pasetta eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Horex motorkerékpár szerelése, teleszkóp, küllőzés, stb.
Collapse
X
-
Nem és nem!
Áztattam mindkét porlasztót benzinben tegnap óta, furatok kifújva, amúgy sem kell agysebésznek lenni ehhez
Felraktam, nem indúl. Betekertem a porlasztó száját ronggyal és indult
Basszus, nem kaphat sehol fals levegőt mert a tömitést is megnéztem a porlasztó talpánál
Nagyon snasz lesz ha rongyal betekert motorral közlekedem, OT-n megszólnak érte?
Amit viszont kiszúrtam a két porlasztónál
A tűfúvóka alatti zárócsavar egyiknál ilyen, másiknál amolyan
Az úszótol jövő furat a rövidebb csavarnál feljebb van mint a magasabb keresztfuratos csavarnál. A logika szerint raktam most össze, hogy az úszóháztol simán jöhessen a benzin
Hogy mi hogy volt korábban már magam sem tudom, ami lényeg, most sem indul normálisan
Mifenének kellett akkora kompresszió ebbe?
Valami ötletet mondjatok még, mert tönkretesz idegileg, de fizikailag is marhára kifulladok.
Nyilván vagy a benzin nem jön vagy valami marha nagy fals levegő
- 2 likes
Komment
-
pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseVeteránok hátrányban lesznek
Van két olajálló gumigyűrű, két parafa tömités és a porlasztónál, blokk-felek között papír. Szimering is van kettő, azok nyilván bírják
Majd jön a benzinszőkités, kivonják az alkoholt belőle és pálinka....sepy kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNyilván vagy a benzin nem jön vagy valami marha nagy fals levegő
Komment
-
pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésenehezebb, akkor az lehet lyukas
De elzár mert tegnap a másik úszó volt benne, úszótű a legfelső rovátkában
Zárócsavarokrol irtam, hogy nem mindegy melyik melyik. Merthogy egyik esetben a zárócsavar elzárná a benzin útját.
Most szerintem jól raktam össze. Rövidebb csavar oda ahol az úszótol jövő benzinfurat magasabban van. A hosszabb csavar oda meg ahol alacsonyabb a furat, ezért van keresztfurat a zárócsvaron
Áhhhh. Én hülye , sok évvel ezelött eladtam a súber hüvelyezett Bingemet
Jön a Karácsony, megint rendet kell raknom, aztán kereshetek megint mi hova kerültpasetta kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA hosszabb csavar oda meg ahol alacsonyabb a furat,
Én sem értem miért befogott szájjal megy a motorod,lehet a benzinfúvóka kicsi benne,vagy tényleg falsot kap.
Egyszer már én is tettem a torokba egy 1m/m-es vastagságú gumigyűrűt és jól felszorítottam,mert laza volt az akkori torok.
Most a tűs-fúvóka környéke ugrott be,ott is lehetnek gondok,a fúvóka fészekfurata volt megsértve (gondolom félrekapott síbertűvel),egy fúró szárával igazgattam helyre,a fúvóka alatt hézagoló bakelitnek kell lenni,másképp nagyon belóg a torokba.Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2019 dec. 15, 23:19."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA hosszabb csavarban egy fúvóka van
Kétféle porlasztóm van
Az egyiknél elég mélyen van a főfúvókához vezető furat, ide jön a rövid csavar
Amelyikben egészen a menet kezdésébél van a benzin furat, oda jön a hosszabb amelyikben keresztfurat van. Ismétlem, egyikben sincs menet a fúvóka részére, tehát ezek a tűfúvókát zárják alúlról
A fő és alapjárati fúvókákat csak úgy különböztetem meg hogy ,egyiken könnyebben fújok át mert el van mosódva, kopva a szám rajtuk
Alig oldalra döntve az üresjárati levegőszabályzó furaton jön a benzin, a leirás szerint, tehát a benzinszintnek jónak kellene lenni
Most betekertem ragasztószalaggal a henger és a porlasztó illesztését hátha fals levegő
Ugyanúgy semmi
Lehet hogy a klimaváltozás miatt sok a CO2?
- 2 likes
Komment
-
Úgy döntöttem hogy veszek egy porlasztót. De milyet?
AZ átfaragott Pannonia porlasztóm rátolós flansnival csatlakozik az ugyanolyan alakú, szivószelep beömlőjéhez
Tehát a kerek átmérő egyéni, mert az eredeti Bingnek kisebb volt a torka, a Pannoniát fel kellett ezstergályozni a és a flansnira egy gyűrű lett répréselve
Kétféle méretem van mint az átmérő jelzéséböl látszik
Van-e olyan porlasztó ami kis átalakitással vagy anélül jó lenne nekem?
Ha minden kötél szakad még flansnit is lehetne csináltatni, de az már nyűgös, mert errefelé nincs szakember se esztergályos se hegesztő
A mostani porlasztórol irtam, ha befogom szinte teljesen a pofáját akkor jellemzően indul
Tegnap leragasztottam a szivató furatát mert szerintem az nem zár légmentesen, aztán a túfűvókához vezető furatot, majd szinte az egész szivótorkot. Meg se nyekkent a motor, pedig a benzinszint most magasabb a normálisnál
Aztán leszedtem minden ragasztószalagot és hagytam a francba
Kb. egy óra múlva csak ugy viccböl rárugtam és indult. Természetesen csak pár másodpercig pörgött
Érzem én hogy baromság másik porlasztót venni, mert két azonossal ugynaz a hiba akkor talán máshol a hiba. De hol?
Szoval milyen porlasztót vegyek?
Néztem ezeket
http://sracing.hu/karburator_28mm___tunr_phbh_9133 ennek ekég húzós az ára
Vagy vegyek egy MZ 250-es hagyományos karbit
vagy egy másik használt P10 karburátort?
Baró felújitott/meghüvelyezett Bingemet anno bagóért eladtam
Komment
-
horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzoval milyen porlasztót vegyek?
Komment
-
horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNéztem ezeket
Karburátor (28mm) - Tun'R PHBH - Sracing robogó alkatrész webáruház ennek ekég húzós az ára
https://www.aliexpress.com/item/4000...chweb201603_55
Komment
-
Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseJót.
zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAliexpress
Két gondom van
Van ugyan 4db. 100€-m, de nincs valuta számlám, nincs PayPalom, nem is tudom hogy kell ezeket kezelni
A másik nagyobb, mert nincs meg a hiba oka. Semmi garancia hogy egy új porlasztóval indulna-e.
Az agyamra megy már a helyzet!
Barátnőm azt mondja mit rágom magam ezen, rakjam össze és tegyem a szoba sarkába, ugysem motorozok vele
Nem érti hogy mit jelentene nekem egy kört menni a motorral és aztán a szoba sarkába tenni.
Régi szikás szerint aludni kellene egyet rá, aztán csak beugrik a megoldás. Dehát már többet is aludtam rámátéapu kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseOK, néztem az IZS karburátort is, de a torokméretet ami a hengerhez csatlakozik nem látom
Komment
-
OK...
https://auto.jofogas.hu/budapest/Del...r_98319173.htm
ez legalább eredeti és elég jó állapotú , 28-as , és nem véletlenül cserélik a pannóniáét általában ilyenre , viszont mivel a tiéd 4T, a tűsfúvókát, tűt , és a főfuvókát úgyis cserélned kéne .
Azt mondod a jelenség az , hogy ha bezárod a torkot akár egy ronggyal , rögtön indul... vagyis karburálási probléma . Valamiért kevés az anyag .Mivel 4T-ről beszélünk ,fals-levegő csak a súber-harang , és a szelep közötti részen , továbbá a hengerfej-tömítésnél lehetséges ,amit egy egyszerű szivárgásjelző spray-el komprimáláskor ki tudsz zárni . Ergo , nem túl sok tömítés hiba jöhet számításba . Ha azok jók , csak a karbi a ludas . (repedés , kopás , rossz beállítás ... és ne mond hogy korábban ezzel ment , mert a korábban elhangzottak alapján ez már egy másik motor ...)
csak "hangosan" gondolkodom ....Utoljára szerkesztve a következő által: zahi; 2019 dec. 19, 17:53.
- 2 likes
Komment
Komment