okozhat problémát. Ha okoz is egyáltalán.
    Nekem a csodás ukrán dugó még 7 százados illesztéssel is meg-megszorult.
    Nekem is amúgy kb még 1 fordulatot fordul berúgás után, pedig nem 50 kiló vagyok. Amúgy a régi típusú váltó mintha kevesebbet fordítana a főtengelyen. Gondolom előtte felhajtod a dugókat a felső holtpontra.
    Nekem az a tapasztalatom, hogy tologatásra nem indul be sohasem, ha körbetolom a falun, akkor se. Beöntés vagy féktisztítóspray? Valameikre be kell hogy induljon.
    Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 jan. 17, 09:27.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      A youtubos videokon hallom hogy a berugaskor kerreg a berugokar kilincsmüve, mert lazan forog minden.
      Ha ellégé elkopik,s van elég nagy lendtömeg. Jól beállítva ennek a motornak már akkor indulni kell,ha átbillented felső holtponton. 1x

      - - - Updated - - -

      tapasztalatom, hogy tologatásra nem indul be sohasem,
      Berúgási technikán is múlhat.. Csak szépen lenyomva a kart...

      Komment


        Ebben a mostani hideg időben számomra is elég izzasztó beröffenteni az Uralt. Levegő elzár, szivató felhúz, túlfolyat mig szépen ömlik a benzin a földre, aztán gyújtás nélkül rárug párat- ezután gyújtással vagy beröffen vagy rugdalhatod percekig...
        Az sem mindegy, hogyan rugod - ha egymás után rugod, mint az MZ-t, sose fog indulni, csak telemegy benzinnel...
        Szépen lassan hajtva meg kell keresni a sűrítést, ezután felengedve a berugót erősen rá kell rugni.
        Párszor pedig csak nem is a betolás segített... Indulás után hidegen sosincs alapjárat, nekem mindíg játszani kell, hogy ne álljon le...
        Utoljára szerkesztve a következő által: bazsimoci; 2016 jan. 17, 10:43.

        Komment


          Koszonom szepen a segitseget. Egyszeruen svimmeles utan is szaraz a gyertya. A motorban minden rendben az biztos. Az uszok benzinszintjet mar nem tudom feljebb tenni a karbikban. Megnezem meg hogy a siktulattyu hossza megfelelo e. Mas tippem mar nincs. A karbiban minden furat tiszta. Felhuzott szivatokarok mellett usznia kellene mindennek a benzinben. De a gyertya szaraz. En igy inditok: tulfojatom a karbikat, nem huzok gazt, ketszer megrugom gyujtas nelkul, majd harmadjara gyujtassal. En csinalok rosszul valamit?

          Komment


            En csinalok rosszul valamit?
            Szerintem nem. Egy próbát megér: Szivaccsal letömni a légtorkot, felhúzott tolattyúkkal indítani (próbálni) Ha van vákum,akkor kell hogy szívjon benzint.

            Komment


              Most elmegyek hozok benzint, este beszamolok mire jutottam.

              Komment


                Tavaj én hozattam a benzint.. Utána két napig játszottam..kerülgetett a frász rendesen...az elejétől a végéig átnéztem újra és újra mindent....mégsem akart indulni. Másik gépből kivett üzemanyaggal pöcc-röff.. Kiderült a kúton egymás mellett van a 85 és a 95..

                Komment


                  No Uraim. Nem indul. Mert nem kap benzint. Levettem mindketto karbit. A benzinszint mar olyan magas hogy tulfolyik a karbi. A gyertya ennek ellenere szaraz. Igyhat vegyuk sorra mi az ami most jelenleg be van allitva:

                  Szelepek zarnak rendesen

                  Vezerles szimmetrikusan fut

                  Gyujras felső holtpontnál

                  Karburator minden furata tiszta

                  Sieber tű alulrol a masodik allasban

                  Siktolattyu teljesen alul, zart allasban

                  Fofuvoka 110es

                  Szivato alatti fuvoka 55ös

                  Karbi rendesen zar a tömͬtő feluletnel, falsot nem szivhat.

                  Elmondom mi fog tortenni. ..

                  Van az utcaban egy idos bacsi, van egy regi Porsche traktorja. Hétvégén korbr huzzuk stuttgarton, eloszor ugy hogy rajta ülok, ha nem indul be utana ugy hogy nem ulok rajta....

                  Anno a k750 el semmi gondom nem volt!!!
                  Beallitottam rendesen a gyujtast, feltettem a Graezing karbikat es indult szepen....
                  Ez a szeria egy katasztrofa. Aki ilyet akar venni inkabb vegyen verhovinat....ugyanekkora szopas csak egy hengerrel es ket utemmel..

                  Komment


                    Van az utcaban egy idos bacsi, van egy regi Porsche traktorja. Hétvégén korbr huzzuk stuttgarton,
                    Szerintem a Joker versenymotor indítója pont jó lenne:erre a célra is!
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      Nem lehet a nyers motor ennél is a bukta szaki! Én 4 ütemben nem vagyok járatos de az első indításoknál még ez sem rendelkezhet fúrás- hónolás után akkora szívó erővel. Egy kis vékony olaj a hengerbe itt nem segítene?-Hozzáértők röhögését kissé hallom de nem zavar mert tudatlan vagyok.

                      Komment


                        En mar kb fel fel deci 20w50 es olajat ontottem mindket hengerbe. Utana fujtam bele hhs2000 et ami mar szinte zsir....

                        Komment


                          Nézd már meg egyszerűen a szelepek működtetését. Ne higgy a jelben mert ha jól tudom nincs elékelve a vez. tengelyen a fogaskerék.

                          Tehát gyertya ki, egy csavarhúzó bele a gyertya furatba, szelepdekli le és lassú, helyes forgás irányú körbe forgatással tekerd körbe úgy, hogy közben a himbákat figyeled, mikor nyomja meg a szívószelepet, mikor zár a két szelep, itt van-e mindkét himba alatt hézag, és mikor van a szelep váltás.
                          Én még most is azt gondolom, hogy az elrakott vezérlés miatt nem jut-marad keverék az égéstérbe.
                          Egyébként működött a javítás előtt? Akkor nézted, hogy felső holtponton hogy áll a vezérmű kerék kapcsolata?
                          Ez egy egyszerű jármű. Nyugodj meg és tételesen mindent ellenőrizz. Még azt is, hogy a szikra dugattyú helyzetéhez képest hol ugrik át egy a pipába bedugott gyertyával és persze a csavarhúzóval figyelve a dugattyú helyzetét. Valamint nézd meg, hogy van-e kompresszió.
                          Nyugalmat és sok sikert kívánok.

                          Komment


                            Van egy idősebb ismerősöm,ö a régi kompresszióhiányos traktorját beöntött olajjal és benzinbeöntéssel kelti életre.Macerás meló,de ö azt mondja minek újítsa fel amíg beindulnégy porlasztót kiszerel,beönt átforgatja,benzinbeöntés,porlasztók,csövek vissza,légtelenít,indít......Van mikor elsőre indul....

                            Érdemes lenne beöntéssel próbálkozni,két-három cm2 benzint javaslok hengerenként.A másik ha túlfolyatós szívatód van akkor kell rés a síbernél ami ugye a beindítás hiányában nem volt belőve,így lehet jól zár emiatt nincs ami bevigye az anyagot.
                            Csak agyalás!
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                              Ja és lehet, hogy hiba volt a hideg indítót ledugózni.

                              Komment


                                En mar kb fel fel deci 20w50 es olajat ontottem mindket hengerbe. Utana fujtam bele hhs2000 et ami mar szinte zsir...
                                Akkor már az is baj"elmostad a motort"valahogy öblíteni kellene és kiszellőztetni.túl sok olaj nem engedi a benzint begyújtani.
                                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X