Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Dnepr 650. .... csináld magad. De hogy?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Beszeltük már a szimeringet de allitolag beszorul a szelep......

    Komment


      Túl meleg van ott ehhez, hűtés meg semmi. Talán, és ez csak tényleg felvetés, egy szilikon o gyűrűt meg lehet próbálni a szelepvezető alsó részén, egy belső beszúrásban. Vagy a labirint elvet figyelembevéve, egymás melletti 2-3 db 1mm széles beszúrással a szelepvezető alsó részén. (van ilyen keményfém furatbeszúró kés, ami képes erre)
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        A szelepvezető egyszerű dolog...mint a pattintott kőbalta..(bár arra is lehetne távolságmérőt,és lézer irányzékot szerelni) Megvannak a bevált módszerek,amik szélsőséges körülmények között is működnek. A szeleptányér a kúpossága miatt helyre húzódik..valamilyen szinten meg legyen vezetve...olaj ne fogyjon...röviden ennyi. W passat gyári kiémelt szeleptányér mozgás-2,7mm....hoppá.. az sem volt túlprecízkedve. 1.6 millió km-rel adtam el azt az autót (1,5D volt)

        Komment


          Vagy a labirint elvet figyelembevéve, egymás melletti 2-3 db 1mm széles beszúrással a szelepvezető alsó részén
          Én a labirint-ra szavazok kenést és olajlehúzást is jól megoldja.
          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

          Komment


            A Skoda sem csinált ebből nagy ügyet a régi gépeken, ott sem volt szelepszár szimering és fehér volt a kipufogó.

            Komment


              fehér volt a kipufogó.
              Sötétben tudott világítani a hengerfej is.. (persze ezt ki ki kellett hozni belőle....de ki lehetett.. Csak a szelep nem ragadt...

              Komment


                Mikor árultam a Skoda S100 -ast akkor még vasárnaponként volt autó piac. A piacra 5 km volt az út és a vevők azt mondták sprét fújtam a kipufogóba azért olyan világos szürke - pedig nem. Igaz nem volt a gyorsulás bajnoka de " Ő" volt az első autóm!!. , ezért adtam el az újonnan vett 634-est / sajna /.

                Komment


                  Akkor kell kenni a szelepvezetőt,vagy nem? És miért?

                  - - - Updated - - -

                  Mai nap nagyrészt sarokban ücsörögtem...s gondolkodtam ezen is....pro-kontra.

                  Komment


                    Mivel az között a fránya szelepszár és a vezető között súrlódás lép fel ezért ennek a hőjét kenéssel tudjuk csökkenteni és a súrlódásból berágódás is lenne ha nem kennénk. Ez az én elképzelésem.

                    Komment


                      súrlódásból berágódás is lenne ha nem kennénk. Ez az én elképzelésem.
                      Az elképzelés helyes... De akkor miért használnak szelepszár szimmeringet,ami megakadályozza hogy oda olaj kerüljön?

                      - - - Updated - - -

                      Komment


                        Jó lenne tudni a tutit..

                        Komment


                          Én nem vagyok képzett szerelő, inkább csak kontár, de érdekes ez a szelepszárszimeringes kérdés.. Ha valaki leírja, engem is érdekelne... nekem k750 van, abba simán visszacsorog az olaj és viszlát... sőt még a 80-as évekbeli bmw-ken is...a léghűtéseseken.. vízhűtéses kocsiknál meg pont ott van a szelep tövénél, hogy olaj ne csordogáljon az égéstérbe... Akkor nem értem.... vízhűtésesnek olyan jó a hűtése, hogy a hengerfejben járhat a szelep kenés nélkül ???

                          Jah illesztésről: Nemes Pista: van fent a neten a totalbike-on egy harley blokkját nézik át 11 év és 120 ezer km után... (ott mondjuk van szelepszárszimmering) és ott azt írták hogy 0,07-es hézag a szelepszár meg a vezető között még a határértéken belül van. Pedig ott teljesítmény is van és hűtése se a legjobb a hátsó hengernek...

                          Komment


                            Ha jól megnézzük a motorokat,amelynél a szelepvezető a motor elhelyezése miatt olajban álltt van szelepszár-szimering ahol csak felverődő olaj vantt felesleges.
                            Álló motornál beszivárogna az olaj,(Saját elmélet!)
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                              Van olyan motor amiben áll az olaj a hengerfejben?

                              Komment


                                Láttam himbát ami szárazon dolgozott:ronda volt!
                                Van olyan motor amiben áll az olaj a hengerfejben?
                                Felső vezérműtengelyes álló motornál egy sűlyesztésben van a szelepnnan mi emeli ki az olajat,hogy lejjeb-fojjon?
                                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X