Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Horex motorkerékpár szerelése, teleszkóp, küllőzés, stb.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A megnövelt etanol tartalom miatt érdemes a tömítéseket már most alkohol és benzin állóra cserélni. A 95-ös jelölése 95 E10 lesz.
    Benne-hagytam az"új"műszálas ecsetemet mosogatás után a benzinbe, szétcseszte,olyan lett mint egy karfiol,a nitró nem bántotta???????
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      Szervusztok! Mátéapu igazán sajnálom! DE! Ezek szerint már elkezdődött az átállás. Gondolj bele! Most aztán lehet variálni, mi is legyen a járművekbe töltve. Veteránok hátrányban lesznek.
      mátéapu kedvelte ezt.

      Komment


        Nem és nem!
        Áztattam mindkét porlasztót benzinben tegnap óta, furatok kifújva, amúgy sem kell agysebésznek lenni ehhez
        Felraktam, nem indúl. Betekertem a porlasztó száját ronggyal és indult
        Basszus, nem kaphat sehol fals levegőt mert a tömitést is megnéztem a porlasztó talpánál
        Nagyon snasz lesz ha rongyal betekert motorral közlekedem, OT-n megszólnak érte?
        Amit viszont kiszúrtam a két porlasztónál
        A tűfúvóka alatti zárócsavar egyiknál ilyen, másiknál amolyan
        Click image for larger version

Name:	dugok.jpg
Views:	209
Size:	67.2 KB
ID:	220559
        Az úszótol jövő furat a rövidebb csavarnál feljebb van mint a magasabb keresztfuratos csavarnál. A logika szerint raktam most össze, hogy az úszóháztol simán jöhessen a benzin
        Hogy mi hogy volt korábban már magam sem tudom, ami lényeg, most sem indul normálisan

        Mifenének kellett akkora kompresszió ebbe?
        Valami ötletet mondjatok még, mert tönkretesz idegileg, de fizikailag is marhára kifulladok.
        Nyilván vagy a benzin nem jön vagy valami marha nagy fals levegő
        movisz és mátéapu kedvelte ezt.

        Komment


          pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Veteránok hátrányban lesznek
          Mert miért, alkohol jobban enné az olajálló gumit mint az olaj vagy a benzin?
          Van két olajálló gumigyűrű, két parafa tömités és a porlasztónál, blokk-felek között papír. Szimering is van kettő, azok nyilván bírják

          Majd jön a benzinszőkités, kivonják az alkoholt belőle és pálinka....
          sepy kedvelte ezt.

          Komment


            horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Nyilván vagy a benzin nem jön vagy valami marha nagy fals levegő



            Úszó szintet nézted? Nem akad fent a tűje? Talán az miatt nincs benzin ellátás... vagy ékszer mérleggel mérd meg az úszókat. Ha az egyik nehezebb, akkor az lehet lyukas. A zárócavarok nincsenek össze keverve? Csak ötletelek!

            Komment


              pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              nehezebb, akkor az lehet lyukas
              Akkor nem zárna el és sok benzin lenne, relatív kevesebb levegő, így indulnia kellene
              De elzár mert tegnap a másik úszó volt benne, úszótű a legfelső rovátkában
              Zárócsavarokrol irtam, hogy nem mindegy melyik melyik. Merthogy egyik esetben a zárócsavar elzárná a benzin útját.
              Most szerintem jól raktam össze. Rövidebb csavar oda ahol az úszótol jövő benzinfurat magasabban van. A hosszabb csavar oda meg ahol alacsonyabb a furat, ezért van keresztfurat a zárócsvaron
              Áhhhh. Én hülye , sok évvel ezelött eladtam a súber hüvelyezett Bingemet
              Jön a Karácsony, megint rendet kell raknom, aztán kereshetek megint mi hova került
              pasetta kedvelte ezt.

              Komment


                horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                A hosszabb csavar oda meg ahol alacsonyabb a furat,
                A hosszabb csavarban egy fúvóka van annak kell az úszó felől lennie. Az úszószintet úgy lőttem be,hogy kivettem a felső (üresjárati fúvókát)ott nem szabadna benzinnek kijönnie,mert akkor magas az úszószint,laza rögzítő-bilincsel kis elfordítással egyből megindul.

                Én sem értem miért befogott szájjal megy a motorod,lehet a benzinfúvóka kicsi benne,vagy tényleg falsot kap.

                Egyszer már én is tettem a torokba egy 1m/m-es vastagságú gumigyűrűt és jól felszorítottam,mert laza volt az akkori torok.

                Most a tűs-fúvóka környéke ugrott be,ott is lehetnek gondok,a fúvóka fészekfurata volt megsértve (gondolom félrekapott síbertűvel),egy fúró szárával igazgattam helyre,a fúvóka alatt hézagoló bakelitnek kell lenni,másképp nagyon belóg a torokba.
                Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2019 dec. 15, 23:19.
                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                Komment


                  mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  A hosszabb csavarban egy fúvóka van
                  Nem egészen, mivel menet nincs benne ahova a dúsitó fúvóka menne és nincs beleütve a D betü
                  Kétféle porlasztóm van
                  Az egyiknél elég mélyen van a főfúvókához vezető furat, ide jön a rövid csavar
                  Amelyikben egészen a menet kezdésébél van a benzin furat, oda jön a hosszabb amelyikben keresztfurat van. Ismétlem, egyikben sincs menet a fúvóka részére, tehát ezek a tűfúvókát zárják alúlról
                  A fő és alapjárati fúvókákat csak úgy különböztetem meg hogy ,egyiken könnyebben fújok át mert el van mosódva, kopva a szám rajtuk
                  Alig oldalra döntve az üresjárati levegőszabályzó furaton jön a benzin, a leirás szerint, tehát a benzinszintnek jónak kellene lenni

                  Most betekertem ragasztószalaggal a henger és a porlasztó illesztését hátha fals levegő
                  Ugyanúgy semmi

                  Lehet hogy a klimaváltozás miatt sok a CO2?
                  pasetta és mátéapu kedvelte ezt.

                  Komment


                    Úgy döntöttem hogy veszek egy porlasztót. De milyet?
                    AZ átfaragott Pannonia porlasztóm rátolós flansnival csatlakozik az ugyanolyan alakú, szivószelep beömlőjéhez
                    Click image for larger version

Name:	flans1.jpg
Views:	190
Size:	68.4 KB
ID:	220589
                    Tehát a kerek átmérő egyéni, mert az eredeti Bingnek kisebb volt a torka, a Pannoniát fel kellett ezstergályozni a és a flansnira egy gyűrű lett répréselve
                    Kétféle méretem van mint az átmérő jelzéséböl látszik
                    Van-e olyan porlasztó ami kis átalakitással vagy anélül jó lenne nekem?
                    Ha minden kötél szakad még flansnit is lehetne csináltatni, de az már nyűgös, mert errefelé nincs szakember se esztergályos se hegesztő

                    A mostani porlasztórol irtam, ha befogom szinte teljesen a pofáját akkor jellemzően indul
                    Tegnap leragasztottam a szivató furatát mert szerintem az nem zár légmentesen, aztán a túfűvókához vezető furatot, majd szinte az egész szivótorkot. Meg se nyekkent a motor, pedig a benzinszint most magasabb a normálisnál
                    Aztán leszedtem minden ragasztószalagot és hagytam a francba
                    Kb. egy óra múlva csak ugy viccböl rárugtam és indult. Természetesen csak pár másodpercig pörgött
                    Érzem én hogy baromság másik porlasztót venni, mert két azonossal ugynaz a hiba akkor talán máshol a hiba. De hol?
                    Szoval milyen porlasztót vegyek?
                    Néztem ezeket
                    http://sracing.hu/karburator_28mm___tunr_phbh_9133 ennek ekég húzós az ára
                    Vagy vegyek egy MZ 250-es hagyományos karbit
                    vagy egy másik használt P10 karburátort?
                    Baró felújitott/meghüvelyezett Bingemet anno bagóért eladtam

                    Komment


                      horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Szoval milyen porlasztót vegyek?
                      Jót.. Ajánlottam egy alternatívát ami közeli,jól hangolható,olcsó..

                      Komment


                        horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Ez egy DELLORTO PHBH 28 R balos másolata .... Aliexpress-en néztél már ??? ott vannak olcsóbbak is ...

                        https://www.aliexpress.com/item/4000...chweb201603_55


                        Komment


                          Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Jót.
                          OK, néztem az IZS karburátort is, de a torokméretet ami a hengerhez csatlakozik nem látom, bár késziteni átalakitani mindent lehet

                          zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Aliexpress
                          Szimpatikus árban, csatlakozó méretben is.
                          Két gondom van
                          Van ugyan 4db. 100€-m, de nincs valuta számlám, nincs PayPalom, nem is tudom hogy kell ezeket kezelni
                          A másik nagyobb, mert nincs meg a hiba oka. Semmi garancia hogy egy új porlasztóval indulna-e.

                          Az agyamra megy már a helyzet!
                          Barátnőm azt mondja mit rágom magam ezen, rakjam össze és tegyem a szoba sarkába, ugysem motorozok vele
                          Nem érti hogy mit jelentene nekem egy kört menni a motorral és aztán a szoba sarkába tenni.
                          Régi szikás szerint aludni kellene egyet rá, aztán csak beugrik a megoldás. Dehát már többet is aludtam rá
                          mátéapu kedvelte ezt.

                          Komment


                            horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            OK, néztem az IZS karburátort is, de a torokméretet ami a hengerhez csatlakozik nem látom
                            Holnap megpróbálom lemérni.

                            Komment


                              OK...

                              https://auto.jofogas.hu/budapest/Del...r_98319173.htm

                              ez legalább eredeti és elég jó állapotú , 28-as , és nem véletlenül cserélik a pannóniáét általában ilyenre , viszont mivel a tiéd 4T, a tűsfúvókát, tűt , és a főfuvókát úgyis cserélned kéne .
                              Azt mondod a jelenség az , hogy ha bezárod a torkot akár egy ronggyal , rögtön indul... vagyis karburálási probléma . Valamiért kevés az anyag .Mivel 4T-ről beszélünk ,fals-levegő csak a súber-harang , és a szelep közötti részen , továbbá a hengerfej-tömítésnél lehetséges ,amit egy egyszerű szivárgásjelző spray-el komprimáláskor ki tudsz zárni . Ergo , nem túl sok tömítés hiba jöhet számításba . Ha azok jók , csak a karbi a ludas . (repedés , kopás , rossz beállítás ... és ne mond hogy korábban ezzel ment , mert a korábban elhangzottak alapján ez már egy másik motor ...)

                              csak "hangosan" gondolkodom ....
                              Utoljára szerkesztve a következő által: zahi; 2019 dec. 19, 17:53.
                              Atti69 és mátéapu kedvelte ezt.

                              Komment


                                Gondolom erre a méretre van szükség: Pannónia csonkra csatlakozó átmérője: 31,5 mm Az IZS: 28,7mm átlagszámítás alapján.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X