Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Horex motorkerékpár szerelése, teleszkóp, küllőzés, stb.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    házi könyökök
    Mitnemondjak, ügyes! Egy kicsit talán a vezérmű felé feljebb húztam volna az ivet, de le a kalappal
    Kipuf dobbal mi lett, elharapta valami a nyakát hogy olyan rövid?
    Utoljára szerkesztve a következő által: horex; 2020 máj. 01, 13:09.

    Komment


      Hogy ne csak sikerek legyenek
      Tegnap késő este megpróbáltam a motorra felülni. Alig mozognak már a lábaim meg a gyengeség
      Ahogy felraktam a bal lábamat úgy dültem balra azonnal. Szerencse hogy a bukásvédő megtartotta a súly egy részét
      Olaj persze folyt rendesen a tartálybol. A nagyobb gond hogy nem tudtam sztenderre állitani
      Most várom a havert hogy segitsen és tegyük vissza sztenderre
      Basszus, nagyon legyengültem, nem lesz ebböl már motorozás

      Komment


        horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        nem lesz ebböl már motorozás
        Dehogynem az a kutya motor...kuruc böcsület meg hasonlók...egy kicsit erősödj ,a tavaszi fáradság egy kissé engem is lassít kis kerti munka hasonlók után menni fog a dolog,kitartás....
        Titus, pasetta és 2 további látogató kedvelte ezt.
        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

        Komment


          Tarts ki, motoroztál vele és fogsz is, ez már a célegyenes

          horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          kicsit talán a vezérmű felé feljebb húztam volna az ivet
          Jogos az észrevétel, de úgy örültem, hogy egyáltalán oda megy a cső eleje és a vége is, ahová kell (csak egyszer kellett és egy ponton szétszágni)

          horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Kipuf dobbal mi lett
          Nem ilyennek kéne lennie? 51-eseken ezt a rövidet látom.
          Utoljára szerkesztve a következő által: szelkakas; 2020 máj. 01, 19:43.

          Komment


            horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            A gyujtás is függ ettöl? Anno régen volt egy titkos gondom jó ideig. Akkor próbáltam a vezérlést ide-oda egy foggal eltolni. Nem éreztem különbséget. Ha nálad a gyujtás függ ettöl, próbáld ki
            Igen, mivel a vezérműtengely végén van a gyujtás. Mert oda kell tenni...
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              ez már a célegyenes
              Ja! Barátnőm aki nem érzi át mit jelent nekem ez a motor, azt mondja majd a haverok felraknak rá és úgy videóznak le
              Engem úgy biztos nem!
              Amúgy is csak ismerősök vannak, és kettőt vagy maximum hármat nehéz lesz összeszedni
              Álljak neki naponta kicsit tornázni. Tény hogy ezt már régen el kellett volna kezdeni, de a tunyaság....
              sepy, wsievers és 2 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                Basszus, annyira fokozódott a fejfájásom hogy már visitottam. Kénytelen vagyok magán szemészhez menni, mert minden pofázás ellenére a szemészet sem működik
                Ma mentem volna, de délelött lemondták mert dolga van a dokinőnek
                Vazze, ha fáj a fejem ne legyen más dolga. Be vagyok csinálva, mert a szem/fenék és az agy között szoros összefüggés lehet
                Ma elviselhetőbb volt
                Be is kötöttem a töltésjelzőt és próbáltam a helyére rakni a lámpakeretet. Valami hiányzik látom
                Egy lemez karom rögziti a keretet a lámpafejen átmenő csavarral, ami 3/16-os, merthogy Lucas lámpa
                Két évig megvolt. Lehasaltam és a tartó karmot megtaláltam, de a srófot nem. Átfúrom M5-re oszt' annyi
                Kiváncsi leszek lesz-e töltésem
                Csak egészség legyen, a többit megoldjuk!
                madorka, mátéapu és 2 további látogató kedvelte ezt.

                Komment


                  Töltés gond
                  Alapjáratra szépen elalszik, majd gázadásra kigyullad a töltésjelző lámpa. Olyan 6.15V táján van az akksi feszültség
                  Eredetileg 8Ah-ás akksi kellene, de 4Ah-t vettem, raktam bele. Számit ez?
                  Ha nem számit akkor mi a gond, miért gyullad ki a lámpa?

                  Komment


                    horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    de 4Ah-t vettem, raktam bele. Számit ez?
                    Szerintem nem, a töltés ettől nem függ. Legelőször a szabályzó vezetékeinek a kötését ellenőrizném, laza csatlakozás produkálhat ilyen hibát.
                    A motorodnak ilyen az elektromos rendszere?

                    Komment


                      dvtamas58 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      ilyen az elektromos rendszere?
                      Igen és ilyen a dinamó+ fesszabályzó kapcsolása
                      Click image for larger version

Name:	feszszabalyzo.jpg
Views:	170
Size:	137.3 KB
ID:	223122
                      Keféket üzem közben óvatosan megynyomkodtam, de nem változott semmi. Ezek szerint a keféknél rendben a helyzet
                      Az egész motorban az mérgesit hogy leállitás elött ez/is/ jól működött. Felszerelés elött a fesszabályzó érintkezőket megcsiszoltam
                      Nem volt érkezésem még jobban átnézni, nem az én napjaim vannak mostanság

                      Komment


                        horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        az mérgesit
                        Üdv Horex!

                        Ne bosszankodj (tudom könnyű ezt mondani), príma rajzod van az elmélethez, tehát legelőször az összes vezetékcsatlakozást ellenőrizd le, (tisztítás, ha kell, csavarok utánhúzása)
                        ha nem változik semmi akkor mérni kell.
                        Erre térjünk vissza akkor, ha a mérés elkerülhetetlen.

                        Komment


                          Feladom! HA lenn erőm áttolnám a harmadik utcába levő autóvillamossági szerelőhöz és megdumálnám hogy nézze át
                          Még mérni sem tudom hol kellene
                          Aszzem kiszerelem az állórészt, ráteszem az akksitöltőt és az asztalon fogom tesztelni. Menet közben hova a fenébe nyúlkáljak? A francba, hozzá se nyúltam 30 éve, akkor miért nincs töltésem
                          Idáig legalább alapjáraton meghúzott a fesszabályzó, most már soha
                          Kellene egy jó labortáp
                          És ha még elárulnám hogy szakma szerint elektrotechnikus vagyok/voltam, le is köphetnétek
                          zahi kedvelte ezt.

                          Komment


                            horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            És ha még elárulnám hogy szakma szerint elektrotechnikus vagyok
                            No és ha nincs töltés? Katasztrófa? Nekem sincs... nem is izgat igazán mert csak... a Tiszakeszi találkozót simán bírta egy töltött akksival. Hacsak nem a földet szeretnéd megkerülni..akkor ne ez legyen a fő problémád.. Legyen üzemképes.. motorozz egy(vagy több) jót és tegyél képeket hogy veled örülhessünk..
                            pasetta, Titus és mátéapu kedvelte ezt.

                            Komment


                              horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              ilyen a dinamó+ fesszabályzó kapcsolása
                              Pontositok. Ez egy Z szabályzóval szerelt LIMA/Lichtmaschinen
                              És van az F szabályzós ami nekem is van
                              Click image for larger version  Name:	szabalyzom.jpg Views:	0 Size:	248.8 KB ID:	223210

                              Click image for larger version  Name:	f_regler0.gif Views:	0 Size:	12.8 KB ID:	223209
                              Asszem erre mondják hogy a klasszikus egyoszlopos Bosch szabályzó
                              Egyszer hátha valaki hasznát veszi
                              Utoljára szerkesztve a következő által: horex; 2020 máj. 15, 12:31.

                              Komment


                                Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Legyen üzemképes..
                                Elméletileg az, mert indul és pörög, van alapjárat
                                Én nem vagyok százas. Belázasodtam, fejfájás és ha feloldják a kórházi zárlatot talán műtét
                                Egyedül amúgy sem tudom kivinni a szobábol a motort, nincs már erőm hozzá
                                Majd érdeklődöm két ismerősnél, hogy a Pünkösd alatt rámszánnának-e egy napot vagy pár órát

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X