Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Horex motorkerékpár szerelése, teleszkóp, küllőzés, stb.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Van kenve mindenhol? Nem azért kapar, mert száraz valahol? Szelepszárnál? Nem tudom mi lehet, de honnan is tudhatnám, most rakok össze először ilyen mocit

    Komment


      horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      kapirga megjön
      Kapirgába szarni bele.
      Tévedtem korábban, van egy kis holtjátéka a fogaskeréknek. Szemmel ugyan nem látom amikor "átbillen" de kézzel mozgatva érezni
      Vezérlés deklit visszaraktam, törjön kopjon majd ha valami nem a helyén van
      Gyújtás ellenőrizve, főfúvókát és annak a furatát pumpával megfujkodtam
      Rugdosás, néha felpörög pár másodpercre, gázt persze nem veszi és alapjárat sincs
      Volt nekem egy haverom, az lépten-nyomon cserélgette a motorjait. Mindig AJS, Norton, Ariel hasonló veteránok voltak. Akkormég a porba rugdostuk az ilyen motorokat
      Porlasztó híján benzines rongyot odatartott az egyik szivócsövéhez és elindult a motor pár rugás után
      Hasonlót eljátszottam a Horexxel is, de PB palackbol eresztettem gárt a porlasztóhoz ahogy kezdett kifogyni a benzin az úszúházból.
      Mostmeg......

      Utoljára szerkesztve a következő által: horex; 2019 nov. 30, 16:30.

      Komment


        Végül beindult a szerkezet? Én még csak ott járok, h a blokköntvényeket leadtam gyöngyszóratni, a főtengelyt is megnézi egy szaki, én meg addig összeválogatom a tuti kombinációt a viseltes alkatrészekből. Szerintetek a láncos vagy a fogaskerekes vezérléssel járok jobban? A dekniben van egy rúgó a fogaskerekes verzión, ott ahol a bütyköstengely perselye van, ez elvileg volt a láncosban is?

        Komment



          Kis lépés az emberiségnek, nagy ugrás nekem
          Telefonáltam a szomszédnak, ugyan jönne felém , nézzük meg a kompressziómat, merthogy olyan műszer hogy kétemberes
          Jött, megrugdosta 7,8at, a gyári 6,8
          Click image for larger version

Name:	komp.jpg
Views:	120
Size:	247.6 KB
ID:	220531
          Mondom neki, köszi, hagyjuk a többit ugysem indul
          Motorban hozzáértő és itt már a szakosodás sokat nem játszik
          Rugdosta kegyetlenül, nem indult.
          Állitott magasabb benzint, szivató nyit, max pöffent. Fogjam be a porlasztó torkot. Befogtam és hopp elindúlt
          Ő húzogatta a gázt én kézzel adagoltam neki a levegőt és pörgött rendesen
          Ez már az én egyemberes felvételem
          horex.uw.hu/horex/start.mpg
          Öröm boldogság. Video +osztóra persze igy nem teszem fel, nem is minőségi a felvétel, de nem is ez a lényeg most

          Az viszont máris mérgesit, miért kap kevés benzint ha még szivatóra sem indúl. Persze ki lett pucolva, fúvókákon átlátni stb.
          pasetta és Che kedvelte ezt.

          Komment


            szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            láncos vagy a fogaskerekes vezérlés
            Nyilván a fogaskerekes modernebb, ha nincs nagy holtjátéka a fogaknak, nem kell láncfeszitő, nem nyúlik semmi
            A rugó a vezérmű dekliben kell mindkettőhöz, a rugó alatt és a végén is van egy-egy edzett "kupak", ki ne felejtsd azokat
            Úgy kell a bronzperselyeket belőni, a mögöttes és a dekliben levőt, hogy feltett deklivel a bütyköstengely válla és a persely között 0,1mm legyen
            Click image for larger version  Name:	butykos_hezagolás.jpg Views:	0 Size:	148.5 KB ID:	220533
            És még valami
            A láncos esetében a kisfogas mögött van egy combos rugó, ami a fogaskerekes esetében nincs
            Értelmét nem látom, esetleg annyi hogy a csapágyat nyomja a sonka felé/haugyan/
            Utoljára szerkesztve a következő által: horex; 2019 dec. 14, 15:59.
            pasetta és Atti69 kedvelte ezt.

            Komment


              horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Az viszont máris mérgesit, miért kap kevés benzint ha még szivatóra sem indúl. Persze ki lett pucolva, fúvókákon átlátni stb.
              Kb 10-15-db karbim van:a legigéretesebb négy karbi benzinben áztatva egy napig minden furat a megfelelő méretű fúróval kipiszkálva átmosva kompresszorral kifújva a legjobb karbi-ház legszebb állapotú fuvókával összecsiszolt uszó-szeleppel összerakva beállíthatatlan fél év motorozás után állandó nehézkes indulás miatt szétszerel nagy nagyítóval való ellenőrzés során a tömitő-felületek sérültek és a fúvókafurat repedtnek tűnt ,csere egy szintén pucoltra a motor ketyeg és reagál az állításra(persze ez sem tökéletes...)
              Lényeg amely furaton nem láttál keresztül az nem biztos ,hogy tiszta !!!!!
              pasetta, sepy és Atti69 kedvelte ezt.
              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

              Komment


                mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                amely furaton nem láttál keresztül az nem biztos ,hogy tiszta
                Ebben lehet valami, de mindkét porlasztónál, merthogy kettő van belőle
                Érdemes porlasztó tisztitó szprét venni és vigyem utána a gumishoz kifujatni? Merthogy csak lábtaposós pumpám van
                És ha lazitom az alapjárati keverék csavart vagy az alap/főfűvókát jön rajta a benzin. Akkor csak odajut ahova kell!

                Komment


                  horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Akkor csak odajut ahova kell!
                  A torokban van egy 1m/m-es üresjárati furat a síbertolattyú előtt:az is kényes furat és alig látszik ,a legtöbbször a fúvatás is kevés,az alumínium szulfid (alurozsda) belerakódik csak többszöri fúvatásra piszkálásra lesz tiszta...nagyon vékony o,5ös körüli acéldrórot dugok a furatba,fény háttérben,nagyítóval nézek a keresztfuratokba:ha látom a drótvéget akkor átjárhatónak ítélem a furatot,a legtöbb fúvókafészeknél több irányt is nézem(és van mikor kevés).

                  A fúvókáknál mindent bevetek a tisztításhoz:drótkefe fogóban fényesre,furathoz nitró higítós ecset,fogkefe,bronz minikefe,hegesztő fúvókatisztító,kisebbekbez..csiszolt tű rézdrótra forrasztva(nem forgatom, nem erőltetem,csak kipiszkálom a furatot.....)
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                    mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    1m/m-es üresjárati furat a síbertolattyú előtt
                    Úgy tudom nem mindegyik porlasztóban. Ami most rajta van abban nincs, vagy nem jól láttam/meg fogom sasolni/
                    Az "eredeti" porlasztójában van
                    De ezektöl max alapjárat nem lenne, de gázra indulna+ a szivató
                    No majd nekiállok átnézni mindent
                    Most már egyértelmű a porlasztó gond. Mehet rá a szelepdekli meg miegymás
                    pasetta és mátéapu kedvelte ezt.

                    Komment


                      horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Befogtam és hopp elindúlt
                      Gratulálok! Már lélekben felkészültem a karbim levételére.. a műszerek adottak. Ha van lehetőséged,akkor szerezz be egy (talán k28 jelű) Izs karbit,az külön úszóházas és légtolattyús. Közel áll az eredetihez,s jó állapotúak vannak olcsón.

                      Komment


                        Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Izs karbi
                        A két Pannonia porlasztó közül az egyikkel ment. Nem vagyok képes átlépni a hibán úgy hogy veszek egy másik karbit

                        Komment


                          Szervusztok!
                          Örülök, hogy alakul a dolog! Javaslom ultrahangos-mosó kipróbálását. Nekem ugyan nincs, de olvastam, hogy megfelelő kemikáliákkal feltöltve remek eredményeket produkál.
                          mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          legtöbbször a fúvatás is kevés,az alumínium szulfid (alurozsda) belerakódik csak többszöri fúvatásra piszkálásra lesz tiszta
                          Valóban jól írta Mátéapu! Sok nyirkos helyen tárolt, esetleg eltemetett hadifelszerelésen is megfigyelhető ez a jelenség, amit fémpestisként is ismerünk. Az igaz, hogy inkább cink, ón (ónpestis), könnyűfém ( kevés alumínium- sok ötvöző anyag) esetében fordul elő. Egyes esetekben visszafordíthatatlan a korrózió, csak konzerválni lehet a tárgyat, a pusztulás garantált. Jellemzően a hadjárati kitüntetések és érmek esetében tapasztalható. A természetes szerves anyagok savas bomlása miatt ( nem részletezem, gyanítom értitek).

                          Komment


                            mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            A torokban van egy 1m/m-es üresjárati furat a síbertolattyú előtt
                            Jól irtam, hogy egyikben van, a másikban nincs ott furat
                            Pontosabban ahol van, azt a súber lezárja, illetve az alajárati csvarral lehet emelni a súbert
                            Nade hol kapja az alapjáratot amelyikben nincs ott furat? Nem találom azt a leirást , pedig a napokban olvastam

                            Komment


                              pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              ultrahangos-mosó
                              Körülöttem elérhetetlen ez. Jóbarát akinek ha jól tudom van, legközelebb valahol a Dunakanyarban lakik. Órás mosó gondolom sokkal kisebb és ugyse engedné megmártóztatni a kapbikat
                              Most mindkettőt benzinbe sűlyesztettem éjjelre
                              Valahol az irás azt mondja, 15fokkal jobbra megdöntve az alapjárati pótlevegő keverékcsavarnál folyni kell a benzinnek
                              Volt hogy megdöntés nélkül is folyt ott és mégsem indúlt.
                              No majdcsak lesz mostmár valami, csak tökölni kell
                              pasetta kedvelte ezt.

                              Komment


                                Most már van sikerélményed! Szerintem jó úton haladsz. Ha sikerül a benzines tisztítás, akkor biztos elindul a motor! Apropó!!! 2020 Jan. hótól bevezetik a kötelező benzinadalék alkalmazását! Gondolj erre! A megnövelt etanol tartalom miatt érdemes a tömítéseket már most alkohol és benzin állóra cserélni. A 95-ös jelölése 95 E10 lesz.
                                Atti69 kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X