Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Dnepr 650. .... csináld magad. De hogy?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    A vázszám az ok, a rendszám is, a szovjet forgalmi ok, adásvételim sajna nincs Joszpovics bácsitól. Ráadásul címnek csak a beregszászi járás van írva, személyes adat nuku. A blokkom cserés volt.
    Értsd meg:neked egy vázat és egy üres blokkot kell venned németben papírokkal.................A két forgalmi árán megkapod,és tiszta vagy !
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      talán még a barna néz ki valahogy
      Ugye-ugye! ...
      Everything is better when you decide you don't care.

      Komment


        "Dnepr 650. .... csináld magad. De hogy?"-tól, milyen szépen eljutottunk Rommelen át a "kizsákmányolásig"


        Le a kalappal!

        Komment


          ...igen , megazösszes mongyonle !



          mijjen motoró vót szó ?

          Komment


            A vázszám az ok, a rendszám is, a szovjet forgalmi ok, adásvételim sajna nincs
            Adásvételit tudsz kreálni, viszont a motort el kell vámolni!

            A német papírozáshoz: Idén 2 simsont és egy MZ-t hozott ki nekem komám, hogy adjam el. Származásilag rendben voltak, de a papíroknak volt híjja. A bürökratát (itt ne a nagyképű Özvegyné Súlyos Anomáliára tessék gondolni, hanem a szőke fiatal leányzókra) ugyanolyan tökkelütöttek mint odahaza, de legalább nem zavarnak el, hanem segítenek, próbálnak nem akadékoskodni. A motoroknak meg is lettek a papírok és az adásvételek is gond nélkül lezajlottak.

            A lényeg: Itt sem kap forgalmit mindenféle jött-ment-szir-szar... a német hirdető oldalak is tele vannak papír nélküli (zömmel ukránból jött) lomokkal - de itt is csak bontásra meg bohóckodásra jók. Ha valami nagyobb értékű motorod van, mindenesetre megéri idekint lepapíroztatni aztán hazavinni és honosítani. (bejelentett lakcím, műszaki, motor ki-hazaszállítása stb) Nem tudom, hogy az izs 49 már az-e a kategória ami megéri ezt a mizériát... az már te tudod

            Komment


              Igornál a pont. Forgalmi, adasveteli, es ha az eun kivulrol jott a motor akkor bizony a vamot ki kell fizetni. Ja es ami mokasnak hangzik de idekint nagyon fontos: vaznyaktabla. Ha mindez megvan akkor lehet csak nekiallni egy motort osszerakni. Addig penz es idopazarlas.

              Komment


                Node Dnepr. ...hisz errol szol a forum. Tegnap kesz lettem a sargarez szelepvezetők legyartasaval. Tud nekem segiteni abban balaki hogy mekkora illesztes kell a szelep es a vezetok között?

                - - - Updated - - -

                Talaltam egy rajzot de ott 8,012 mmre irja a szelepvezető furarat. Ez letezhet? Nem akarom hogy beszoruljon a szelep...
                Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 okt. 01, 14:59.

                Komment


                  Szerintem nyiss egy uj topicot errol a temarol es linkeld be, majd ott folytatjuk. Mert ez ugye dnepr.
                  Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 okt. 01, 14:56.

                  Komment


                    Node Dnepr. ...hisz errol szol a forum. Tegnap kesz lettem a sargarez szelepvezetők legyartasaval. Tud nekem segiteni abban balaki hogy mekkora illesztes kell a szelep es a vezetok között?
                    A szelep mérete: 8mm -0.035/-0.060 , a szelepvezetőé:8mm +0.022 (alsó tűrés nincs megadva, valószínű 0-ás)
                    Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	1
Size:	94.8 KB
ID:	147259
                    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                    Komment


                      Bocsi wsievers, volt mit torolj a topicbol...

                      - - - Updated - - -

                      Az infot köszönöm szépen. A 0 as illesztes nem igazán tetszik, felek hogy beszorul a szelep.

                      Komment


                        Ha jól látom van méret szórás..kb 0.08. Ez nekem jónak tűnik. Egy vas hengerfej nagyobbat "szorít"

                        Komment


                          Meleg motorban , én már láttam huzagolt vezetőt is . Csak nem ért ki a furat végéig .
                          Régen csináltak csuda dolgokat .

                          Komment


                            Gondoltam rá hogy M9×1,75 os metszot picit lekoszorulom es tekerek bele egy alig lathato kis menetet. Kb mint a huzagolas.

                            - - - Updated - - -

                            Holnap leszek kesz a nagy tervvel. Igazi otleteket varok az elgondolasommal kapcsolatban. Ha biralat az sem baj. Ahogy mertem a kipufogo torok belso atmeroje 35,7-36,5mm. Csinaltam celszerszamot amivel kimarom 36,9mm re. Utana automata acelbol kiedztergalok egy alkatrészt, amit a kipufogo csonk levagasa utan belepreselek es alulrol sullyesztett feju csavarral rogzitek. Az alkatrész egy acel cső, a vegen a kipufogo menettel. Van itthon 6 pár hengerfejem, mindegyiken a menet szar....

                            Komment


                              Véleményem szerint Joker felvetése viszi a pontot. Nincs végig a horony hogy a nyomást ne engedje el de a " huzagolás" hosszában a benn maradó olaj keni a szelep szárat!
                              Utoljára szerkesztve a következő által: sepy; 2015 okt. 02, 08:11. Oka: érthetőség

                              Komment


                                A szelepszár szimmering mire való?

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X