Nem tudom melyik jog gyújtásod van 3kj vagy 2ja. Nekem az utóbbi volt.
Az Mz-n a gyári gyújtás kapcsolót ki kellet venni. Helyette raktam be egy egyszerű a robogón is használatos kétállásút.
A 0-ra volt kötve fekete-fehér vezeték ami a cdi-re ment (gyújtás slussz). Az 1-re volt kötve piros az akku és innen az üres jelző az irány jelző és a féklámpa működött. A világítás teljesen "külön körön" sárga-piros vezeték "megcsapolva" . Ez ment a világítás kapcsolóra, és innen az izzókra. Ha járt a motor ment a világítás.
A töltésem nem volt 13,7 fölött sose. Az izzó nekem elöl 35/35w-os halogén volt.(h4 hs1)
Nem tudom mi lehet a gond. Próbáld meg tegyél minden hová testet.Én vittem külön a blokkra is, vázra stb.
Ha kell tudok adni egy gyári jog fesszebot. 600ft a posta ha kell írj elküldöm.
Én csak arra tudok gondolni hogy "összedolgozik" a két kör (töltés-világítás).
De én szakmailag egyáltalán nem tudom hogy működik a dolog, csak próbáltam a leírásokat követni.
Az Mz-n a gyári gyújtás kapcsolót ki kellet venni. Helyette raktam be egy egyszerű a robogón is használatos kétállásút.
A 0-ra volt kötve fekete-fehér vezeték ami a cdi-re ment (gyújtás slussz). Az 1-re volt kötve piros az akku és innen az üres jelző az irány jelző és a féklámpa működött. A világítás teljesen "külön körön" sárga-piros vezeték "megcsapolva" . Ez ment a világítás kapcsolóra, és innen az izzókra. Ha járt a motor ment a világítás.
A töltésem nem volt 13,7 fölött sose. Az izzó nekem elöl 35/35w-os halogén volt.(h4 hs1)
Nem tudom mi lehet a gond. Próbáld meg tegyél minden hová testet.Én vittem külön a blokkra is, vázra stb.
Ha kell tudok adni egy gyári jog fesszebot. 600ft a posta ha kell írj elküldöm.
Én csak arra tudok gondolni hogy "összedolgozik" a két kör (töltés-világítás).
De én szakmailag egyáltalán nem tudom hogy működik a dolog, csak próbáltam a leírásokat követni.
Komment