Beszeltük már a szimeringet de allitolag beszorul a szelep......
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Dnepr 650. .... csináld magad. De hogy?
Collapse
X
-
Túl meleg van ott ehhez, hűtés meg semmi. Talán, és ez csak tényleg felvetés, egy szilikon o gyűrűt meg lehet próbálni a szelepvezető alsó részén, egy belső beszúrásban. Vagy a labirint elvet figyelembevéve, egymás melletti 2-3 db 1mm széles beszúrással a szelepvezető alsó részén. (van ilyen keményfém furatbeszúró kés, ami képes erre)"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
A szelepvezető egyszerű dolog...mint a pattintott kőbalta..(bár arra is lehetne távolságmérőt,és lézer irányzékot szerelni) Megvannak a bevált módszerek,amik szélsőséges körülmények között is működnek. A szeleptányér a kúpossága miatt helyre húzódik..valamilyen szinten meg legyen vezetve...olaj ne fogyjon...röviden ennyi. W passat gyári kiémelt szeleptányér mozgás-2,7mm....hoppá.. az sem volt túlprecízkedve. 1.6 millió km-rel adtam el azt az autót (1,5D volt)
- 1 like
Komment
-
Vagy a labirint elvet figyelembevéve, egymás melletti 2-3 db 1mm széles beszúrással a szelepvezető alsó részén"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
Mikor árultam a Skoda S100 -ast akkor még vasárnaponként volt autó piac. A piacra 5 km volt az út és a vevők azt mondták sprét fújtam a kipufogóba azért olyan világos szürke - pedig nem. Igaz nem volt a gyorsulás bajnoka de " Ő" volt az első autóm!!. , ezért adtam el az újonnan vett 634-est / sajna /.
- 2 likes
Komment
-
Én nem vagyok képzett szerelő, inkább csak kontár, de érdekes ez a szelepszárszimeringes kérdés.. Ha valaki leírja, engem is érdekelne... nekem k750 van, abba simán visszacsorog az olaj és viszlát... sőt még a 80-as évekbeli bmw-ken is...a léghűtéseseken.. vízhűtéses kocsiknál meg pont ott van a szelep tövénél, hogy olaj ne csordogáljon az égéstérbe... Akkor nem értem.... vízhűtésesnek olyan jó a hűtése, hogy a hengerfejben járhat a szelep kenés nélkül ???
Jah illesztésről: Nemes Pista: van fent a neten a totalbike-on egy harley blokkját nézik át 11 év és 120 ezer km után... (ott mondjuk van szelepszárszimmering) és ott azt írták hogy 0,07-es hézag a szelepszár meg a vezető között még a határértéken belül van. Pedig ott teljesítmény is van és hűtése se a legjobb a hátsó hengernek...
Komment
-
Ha jól megnézzük a motorokat,amelynél a szelepvezető a motor elhelyezése miatt olajban álltt van szelepszár-szimering ahol csak felverődő olaj vantt felesleges.
Álló motornál beszivárogna az olaj,(Saját elmélet!)"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Komment
-
Láttam himbát ami szárazon dolgozott:ronda volt!
Van olyan motor amiben áll az olaj a hengerfejben?"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
Komment