Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Dnepr 650 Café racer, csináld magad de hogy?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Majd meglätjuk. En szeretem az orosz dolgokat.Meg szeretek ezekkel a ruszki csodäkkal foglalkozni, hoban fagyban telen nyäron. Egy kis rövid törtenet, hamär igy mindig egy hullämhosszon vagyunk.

    A mult heten volt ilyen apa-anya-baba foglalkozäs(2 eves a kisfiam), gügyögni kell meg feladatokat csinälni, es ennek a nemet apukäk nagyon örülnek....hät en ugy mentem oda mint az elitelt a hoher ele. Van egy cimboräm, gaz69 essel rendelkezik. Az Ö felesege meg az en felesegem nagyon joban vannak. A haver felesege hivta fel a nejemet hogy a sräc bajban van, nem halad a Gaz. Megmenekültem a gügyögestöl(szeretem a gyerekeimet de azert nem vagyok nö). A haver mondta hogy segitsek neki szerelni, mert egyedül nem tudja kitalalni mi a baj,annyit mondott meg, hogy a hidegre valo tekintettel vigyek valami lelekmelegitöt. Meg anno a honvedsegtöl megmentettem egy denaturält szeszes kis konzervmelegitöt. Utban haverhoz vettem 4 liter forralt bort. Odaertem, hat mit ad csodät a jo Isten, szethullott a hatso difi.Denszeszes melegitö be a gazba hätulra, piros zomäncozott kis bonyhädi läbos fel, forralt bor bele, es minusz 9 fokban hatso difi ki.Fel ora szereles, utäna jo kis forralt bor legurit jo magyar kivül piros,belül szürke-feketere zomancozott bonyhadi labosbol, egy egy cigi usankäban....kekre fagyott ujjakkal. Majd szetfagytunk, de a bajtärsiassäg es a forralt bor segitett. Haza erve a meleg zuhany alatt egett a kezem ugy atfagytam, de en szeretem az ilyeneket. Friss levegö, kis ital, regi büdös orosz gepezet. Az urallal sem lesz baj....mert szeretem es en ilyen vagyok. Van aki a szamitogep elött kotyol egesz nap, van aki meg kint szögeli a motort a garazsban..... Jo lesz az az ural is. Halad ez csak csinälni kell....
    Utoljára szerkesztve a következő által: Nemes Pista; 2016 dec. 08, 21:50.

    Komment


      Én itt ülök a gép előtt.. De...itt van mellettem egy benzintartály amit 5 percenként forgatok,mert most kezelem a belsejét festékkel. (a hidegben nem akar terűlni a festék) A 61-es blokkal kapcsolatban: próbálj nagyszelepes hengerfejeket szerezni.

      Komment


        Lassan megjön minden cuccom a väzhoz. A blokkhoz mär szinte minden megvan(a szimeringekkel kapcsolatos felajanlasokat nagyon köszönöm,egyik cimbi segitett beszerezni öket). A kerdesem a következö lenne. A tänyerüleshez is megvettem a tartot, holnap elmeletileg megjön a komplett üles is. Hova hegesszem az elsö tartoszemet, es hova a haromszög alaku felfogatast? Tudum hogy AS (ahogy sikerül) szabvany volt a gyarban, de valami utmutatast szeretnek hogy mi hova kerüljön......ha valaki tudna nekem ebben segiteni nagyon häläs lennek. Az ural fötengelyet szeretnem meg felujittatni, ha van valakinek egy jol bevält szakembere, azert is köszönetet mondanek.
        Utoljára szerkesztve a következő által: Nemes Pista; 2016 dec. 09, 18:43. Oka: hejesiräsi hiba

        Komment


          egy jol bevält szakembere,
          Jövő héten megyek Kecskemétre Vincze Vilmoshoz....rákérdezek.

          Komment


            Tudum hogy AS (ahogy sikerül) szabvany volt a gyarban, de valami utmutatast szeretnek hogy mi hova kerüljön...
            Tettem fel képet az elhelyezkedési méretekről is annó. 50mm-re a középső cső sarkától kezdődik az üléstartó.
            A függőleges pedig a csövek összefutásához jön ki(az oldalról csatlakozó cső feléhez a 40 es cső eleje), 90 fokot bezáróan a felső vázcsővel.
            A képen a felső vázcső alatti ferde merevítést javaslom neked is, sok villanyaktörött Nyipró vázat láttam már. Az enyém nem az, és el sincs csavarodva. Gyárinak tűnik, mert gyári alapozó és festék volt rajta. Lehet valami szupertitkos fejlesztés...
            Click image for larger version

Name:	P230511_19.06.jpg
Views:	1
Size:	167.3 KB
ID:	150384

            - - - Updated - - -

            hogy melyik a jobb...Ural 650 vagy Dnepr 650...
            Sohasem gondoltam eddig összehasonlításra...A Dneprnek azért sokkal drabálisabb megjelenése van. Mint a faludiszkóban a vörös kétméteres csaj, akinek a fűrésztelepes az apja. Szép szép, de kell ebből ekkora?
            Az Ural sokkal kecsesebb, nekem talán pont ezért nem is tetszett annyira. A Nyipró egy traktor. És nem is akar más lenni. Hatalmas közök a sárvédő és a kerék közt, közvetlen a sárvédőre szerelt ülés, brutális aluagyak, vastagabb hátsó lengéscsillapítók, és minimum 40 helyen olyan eldolgozatlan élek, ami bármikor sérülést okozhat.
            Tetszik az egész konstrukció átgondolatlansága. És az ergonómia teljes mellőzése.
            Attached Files
            Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 dec. 09, 23:55.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              Megjött a blokk....

              Click image for larger version

Name:	20161210_165634.jpg
Views:	1
Size:	201.7 KB
ID:	150385
              Click image for larger version

Name:	20161210_165640.jpg
Views:	1
Size:	198.7 KB
ID:	150386
              Click image for larger version

Name:	20161210_165652.jpg
Views:	1
Size:	200.1 KB
ID:	150387

              Kaptam hozzá egy fötengelyt csapágyházzal, amiről fogalmam sincs hogy milyen típus.

              Click image for larger version

Name:	20161210_165700.jpg
Views:	2
Size:	203.0 KB
ID:	150388
              Click image for larger version

Name:	20161210_165711.jpg
Views:	2
Size:	189.3 KB
ID:	150389

              Komment


                Hopp, egy M67 blokk.


                - - - Updated - - -

                M61 böl valo, a fenykepek alapjän eleg jol nez ki.
                Nekem másnak tűnik. Olajszűrős, generátoros, nagyszelepes(legalábbis a képről úgy látszik, ami zavar a karbifordító - a HF lehet 61 vagy 63). A szelepek mérete egyforma?
                Pontosítok, M67/36.

                Lehet jobb is, mint az M61, normális papírbetétes szűrő, és egy 12v-os generátor. A karbifordítókkal pedig felmennek a K63-as karbik.
                Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 dec. 10, 20:39.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  Ja...ez nagyszelepes szerencsére. Bár a 61 értékesebb...ez jobb használati szempontból. A főtengely Simson 250 valószínű. Bár keverem agyban a BMW250-el mert nagyon hasonlóak. De ha érezhetném a szagát,akkor tutibbat mondanék..

                  Komment


                    Sajnos szagot nem tudok fényképezni.

                    Click image for larger version

Name:	20161211_105925.jpg
Views:	1
Size:	201.3 KB
ID:	150394
                    Click image for larger version

Name:	20161211_105940.jpg
Views:	1
Size:	195.4 KB
ID:	150395
                    Click image for larger version

Name:	20161211_110032.jpg
Views:	1
Size:	200.2 KB
ID:	150396
                    Click image for larger version

Name:	20161211_110115.jpg
Views:	1
Size:	195.8 KB
ID:	150397

                    Hát ezen az ural blokkon a hagyományos mácsikszürö van......papirszürönek nyoma sincs. Viszont jól jártam vele 100€ ért szerintem. Mindenesetre relatíve jó állapotú, nincs szetbarmolva.

                    Komment


                      A főtengely Simson 250 valószínű. Bár keverem agyban a BMW250-el mert nagyon hasonlóak.
                      A Simson 250 nem telisonkás ? És az olajnak egy lemez bevezetőperem van rá rögzítve? Vagy csak a lemezkarika miatt emlékszem rosszul ...
                      Utoljára szerkesztve a következő által: zahi; 2016 dec. 11, 12:01.

                      Komment


                        Hát ezen az ural blokkon a hagyományos mácsikszürö van...papirszürönek nyoma sincs. Viszont jól jártam vele 100€ ért szerintem. Mindenesetre relatíve jó állapotú, nincs szetbarmolva.
                        Elől a vezérfedélben lent, ott van a papírbetétes olajszűrő.
                        Click image for larger version

Name:	1375847965.jpg
Views:	1
Size:	94.4 KB
ID:	150398
                        Innen egyszerű továbblépni:
                        Click image for larger version

Name:	s-l300.jpg
Views:	1
Size:	15.3 KB
ID:	150399
                        Itt a szűrő(ez az un. MTZ gázolajszűrő):
                        https://www.ural-zentrale.de/en/moto...l-made-germany
                        Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 dec. 11, 13:51.
                        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                        Komment


                          Nem szedtem még szét. Nem tudtam, az Uralt abszolút nem is ismerem. Atnéztem hogy mit vettem nagyjából és wd40 el lefujtam. Következő projekt, most a dneprt csinálom. De köszönöm szépen az infót.

                          Komment


                            100€ ért szerintem.
                            Akár Simson,akár BMW...100e kb a főtengely+ csapágyház. S így már az ajándék lónak aranyfoga van.. Biz isten nem tudom melyik..a csapágyházról inkább BMW-re tippelek.

                            - - - Updated - - -

                            A Simson 250 nem telisonkás ?
                            Nem. S az olajzótárcsa az hiány.

                            Komment


                              Ez így van. A blokk így már ingyen volt. De ez mint már mondtam nagyon jó állapotban van. A szelepek szépek, nem lógnak. A fötengely szintén. A hengereknek még csak nagy válluk sincs. De azért ahogy néztem az ural picit szebben megmunkált, szebben öntött gépezet, ahogy Wsievers szaktárs mondta....a dnepr traktor...az ural picit finomabb, pontosabb. Ha a két hengerfejet összehasonlitom már az öntésröl látszik hogy ez picit más, de azt az öntöttvas hengert a mai napig nem értem....

                              Komment


                                de azt az öntöttvas hengert a mai napig nem értem...
                                Az M63, az M67-nek már vasperselyre öntött alubordái vannak(ha jól tudom, ott volt a váltás). Azt tudom, hogy árulni árulnak hozzá. Nem is néztem, h vashengereid vannak. Így már értem a karbifordítót.
                                Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 dec. 11, 23:34.
                                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X