Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Dnepr 650. .... csináld magad. De hogy?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Imádom amikor feltalálják a melegvizet , azinernetten .
    wsievers,
    Pont most készülök vinni néhány dolgot ( pannónia tuning gyujtás lendkerék , Fiat Balilla lenkerék kuplungal , Fiat 850 főteng . ) oda hova kell . Aki ért hozzá , tökéletesre centírozza . Ezt az ural cuccot minden nehézség nélkül megcsináltatom neked . Ha összeszerelsz és összejelölsz egy főteng-lendk. kuplung egységet és ide kerül .A hajtókar +dugó lényegtelen , ott annyi kell csak ,hogy egymáshoz képest egyformára grammozd a dolgokat .

    Komment


      Van egy hülye szokasom, soha nem dobok ki addig semmit amig be nem indult a motor. Mivel a mai napig nem indult be, ezert elkezdtem vissza cserelgetni a dolgokat. Első volt a k301 es karbi, hat nem tortent semmi. Mar hatra mentem a pajtaba. A nagyfejszet kerestem , gondoltam hogy mar egy heti rugdosas után szetverem a motort. Mignem kicsreltem a szupermodern szilikonos gyujtokabelt az eredeti rézszálas kopott kabelre. 3. (!) Rugasra beindult! Nem volt toltesem. Csak ugy megjegyzem....az utangyartott szenkefe nem vezeti az aramot..

      Komment


        Mar rugasra indul, szepen jár. Viszont a jobbos henger durvan melegszik. Meg lesz mit jatszani vele. Viszont ugy dontottem hogy mivel van otthon meg kettő 650 es a garazsban, ezert erre kaptam egy kihagyhatatlan ajanlatot, ezert ez megy szépen uj gazdihoz. Mentem is mar vele, jol huz, szépen dolgozik. A centirozasnak koszonhetően semmi rezonancia. Kartergaz normalis. A K65 jo karbi, de lehet vele jo sokat jatszani.....

        Komment


          Nemes Pista,

          Magyarul , már leüllepedett benned az egész csinálás folyamata , belül magadban már tudod , hogy mit és hogyan csináltál rosszul és a javított verzió lesz a Tied .

          Komment


            Joker ráhibáztál. Sajnos be kell látni hogy az mt 650 mindennapi városi hasznalatra ALKALMATLAN. Megbizhatatlan. Nem eri meg belefektetni a sok pénzt es gepmunkat. Egyszeruen pontatlan a motor minden része. Ez az igazsag

            Komment


              Nosza, ugorj neki a 750-nek akkor. Az elején nekem is melegedett a jobbos hengerem. A szórótárcsás olajzás nagyon kevés oda. Most már néha inkább nem akar járni. Ha kevés az akksiban az áram, az a jobbos hengerem gyújtásán jön ki először.
              Az MT80 ötletét jónak tartom...Tegyél bele R65, R80 vagy R100 blokkot. Csak a váz hegesztéseit nézd át.
              Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 jan. 27, 13:49.
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                Nem nem. A dnepr az nem bmw. K750 project indul tavasszal.

                Komment


                  Ezzel még tartoztam

                  YouTube. ...Stuttgarter dnepr...

                  Az en motorom lesz a talalat. Inditas elott csak megusztattam a karbikat. Semmi szivato
                  Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 jan. 28, 13:08.

                  Komment


                    YouTube. ...Stuttgarter dnepr...
                    Megérdemled, hogy mindenki lássa: https://www.youtube.com/watch?v=ApNyt7q6lpA

                    Komment


                      Csak nekem tünt el az utolso ket oldal?

                      Komment


                        Nem. Áthelyeztem ide, ahogy tegnap írtad. Már nem tartozott ide.
                        Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 jan. 28, 19:41.
                        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                        Komment


                          Es végezetül....
                          Click image for larger version

Name:	20160128_163951.jpg
Views:	1
Size:	189.8 KB
ID:	148141Click image for larger version

Name:	20160128_164030.jpg
Views:	1
Size:	195.1 KB
ID:	148142Click image for larger version

Name:	20160128_164043.jpg
Views:	1
Size:	195.6 KB
ID:	148143

                          Egy két képre én is rákerültem.
                          Ez volt a topic utolsó hozzászólása. Április körül indul a K750 project. Addig is lesz topic és téma amiről tudunk beszélgetni. Hisz aki ide regisztrál, az hasonló lelkű mint én. Ahogy mondják, a kovács csak a kováccsal tud jól beszélgetni, a pékkel vagy a hentessel nemigazán...

                          Komment


                            Látom, neked is a Mitas Speedway került fel. Azt hiszem ez alapján bárki nekiállhat egy ilyen típusnak, tisztában lesz a szükséges munkálatokkal, és folyamatokkal. Szépen összehoztad. Elég sok információ gyűlt össze ebben a topicban, ami a későbbi MT tulajoknak is hasznos lehet.
                            Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 jan. 28, 21:46.
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              De a legfontosabb, ha valaki beiir ide, tanacsot ker, biztos hogy van itt egy tapasztalt szakmunkás gárda, aki segit majd. Ez a legfontosabb, nem csak tudni, a tudast tovabbadni.....bar...a mai fiatalok mindegyike csak irodista akar lenni....vagy a CNC gepet basztatni...a mult heten megkerdeztem egy tanulót bent a cégnél mi az a norton szekreny....hát ugy nézett rám mintha az anyjat szidtam volna.....fogalma sem volt miaz.

                              Komment


                                Üdv Urak. Nemsokára indul a k750 topic. Vettem motort, egyenlőre a Németországi kiszállítással küzdök. Már csak hetek kérdése....! Ha van rá igény szívesen megosztom tapasztalataimat és átalakításokat amik elvégzése után egy üzembiztos, megbízható motorkerékpárt kapunk a szovjet barátainktól (jó sok szopás, gépmunka, faragás és szenvedés után).

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X