Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Robogó elektromosság veteránra

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Nem tudom melyik jog gyújtásod van 3kj vagy 2ja. Nekem az utóbbi volt.
    Az Mz-n a gyári gyújtás kapcsolót ki kellet venni. Helyette raktam be egy egyszerű a robogón is használatos kétállásút.
    A 0-ra volt kötve fekete-fehér vezeték ami a cdi-re ment (gyújtás slussz). Az 1-re volt kötve piros az akku és innen az üres jelző az irány jelző és a féklámpa működött. A világítás teljesen "külön körön" sárga-piros vezeték "megcsapolva" . Ez ment a világítás kapcsolóra, és innen az izzókra. Ha járt a motor ment a világítás.
    A töltésem nem volt 13,7 fölött sose. Az izzó nekem elöl 35/35w-os halogén volt.(h4 hs1)

    Nem tudom mi lehet a gond. Próbáld meg tegyél minden hová testet.Én vittem külön a blokkra is, vázra stb.

    Ha kell tudok adni egy gyári jog fesszebot. 600ft a posta ha kell írj elküldöm.

    Én csak arra tudok gondolni hogy "összedolgozik" a két kör (töltés-világítás).

    De én szakmailag egyáltalán nem tudom hogy működik a dolog, csak próbáltam a leírásokat követni.
    sinter kedvelte ezt.

    Komment


      Köszönöm az eddigi segítséget. Nagyon jól esik.
      Még egy utolsó kérdés: ha az 55 W halogén van rajta terhelésnek a szabályozatlan ágon, akkor is 15,5 V-ot mérsz a töltő ágon?
      Igen akkor is felmegy.
      mert nem felcserélhetők.
      Ezt is tapasztaltam már.
      Nem tudom melyik jog gyújtásod van 3kj vagy 2ja
      A 2ja-s van nekem is. És bekötve is úgy van mint neked. Megvolt az eredeti vezetékköteg ezen része, azt másoltam le.
      Egyre valószínűbb a fesszabályzó hiba.

      Komment


        Csak nem hagyott a dolog nyugodni és kísérleteztem kicsit (tudom ez elektronikánál kicsi orosz rulett)
        Először kipróbáltam egy másik fesszabályzóval, de ugyanez. Semmi gond nem adjuk fel!
        Ezután kipróbáltam mi van ha a szabályzó előtti sárga vezetékről leakasztom a világítást és átteszem a szabályzó utáni piros vezetékre. Az 55W-os izzó sok volt neki, de egy 21W-os izzóval olyan 14,3 volt fölé nem ment a feszültség és alapjárat környékén is 13 volt körül mutat a műszer.
        Szerintetek??

        Komment


          Komment


            Kár, hogy nem tudunk semmit ezekről a dobozokról, pl. hogy milyen motorból/ba valók eredetileg, akkor abból tudnánk következtetni.
            Azt tudjuk miből származnak: Yamaha Jog 2Ja.

            Én azért is cseréltem gyújtás kapcsolót mert ezzel teljesen külön körre lehetett a világítást és a gyújtást helyezni.
            Ezt az Mz gyári gyújtáskapcsolójával nem lehetett megoldani.
            De ha a bekötési rajzot követjük és mindent a lehető leghasonlóbbra csinálunk meg (pl kicserélni a gyújtáskapcsolót is)
            Akkor annak a rendszernek ugyan úgy kellene működnie mint az eredeti környezetében. Gondolom én

            Komment


              sinter kedvelte ezt.

              Komment


                Sziasztok
                En ilyen atalakitast nem csinaltam de en ha cserelek motort (robogoban ami lehet compatibilis) altalaban a complett elektronikat at rakom a-tol z-ig .De talan hetfon ha lessz idom szet szedek egy Yamaha Minarelli blokkal szerelt Aprilliat es lekovetem hogy mi miutan van.Egyebkent is elkell bontanom mert kell a motor ja egy injectoros D-ITECH-be. es mindent at kell rakni mivel ez utobbi Suzuki Morini blokkal van szerlve .
                sinter, dkari és 2 további látogató kedvelte ezt.

                Komment


                  Én is szereztem már egy komplett robogó gyújtást. De ahogy olvasgatom a témát, egyre biztosabb hogy bele sem kezdek. Nekem ez héber !
                  wsievers, sinter és emu kedvelte ezt.

                  Komment


                    Én is szereztem már egy komplett robogó gyújtást. De ahogy olvasgatom a témát, egyre biztosabb hogy bele sem kezdek. Nekem ez héber !
                    Szerintem sok embernek "héber" köztük nekem is.
                    De egy bekötési rajzot lekövetni és ha valóban az eredeti alkatrészek vannak meg szinte elrontani sem lehet.
                    Igaza van Apae-nek, hogy nem látjuk. Mert jelen esetben minden jó de mégse jó.
                    Kettőt raktam így össze és több emberrel "beszéltem" de eddig Sinteren kívül nem tudtam ilyen problémákról.
                    Szerintem nyugodtan vágj bele menni fog

                    Komment


                      Nem olyan vészes azért az ügy Mir-mur! Csak a töltési áramkör.... De már kezd megoldódni. Most minden alaktrész a helyére kerül jövő héten és mehet a próbaút.

                      Komment


                        sinter kedvelte ezt.

                        Komment


                          Én egy Honda MB8 elektronikát tettem be a Pannóniába, még a lendkerék kiegyensúlyozás, és az előgyújtás pontos belövése, valamint a "zselés" akku töltése várat magára!
                          Csak időm lenne...

                          Komment


                            mir-mur, megértelek! Ez a JOG gyújtás ez akkumulátoros? vagy nem kell akksi ahhoz hogy gyújtson hasonlóan a Pannóniákhoz?

                            Komment


                              Yamaha Jog 2Ja
                              Ez nem akkumlátoros, nem szükséges hozzá.
                              sinter kedvelte ezt.
                              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                              Komment


                                Akkuról mit táplálász, kürt, féklámpa?
                                Pontosan. Amúgy pedig más nincs is a Csepelen.
                                Az is megfordult a fejemben hogyha nem jutok dűlőre a töltéssel hagyom a francba és nem lesz akku benne.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X