Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Dnepr 650. .... csináld magad. De hogy?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Egyszer kínomban..és mivel már elfáradtam, egy hengerrel próbáltam indítani. A másik gyertya persze kivéve. Úgy sokkal könnyebb volt. Teljes gáznál,mikor a főfúvóka teljes nyitott..s úgy lefogva a torok...nos ha akkor sincs benzin a hengerben,akkor van mit keresgélni máshol is. Ja és tapasztalati dolog: meg kell nézni valóban lyukas-e a főfúvóka.

    - - - Updated - - -

    ha túlnyomás van a karterban, és a hengerfal még nyers,
    Te ebben jobban otthon vagy..de ne má nincs szellőzése? Vagy van csak ilyen?

    Komment


      Te ebben jobban otthon vagy..de ne má nincs szellőzése? Vagy van csak ilyen?
      Ha elcserélték a 650 forgószelepét a 750 esére, akkor előfordul. Nem jókor szellőzik le a blokk, mivel a K 750 jobbra le fújja a kartergázt, a 650esek pedig jobbra fel(pontosabban a 12V-os Dneprek), a két szelep hasonlít, de nem ugyanaz. Nekem felnyomta az összes olajat a hengerbe, amíg rá nem jöttem.
      meg kell nézni valóban lyukas-e a főfúvóka.
      Ez kész
      A forgószelepnek a felső holtpont után kell nyitnia 7 fokkal, És nyitva tart, amíg a dugó lefelé halad, és az alsó holtpont után 5 fokkal zár. Magyarázat lehet a "szorulásra" is...ha még fennál.
      Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 jan. 14, 18:17.
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        Problema részben megoldva...a benzinellatasi problema egyszeruen banális dolog volt. Az uj uszohaz tomites az uj fajta k 65-k63 karbihoz valo. Viszont az en karbimhoz nem passzolt! Mert az uszohaz elejen van egy kis tulfojo furat. Azt az uj fajta uszohaz tomites nem zarja le, ezert mielott a torokbol fojna ki a benzin a svimmeles miatt, ott szokik ki. Lezartam a kis tulfolyot ugy, hogy az ujfsjta uszohaz tomitesrol levagtam a kis fulet a furattal es egyszeruen rahuztam a tulfolyo furat csapjára es felhuztam az uszohazat. Felig felhuzott gazzal masodik rugasra durrantott mindket henger, sajnos vissza a karbikba. Holnap hengerfejek le, szelepellenorzes. Mert ez bizony rendesen zaro szelepek mellett nem tortenhet meg. Lehet hogy mint ahogy lenni szokott....a gyari uj szelep tojás.....

        - - - Updated - - -

        Az viszont hogy feles gazallasban azonnal gyujtott nem tetszik, sok benzint kap lezart siktolattyukkal, levegot viszont semmit. Nekem a legszűrő feloli oldalon merve( ahol a siktulattyu ives resze van), a siktolattyu radiuszanak felső pontjatol mérve a karburator szivotorkanak alsó rÍ diuszáig 6 mm van. Magyarul bedugtam egy 6 mm es furót és hozzá állítottam mindket siktolattyut. A keverék szabalyozó tűt kozepre tettem( a 3. horonyba). A keverék szabalyozó csavart teljesen betekertem amig nem zart, majd 1,5 fordulattal kitekertem( csak erdekesség... az alapjarati keverék beállito csavar a kedvenc szavaim egyike németül....leerlaufgemischregulierschraube....)

        Komment


          ...leerlaufgemischregulierschraube...

          Na, ezért nem tanultam németül......

          Komment


            leerlaufgemischregulierschraube...)
            Ez tetszik...ha németül tanulnék,ez elég lenne egy heti leckének...

            Komment


              a siktolattyu radiuszanak felső pontjatol mérve a karburator szivotorkanak alsó rÍ diuszáig 6 mm van.
              Le akartam neked mérni, de hozzá kellene férnem, ha ráér szombatig, megnézem.
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                Én 8-as imbuszcsavar fejét szoktam felhúzott és megtartott gázkar mellett bedugni, majd a másik oldalon ehhez állítom a másik tolattyút...

                Komment


                  Az minimum 12 mm. De lemérem biztos ami biztos.
                  Köszönöm szépen a segitseget Urak!

                  - - - Updated - - -

                  bazsimoci eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Én 8-as imbuszcsavar fejét szoktam felhúzott és megtartott gázkar mellett bedugni, majd a másik oldalon ehhez állítom a másik tolattyút...
                  Ezt alapjarati szivórésnek allitod? Lemértem, a 8 as imbuszcsavar feje 13mm. En 6 mm re allitottam....ezert nem akar indulni..

                  Komment


                    Na, ezért nem tanultam németül...
                    Ilyet én is tudok:

                    Komment


                      Wsievers, nagyon hálás lennék ha lemerned nekem a tolattyút te is. Igy Bazsimoci és az altalad mert ertekkel mar lenne ertek hogy hogyan allitsam. Levettem tegnap delutan a ket hengerfejet. Ez is tanulság. Mindent rendesen megcsinaltam a multkor mielott felraktam volna őket. Hiaba. A szepen becsiszolt szelepek nem zartak rendesen. Az ok, valahonnan be tudott szivni sargarez forgacsot( gondolom ahogy kimartam a feszkeket elöször, maradt benne egy pici annak ellenere hogy szepen kimostam), amit beszivott es szepen odanyomta a feszek zaroelehez. Picit rajuk mentem maroval, becsiszoltam mindegyik szelepet ujra, benzinnel megneztem, zarnak rendesen.
                      Utoljára szerkesztve a következő által: Nemes Pista; 2016 jan. 16, 10:31.

                      Komment


                        Ezt alapjarati szivórésnek allitod?
                        Nem, ezt a porlasztók szinkronizálásakor alkalmazom... A K65 alapjárat szabályzócsavarja egy vicc, hidegen nagyon kevés, melegen meg pörög tőle a motor, a lámpánál mindíg le kell nyúlnom és visszatekerni kissé...

                        Komment


                          Nekem az az ertek kellene hogy alapjaraton mekkora a rés.

                          Komment


                            Lemértem neked. Nálam 8 mm a bal, 8.5 a jobb. Nálam a lehetö legalacsonyabb stabil alapjárat van állítva.
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              Koszonom szepen. De meg mindig nem ugrik be a motor. Neztem sok youtubos videot. Nalam az a baj hogy ha megrugom nincs lendulete a motornak. Csak annyit fordul amennyit tudok rajta rugni. A youtubos videokon hallom hogy a berugaskor kerreg a berugokar kilincsmüve, mert lazan forog minden. Nekem be kell tolnom a motort, lehet hogy az a baj hogy mindent mikronokra illesztettem. Lehet hogy mindenhol tizedes illesztest kellett volna hagyni.

                              Van hogy az ember tulkepzett ehhez a motorhoz, pedig ezt nem szabad csinalni. Ez orosz es nem nemet. Mindennek kell hagyni helyet...akkor mukodik jol...

                              Komment


                                Mindennek kell hagyni helyet...akkor mukodik jol...
                                Én az MTZ váltóját hézagoltam ki és ragasztottam meg a laza csapágyméreteket,alig lehetett vele váltani míg ki nem kopott:szidott a vezetője!
                                Szerintem,ha minden a helyén akkor húzasd be,és a melegtől vagy helyre rázódik vagy beszorul mint a német géppisztoly 45-ben.Azért bízom a minőségi munkában,és szorítok!!!!
                                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X