Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Horex motorkerékpár szerelése, teleszkóp, küllőzés, stb.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Először is jobbulást! Remélem pár hét és úgy tűnik el a járvány, ahogy jött és persze minél kevesebb kárt hagyva maga után.
    horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    más tengelyű forgórész is kellene, más a röpsúly rögzitésének megoldása
    Izs lesz a forgórész
    Che kedvelte ezt.

    Komment


      zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Én is jobbulást kívánok !
      Köszönöm mindenkinek, de rendesen visszaestem, afrancba. Reménykedem, mert olyan régewn benne vagyok már, talán a koronás elvitt volna mára
      Ennyire tuti távdignózist mint manapság az orvosok csinálnak....telefonba megmondta hogy nem koronás. Maholnap Skájpon meg is műtenek

      Komment


        szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Izs lesz a forgórész
        Az meg hogy? Érdekességnek irhatnál róla bővebben. Azt látom hogy közel úgy néz ki mint a kéziszabályzós Regináé. Hogy lesz ebböl röpsúlyos?

        Az Izs Planeta/?/ két kuplungláncábol lehet egyet összerakni a Horexre, már ha duplasoros a Horex
        Anno Szovjetúnióbol kaptam két láncot és abbol szegecseltem össze
        MA már minden utcasarkon van lánc

        Komment


          Alapvetően Izses vagyok, így ebben gondolkodtam. Az állórész bemegy a horex állórészbe, a forgót pedig fel lehetett kúpoltatni méretre. Egyedül a visszafelé forgással kapcsolatban vannak még aggályaim. Pólust kell váltani vagy mi

          Komment


            szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Pólust kell váltani vagy mi
            Ha nem gerjed fel akkor az állórészt át kell mágnesezni
            Most ne kérdezd hogy, mert nagyon régen tanultam
            Egyszer nyűglődtem egy nagy katonai agregátorral ami nem gerjedt fel és a dieselnek sem volt hangttompitója, azt várták el hogy állva javitsam meg
            Értekeztem a régi munkahelyem egyik mérnökével, az tanácsolta és sikerült

            Azért a forgórész átkupolásában jó segitség lenne egy féltengely
            Itt pihen a polcon, egy dinamóval és néhány röppsúly alkatrésszel

            Komment


              szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Alapvetően Izses vagyok
              Röpsúly miatt variálsz vagy forgórészed sincs a kézi gyujtáshoz?

              Komment


                Mielött lerobbantam, kicsréltem a hengerfejtömitést. Szép gondosan átlósan meghúztam a csavaroakt
                Gondoltam rugok rajta egyet hamár betegeskedem, legalább az viditson fel
                Rugtam rajta 100at, szivatóval , a-nélkül, kis gáz nagy gáz, eredeti fúvóka, felfúrt fúvóka, egyszer sem nyekkent a motor
                Mi a k*a annyja lehet? Megöl ez a motor

                horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                jó segitség lenne egy féltengely
                Click image for larger version

Name:	feltengely_10.JPG
Views:	181
Size:	34.2 KB
ID:	222228

                Komment


                  A 250-es főtengely még nincs beszerelve, ez alapján készítette el a kúpot a szaki. Remélem nem volt többféle kúp
                  A gyújtáshoz egyedül az excentrikus lemez van meg, de totál kibelezve. Ennyi, nulláról építkezem. Szóval volt külön röpsúlyos forgórész és kézi is? Bonyolították az életet rendesen.

                  Komment


                    Csapataink a korábbi vesztesség ellenére ma sikeres offenzivát hajtottak végre
                    Ma nem vagyok annyira ócskán, gondoltam foglalkozom kicsit a motorral
                    30-40-ik rugásra se semmi nyekkenés. Rohadj meg
                    Nyujtás ellenörzés, fúvóka ellenörzés, aztán veszem észre hogy nem zár az úszó
                    Mi a franctol ez most? Mindegy, átraktam egy másik úszót
                    1-2 rugás, motor indul, veszi a gázt rendesen
                    Leállitottam és inditottam párszor. Indul, pörög stb.
                    Ami nem tecc, hogy nem egyenletesen prög, nagyon magas az alapjárat annak ellenére hogy a suber csavar teljesen ki, alapjárati levegőcsavar teljesen betekerve. Aztán van hogy egész szépen elketyeg alapjáraton is, majd meghülyül. Lassan áll vissza az alapjárat is
                    Egyelőre öröm bódottság
                    Egy 8-as csavar viszont beesett a blokk és az olajtartály közé. Azt onnan csak valami hosszú karommal lehet kivenni, vagy blokk csavarok ki
                    https://tomnerszerszam.hu/img/5424/A...3/ATN-1043.jpg
                    pasetta, sepy és mátéapu kedvelte ezt.

                    Komment


                      szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      volt külön röpsúlyos forgórész és kézi is?
                      Igen
                      Click image for larger version

Name:	anker_old_sizes.JPG
Views:	177
Size:	37.6 KB
ID:	222245 Click image for larger version

Name:	forgo.jpg
Views:	169
Size:	15.3 KB
ID:	222246

                      Ha korábban szólsz, Németböl szinte semmi pénzért küldtek volna álló és forgórészt
                      Ha viszont az IZS cuccokat össze tudod hozni, ahhoz itthon is kapható szinte minden

                      Komment


                        horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Németböl szinte semmi pénzért
                        Jó lett volna. Pont azért maradtam a barkács megoldásnál, mert csak nagyon drágán találtam gyújtást. Most egyébként a kipufogókönyökkel is barkácsolok, 250-jawaéból lesz És ne írd, hogy egy hete még fillérekért lett volna gyári
                        Atti69 kedvelte ezt.

                        Komment


                          szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          fillérekért lett volna gyári
                          A pincében van lezsirozva egy pár
                          Tény, az álló és forgórész tényleg van Németben egy komálósnál
                          Két rekesz blokkot és alkatrészt adtam oda hogy adja el
                          Nem adta el, ott rohad nála

                          Komment


                            Nem nyitok ezért uj topikot
                            Beszélgessünk a porlasztó minimális beállitásárol
                            Legyen a példa kedvéért egy Pannonia P10 porlasztó
                            Gyujtás van és a helyén, kondi kicserélve, szabadon, nem melegszik.
                            Benzinszint adva, elméletileg nem állitható, főfúvóka 110-115-120, alapjárati 0.35, tű középen
                            Motor sokadik rugásra indúl csak. Kompresszió van, erős lámpával vizsgálva amikor pörög, nem fúj ki sehol.
                            Elötte szivatóval sok rugás, aztán a-nélkül sok rugás, kis gáz, nagy gáz, motor nem indul
                            Aztán egyszercsak elindul és utána ha leállitom akkor is indul 1-2 rugásra
                            Szoval mitöl függ hogy egy motor elindul 1-2 rugásra vagy csak századikra, porlasztó tekintetében?

                            Komment


                              Teszem hozzá, a motor ha jár, jobban érzi magát ha az alapjárati levegő el van zárva, különben óssze-vissza felpörög vagy lassul

                              Komment


                                horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Szoval mitöl függ hogy egy motor elindul 1-2 rugásra vagy csak századikra, porlasztó tekintetében?
                                A pannóniám minden nap:gyújtás,szívató nyit ,rúgom ,egyre ha nem indul pőffen,kettőre megy,mindig sztenderen áll,nyitott csappal.Ha sokáig (hétig nem használom vagy oldaltámaszozok ,akkor zárom el a csapot,olyankor 3-4-rúgás gáz nélkül szívatóval.
                                pasetta, Titus és 2 további látogató kedvelte ezt.
                                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X