Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Dnepr 650. .... csináld magad. De hogy?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Az inkontinencia meg is fog maradni. Barmily furcsa de a regi BMW szinten megjeloli a helyet a garazspadlon. A CZ teloszerelo celszerszam nekem tetszik, csinalok is egyet. Köszönöm szépen a tippet. Ezert jo ez a forum, hasznos dolgok es informaciok cserelnek gazdat. A dnepr váltó egy átok. Ha jol ossze van rakva akkor orok mint a gyomorusag, ha szar akkor tenyleg szar. A hátsó kihajtasnal a bronz perselyes megoldas tetszik. Azthiszem hogy a regi BMW is igy van megoldva. A tomitesek es szimeringnek hiaba kivalo minoseguek, ha egyszeruen a tomitendo tengely tojas, vagy tul erdesre van megmunkalva. En pl a kardankeresztel kuzdok. Azon reszevel ami a hatsó hajtáshazba csuszik be. Teljesen kiette a szimering. Leveszek az atmerobol 3mm-t, csinalok hozzá egy huvelyt, megedzetem, lekoszorulom es rahuzom ket szazados tulfedessel. A HRC 65 os kemenysegü feluletet remelem mar nem fogja kienni.....! A karbi alá mindenkepp ajanlatos bakelit hőszigetelő lapot faragni es betenni a henger karbi kozé, mert hajlamos annyira felmelegedni hogy forr benne a benzin. Sokan meg hőterelő lemezt is tesznek a karbi elé ami megvedi a menet kozben a hengerrol raaramlo forró levegőtól. Igy mar egesz jó a K65, K63 karbi.
    wsievers kedvelte ezt.

    Komment


      Azthiszem hogy a regi BMW is igy van megoldva
      Igen így van, és a korai lengőkaros első villás K-750 is, onnan vettem az ötletet.

      - - - Updated - - -

      Sokan meg hőterelő lemezt is tesznek a karbi elé ami megvedi a menet kozben a hengerrol raaramlo forró levegőtól.
      Pont ezt gyártok most...A sok tötymörgéstől tényleg felforr a karbi.
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        Igen, sajnos a leghütés atka ez. Szerintem ha az ember tudna 110-120km/h val menni, a hutes gond is megoldodna. Emlekszem hogy a Pannoniammal tavasszal es ősszel volt a legjobb motorozni. A forró nyari meleget nem igazan szerette. Hiaba tettem bele jó minősegu 2T olajat, tavasszal és osszel eleg volt a 40es keverek, nyaron megkapta a 30ast. 6 szazadra illesztett dugattyuval. Az igazi az lenne a dneprnél (650 esre gondolok), ha az olajgomba helyere betenni egy T elagazast, az egyik oldalara menne az olajgomba, a masik oldalara pedig az olajhűtő. A hutott plajat pedig szepen reszben a hengerfejekbe beporlasztani, reszben pedig a főtengelyre, vagy akár a dugattyúkra alulrol raspriccelni. Igy mar lenne erdemleges hűtés. Ez nem kis munka, furni kell a blokkot es a hengerfejeket. Ja es a furatokat tomiteni is. Igy is eleg sok olaj vegzi a garazspadlon....

        - - - Updated - - -

        Ja, es ezek utan a hengerfejekbol az olajvisszavezető csoveket nagyobb furattal ellátni, mert némelyiken van egy 2mm es luk.....furatnak nem nevezném.

        Eszembe jut a szakoktatom igaz mondasa...

        ' A nős gépész csak egy lukat ismer, az összes többi furat! '
        zahi, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          No most beszeltem fenyezo haverommal. Hengerfestes volt a tema. Majdnem lehulyezett, hisz sok Daimler és Audi is alu gephaztetovel jon ki. Nemelyik matt feketere genyezve (nagy divat ez most, hol van a csodaszép lakkfekete Pobeda vagy Volga21), ez a matt fekete felulet nyaron tuzo napon van hogy 200 fokra is felmelegszik. Azt mondta a srac hogy SAVAS alapozo kozvetlen homokfuvas utan, majd rá a normál 2K fényes vagy matt fekete. A 2K benzin es olajallo, a legolcsobb Body markaju festekbol 1dl RAL9005 800ft+ edző= kb 1200ft. Ha az edzon kivul picit higitod nitroval es jó szoraskeppel fujod (HVLP pisztojjal cirka 2 baron a legkisebb szorásátmérővel kis festekmennyiseggel), 5 pannonia hengerre elég! Regebben en is fenyeztem, de hengerre mindig a hoallo feketet vettem.

          Komment


            A technológia tetszik csak énnekem nem sikerült így spórolni az anyaggal. Én szeretem a Body- anyagot az alvázvédője is tökéletes de 2K-s sréy-vel fújtam már én is jó vastagon meg lehetett fújni nem akart megfolyni de az anyagnak és a festéknek és a festő helységnek a hőmérséklete lényeges szerintem. A gyáriasság miatt gondolkodom a fekete hengeren bár én ésszerűtlennek tartom. Ezt már részleteztük a henger festése címszó alatt talán?!.

            Komment


              Igen. De nem az mt szerian. En szeretnem a hengereket feketere fujni. Az alu mas mint a vas öntvény henger (megjegyzem alapozni mondkettot erdemes). A spray mas mint a pisztoly. A homerseklet fontos, bar en a fujast kovetoen azonnal ramegyek holegfuvoval ( a sima szinnel mindig, ha metallt fujok eloszor a bazis metallra is, bar en express lackot hasznalok, de attol fuggetlenül arra is picit), a vegyi reakcio miatt ha ugyes vagy es tudsz fenyezni, a holegfuvozas miatt megfojni gyakorlatilag nincs ideje.
              Utoljára szerkesztve a következő által: Nemes Pista; 2015 okt. 18, 20:04. Oka: Erthetóség

              Komment


                Ha a hengert a hutes miatt nem akarod lefesteni (K750-M72), akkor fúrás elott gyongyoztesd le, mindenhol legyen fémtiszta, majd fekete horganyoztasd le. Igy nem lesz gond a hűtéssel. Anno a Danuvia hengerek gyarilag vegyi barnitáson estek át, de ezt a megoldást nem igazan javasolnám mert nem mondhato tartosnak. Lattam feketere horganyozott hengert, igaz csak polcon beszereles elott, de az ember azt mondta hogy meg mindig birja. Saját szememmel nem láttam. Annyi fontos, hogy gyongyoztetni kell mert homokfuvas utan ocsmany lesz a horganyozas.

                Komment


                  Én homokfúvás után horgany spré-vel festettem két szezont eddig végig motoroztam vele és bírja igaz nem fekete.

                  Komment


                    Jó estét Uraim

                    Mint feljebb irtam a teljes hátsó hajtasomba megvettem minden uj alkatreszt. A problema egyszeru, a megoldasa szinten, feltéve ha valaki elarulja hogy hol tudom a kis kupkereket a kardánkereszt irányába hézagolni. Az a bajom hogy a hatsó hajtast mar szetszedve vettem. Beraktam szepen mindent, viszont a kis kupkerek teljesen elore tud csuszni( azaz a tugorgos kosar iranyaba), igy emelgeti a tanyerkereket. Viszont ha picit hatrahuzom ugy jol szalad. Tipikus ruszki gepmunka, minden uj es megsem passzol semmi...

                    Komment


                      Tipikus ruszki gepmunka, minden uj es megsem passzol semmi...
                      Sajnos új alkatrészként csak egyfélét lehet ezekből venni. Régen volt mindenféle tűrésosztály. A sok számmal jelölt alkatrészek a hézagolók a képen(ha jól emlékszem, 5 századonként-tizedenként növekszik a mérete):
                      Click image for larger version

Name:	image12.jpeg
Views:	1
Size:	44.7 KB
ID:	147342
                      A kiskereket hátra kell, a tányért meg emelni-süllyeszteni. A kétbelsőgyűrűs csapágy tartja a helyén a kiskereket. A kardánvillataróval, és a kerék hátsó felével együtt. Itt állítod ennek a csapágynak az előfeszítését.
                      Megvan:
                      Kis hézagolók:
                      7205318: 0,8-0,73mm
                      7205319: 0,95-0,88mm
                      7205320: 0,4-0,36mm
                      7205321: 1,05-0,96mm
                      7205322: 1,15-1,06mm
                      7205325: 0,55-0,5mm
                      7205330: 0,7-0,65mm
                      Tányérkerék hézagolók:
                      7206233: 1,7-1,6mm
                      7206234: 1,8-1,69mm
                      7206235: 1,2-1,12mm
                      7206236: 2-1,89mm
                      7206237: 1,5-1,41mm
                      Belső hézagoló:
                      7206241: 0,08-0,07mm
                      7206242: 0,18-0,16mm
                      7206243: 0,3-0,27mm
                      Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 okt. 19, 20:08.
                      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                      Komment


                        Tehat ha jol ertelmezem, a gardankereszt hátsó hajtasba nyulo resz normalis esetben feltamaszkodik a ketsoros csapagyon, ez lenne a német gepmunka. Viszont az orosz ott hézagol a kardán segitsegevel. Tehat a helyes hézag beallitasahoz szuksegem van a kardankeresztre is.

                        Komment


                          Mikor Iván kezdéskor meg itta a Vodka adagját milyen sokat foglalkozhatott mindezzel! Ha elkészül ez a gép szerintem a gyár kísérleti üzemébe is csodájára járnak ha el motorozol hozzájuk!

                          Komment


                            Tehat a helyes hézag beallitasahoz szuksegem van a kardankeresztre is.
                            Igen, ez az én értelmezésem is. Én megelégedtem azzal, hogy nem szorul össze.

                            Mikor Iván kezdéskor meg itta a Vodka adagját milyen sokat foglalkozhatott mindezzel!
                            Sepy, kétféleképpen lehet pontos illesztést létrehozni. Tűrésezéssel, és összeválogatással. Az első a nyugati módszer, a másik a keleti. És a második jobb mint az első. Ezért van, hogy a régebbi összerakású orosz gépek jobbak, mint a későbbiek. Az elején még foglalkoztak ezzel, később már nem igazán. Mostanra meg megmaradt a sok selejt szemét, amiből semmit sem lehet összerakni. Ezért van az, hogy ezek addig jók, amíg nem kezdi el szerelgetni valaki.
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              amíg nem kezdi el szerelgetni vala
                              Ha mégis szerelgeti...akkor figyeljen oda. Méregetni,hézagolni,utánmunkálni.......esetleg összeválogatni. Wsievers! Neked sem okoz már meglepetést.. Úgy olvasgattam..ezen a téren elég felkészült vagy..

                              Komment


                                Neked sem okoz már meglepetést..
                                Azt nem mondanám. Nekem pl a hátsóhajtásom eszi meg a papírtömítést, és tekeri ki a süllyesztettfejű csavart. Jah és nem tudtam betenni a hardytárcsa zégergyűrűjét, mert a kardánom hosszabb vagy 5mm rel, mint kéne. De eddig még nem esett szét, köszöni jól van.
                                Én csak tudom, hogy hol kell keresnem a dolgokat. A számítógépemen 1,3 GB anyag van csak a Dneprekről, plusz 2 gépkönyv papír formátumban.
                                Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 okt. 19, 21:02.
                                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X