Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Horex motorkerékpár szerelése, teleszkóp, küllőzés, stb.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    nem érzem a lényeget
    Pont a lényeg matadt le
    Honna tudom mennyit kell elreszelni a fiberböl hogy jó legyen, a-nélkül hogy gyújtást próbálnék állitani

    Felső holtpontra a dugattyút és addig reszelem a fibert amig ott nem kezd el nyitni a megszakitó?
    Atti69 kedvelte ezt.

    Komment


      [QUOTE=horex ;n222758]Felső holtpontra a dugattyút és addig reszelem a fibert amig ott nem kezd el nyitni a megszakitó?[/QU

      Gondolom a felső holtpont a megszakítás maximuma ami azt jelenti ott kell mérni a megszakítóhézagot,ha kevés ott kell reszelni,állítani....

      Te bízol azokban a vezetékekben... így a fotóról nézve öregecske a szigetelés ,lehet néhol áthúz,hogy nem cserélted még le....?
      zahi kedvelte ezt.
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


        horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Felső holtpontra a dugattyút és addig reszelem a fibert amig ott nem kezd el nyitni a megszakitó?
        Az is jó megoldás.....

        Komment


          horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Helyes-e az elgondolásom, hogy le kell reszelni a fiberböl
          Helyes! De elmehetne a francba aki gyártja ezeket a megszakitókat
          Annyit le kellett reszelnem a fiberböl hogy alig maradt távolság fém résztöl. Igy is max olyan 0,2mm a megszakitóhézag.
          Olyan helyen is csaltam, hogy ne legyen előgyújtás, amiért bárki motoros megrugdosna
          Tehát nem lehet tovább utógyújtás felé állitani, hogy aztán nagyobb megszakitézagot lehessen állitani.
          Elsőre indult ami meg is lepett. Elárulom, a porlasztó flansi papír tömitéseket is kicseréltem tán ott is falsolt korábban
          Majd átgondolom hol lehetne még "elcsalni". Az egész megszakitó csere nem ért annyit amennyit mérgeskedek vele.

          Komment


            Bocs , hogy megkérdezem ... tudod még soha sem javítottam a tipust , nem volt hozzá szerencsém . Ha jól látom a megszakítóhézag az üllő rész menetes részével állítható , ezek szerint nincs forgatható alaplap ???

            Komment


              zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              nincs forgatható alaplap ???
              De van. A dinamó egész állórésze, rajta a kalapács, szabályzó, minden fene elforditható előre vayg hátra
              Merugye beállitanám a 0,4mm-t a csavarral, aztán az állórészt forgatásával a felső holtpontot, mint gyujtási időpontot
              Na, ezt a 0,4-et nem lehetett összehangolni a gyujtási helyzettel, mert magas volt a kalapács fiberje
              Annyit reszeltem le belőle amit még elbirt, többet nem lehet. Szerintem geometriai különbség van a régi és az új kalapács között
              Amit korábban irtam, hogy megrugdosna bárki érte, most is csináltam
              A lényeg hogy a megszakitó bütyköt egy stift tájolja a dinamó forgórész tengelyén egy horonyba. Na ezt hornyot én miniköszüvel hátrébb köszörültem
              Tegnap annyiban volt már jó hogy a hézag már 0,2mm volt a felső holtpontnál. Most továbbköszörűltem, remélem igy már meglesz a 0,4mm is és gyújtás pont is
              Lehet zavaros, de szemmel látva bizonyára érthetőbb lenne
              mátéapu és zahi kedvelte ezt.

              Komment


                Nehogymár nekem diktáljon egy motor vagy egy selejtet gyártó cég
                Hátrébb köszörültem a dinamón a hornyot, gyújtás bütyköstengely igy hátrább , utógyújtás felé került
                0,4mm beállitva, gyújtás felső holtponton, pöcc-röff. Van hogy gázadás nélkül is indúl. Azért azt még ki kell tapasztalni milyen gázon indúl jól
                Néha visszatüsszög a porlasztóba, ritkán van hogy így le is áll
                Akkormost hol szegény a keverék, ha ez csak időnként van? Benzinszint, súber vagy alapjárati keverékcsavar?

                Hátsó kereket ki kellett venni. Ölemben a motor eldöntve, kerék kifeszitve, aztán visszavarázsolva. Azt hittem beleszakadok.
                Fényezés elött kellett volna megcsinálni hogy nyitható legyen a hátsó sárvédő, mint gyárilag
                Dehát aki rest az hülye
                Ha Isten segit, holnap nekiülök és kiválogatom/bekötöm a visszajelző égőket. Hogy aztán még mi jön, a fene sem tudja.
                Van még pár apróság ami időtrabló. A régi rendszámomat sehol nem találom, márcsak hogy egy kóbor rendőrnek ne tünjek fel ha egyszer kiszabadulok a betonra
                Nagyon ficánkol már hogy menne ki az udvarra
                Utoljára szerkesztve a következő által: horex; 2020 ápr. 27, 19:07.
                szelkakas, pasetta és 2 további látogató kedvelte ezt.

                Komment


                  Apropo, kinek lenne 4db. M2 sűlyeszett lencsefejű csavarja. Metszőm van, ha valaki netán...

                  Komment


                    horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    A régi rendszámomat sehol nem találom, márcsak hogy egy kóbor rendőrnek ne tünjek fel ha egyszer kiszabadulok a betonra
                    Nem is tudom ,mi lenne feltünőbb..........
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Annyit reszeltem le belőle amit még elbirt, többet nem lehet. Szerintem geometriai különbség van a régi és az új kalapács között
                      Amit korábban irtam, hogy megrugdosna bárki érte, most is csináltam
                      Ugyanezzel szenvedek én is. Ha megvan a 9mm előgyujtás, akkor nincs meg a 0,4mm hézag. Ha a hézag van meg, akkor vagy 20mm körül gyújt. Már reszeltem a megszakítóból, hajlítgattam az üllőt, de olyan szintű eltérés van az utángyártott megszakító és a gyári közt, hogy az utángyártott kalapács a gyári üllővel össze se ér(mm-ekkel mellé megy).
                      Attached Files
                      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                      Komment


                        wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        utángyártott kalapács a gyári üllővel össze se ér
                        Nálam is ravasz volt a helyzet. Van két öreg megszakitó kalapácsom, működik mindkettő/egyiket nem találom /
                        Berakom az uj kalapácsot , el sem érte az állitócsavart. Akárhogy mértem, nem láttam különbséget
                        Aztán német horex fórumon mutattak rá a fotóm alaoján hogy az állitócsavar anyája ferde, direkt elferditették hogy a kalapács jól álljon
                        Mondtam nekik ne hülyitsenek , 50 éve az én motorom. Akkor biztos a korábbi tulaj görbitette el. Görbitsem vissza és jó lesz
                        Majdnem igazuk is lett, csak a beállitás nem jött össze akkor, de a mozgó/álló pofák spurba kerültek.
                        http://horex.uw.hu/kepek/hezag.jpg
                        Amikor még keményen Simsonoztam, sokat vitáztam a boltossal amikor szart adott
                        Csak ki kell reszelni, mondta
                        Hol, itt az utcán?
                        Nesze, reszeld ki, megvárom
                        Egy kuplugkarrol volt szó amibe a bowden nem ment bele. De ezeregy hiba volt mindig az utángyártottakkal

                        Komment


                          .kiju juhz kioépl ,k. Anmfr hztr iu

                          Komment


                            Végülis visszatettem a régit. Soha nem szenvedtem még ennyit a gyújtásállítással, 2 napom ment rá, így is csak azért lett jónak minősítve, mert meguntam a kínlódást. Amúgy csak a hengerfejeket akartam cserélni eredetileg. Ebből lett egy első izzócsere, gyújtásállítás, gyújtáskapcsoló javítás, új vezetékek behúzása, a bowdenes fényszórókapcsoló javítása, csavarcserék a gyújtásalaplapban, hengerfejcsavarok speciális méretű alátéteinek egyengetése. És végre kicserélhettem a hengerfejeket.
                            Sajnos nem vagyok elégedett. A kopott megszakító(és az új, ami nem emel annyit se mint a régi) végeredményként adott egy egyszer 6mm egyszer 9mm előgyújtást egymás után szép ütemesen váltogatva.(eddig csak 1mm volt a különbség, most még én is meglepődtem a mértéken) Vagy a gyújtásbütyköt kell átreszelnem, vagy meg kell vennem a fantasztikus minőségű elektronikus gyújtást(akkor viszont buktam a kézi előgyújtás állítást)
                            Holnap már remélem ki tudom próbálni. Lehet utána megpróbálkozok azzal, hogy 1 foggal elteszem a vezérlést.
                            Attached Files
                            Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2020 máj. 01, 00:05.
                            RedBull477 kedvelte ezt.
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              Olvasgatva a gyújtásos kínlódásokat, már előre félek az izses megoldásomtól, pedig lassan már csak az van hátra, hogy életre keljen...

                              Elkészültem a házi könyökökkel, elküldtem krómozni. 559 jawák és p10 pancsák bánták, dehát így adta ki

                              Click image for larger version

Name:	ej2im31gr48wvvf2ub0y.jpg
Views:	55
Size:	1.09 MB
ID:	222962
                              wsievers, pasetta és 3 további látogató kedvelte ezt.

                              Komment


                                wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                1 foggal elteszem a vezérlést.
                                A gyujtás is függ ettöl? Anno régen volt egy titkos gondom jó ideig. Akkor próbáltam a vezérlést ide-oda egy foggal eltolni. Nem éreztem különbséget. Ha nálad a gyujtás függ ettöl, próbáld ki

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X