A vázszám az ok, a rendszám is, a szovjet forgalmi ok, adásvételim sajna nincs Joszpovics bácsitól. Ráadásul címnek csak a beregszászi járás van írva, személyes adat nuku. A blokkom cserés volt.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Dnepr 650. .... csináld magad. De hogy?
Collapse
X
-
A vázszám az ok, a rendszám is, a szovjet forgalmi ok, adásvételim sajna nincs
A német papírozáshoz: Idén 2 simsont és egy MZ-t hozott ki nekem komám, hogy adjam el. Származásilag rendben voltak, de a papíroknak volt híjja. A bürökratát (itt ne a nagyképű Özvegyné Súlyos Anomáliára tessék gondolni, hanem a szőke fiatal leányzókra) ugyanolyan tökkelütöttek mint odahaza, de legalább nem zavarnak el, hanem segítenek, próbálnak nem akadékoskodni. A motoroknak meg is lettek a papírok és az adásvételek is gond nélkül lezajlottak.
A lényeg: Itt sem kap forgalmit mindenféle jött-ment-szir-szar... a német hirdető oldalak is tele vannak papír nélküli (zömmel ukránból jött) lomokkal - de itt is csak bontásra meg bohóckodásra jók. Ha valami nagyobb értékű motorod van, mindenesetre megéri idekint lepapíroztatni aztán hazavinni és honosítani. (bejelentett lakcím, műszaki, motor ki-hazaszállítása stb) Nem tudom, hogy az izs 49 már az-e a kategória ami megéri ezt a mizériát... az már te tudod
- 4 likes
Komment
-
Node Dnepr. ...hisz errol szol a forum. Tegnap kesz lettem a sargarez szelepvezetők legyartasaval. Tud nekem segiteni abban balaki hogy mekkora illesztes kell a szelep es a vezetok között?
- - - Updated - - -
Talaltam egy rajzot de ott 8,012 mmre irja a szelepvezető furarat. Ez letezhet? Nem akarom hogy beszoruljon a szelep...Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 okt. 01, 14:59.
Komment
-
Gondoltam rá hogy M9×1,75 os metszot picit lekoszorulom es tekerek bele egy alig lathato kis menetet. Kb mint a huzagolas.
- - - Updated - - -
Holnap leszek kesz a nagy tervvel. Igazi otleteket varok az elgondolasommal kapcsolatban. Ha biralat az sem baj. Ahogy mertem a kipufogo torok belso atmeroje 35,7-36,5mm. Csinaltam celszerszamot amivel kimarom 36,9mm re. Utana automata acelbol kiedztergalok egy alkatrészt, amit a kipufogo csonk levagasa utan belepreselek es alulrol sullyesztett feju csavarral rogzitek. Az alkatrész egy acel cső, a vegen a kipufogo menettel. Van itthon 6 pár hengerfejem, mindegyiken a menet szar....
Komment
Komment