Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Horex motorkerékpár szerelése, teleszkóp, küllőzés, stb.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #91
    heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Méreteket nem tudom.
    Az a nagy gond, hogy "véres" ennek a tűgörgős futófelülete is
    Durvát mondok, érdemes lenne egy új tengelyt esztergályozni jó anyagbol, méretes golyóscsapágyra. Akkor persze a ricni a gond, de talán ma már "minden utcasarkon" ricniznek

    Komment


      #92
      Kis lépéssel elöbbre
      Valaha a váz első része eltörött. Hajtottunk egy újat, miböl sem állt az nekünk
      Az eredeti váz csövei mufokkal voltak összeforrasztva, de én ezt kihagytam, ezért a lengőnyeregtartó sem került vissza, egybe nyereg volt rá

      Most visszatettem volna a nyeregtartó vinklit, de valahogy nagy volt a csőre. Persze nagy, mert bár az eredeti cső is 36mm-es de a mufnál értelemszerüen vastagabb.
      Vettem egy 10cm-es csövet a vastelepen. Gondolhatjátok hogy nézett rám az eladó
      Hosszában kettévágtam és egyiket a váz csőre igazitottam, kalapáltam, a másik darabot meg erre
      És lőn csoda, a vinlki íve stimmel. No ide kerestem korábban M7 menetfúrót, az meg lett oldva, most vettem M7 csavart is oda
      1/ csőre csőre cső
      Click image for larger version

Name:	muf_heg.jpg
Views:	173
Size:	142.8 KB
ID:	213069
      Click image for larger version

Name:	muf.jpg
Views:	133
Size:	180.4 KB
ID:	213070
      2/ lefújva
      Click image for larger version

Name:	vaz.jpg
Views:	141
Size:	232.0 KB
ID:	213071
      3/ helyén a vinkli

      Click image for larger version

Name:	vinkli.jpg
Views:	137
Size:	171.6 KB
ID:	213072
      Kis öröm is öröm

      Komment


        #93
        Ami picit zavar
        Attila69 igérte hogy megadja a távolságát akármitöl a fenti vinklinek
        Vagy egy hónapja nem lépett be

        Komment


          #94
          horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Vagy egy hónapja nem lépett be
          Készül a talira,kinyomja a melóit.........
          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

          Komment


            #95
            mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Készül a talira
            Köszi! Így már megnyugodtam

            Komment


              #96
              horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Ami picit zavar
              Attila69 igérte hogy megadja a távolságát akármitöl a fenti vinklinek
              Vagy egy hónapja nem lépett be
              Ha küldesz egy rajzot akkor lemérem az én motoromon...
              Che és mátéapu kedvelte ezt.

              Komment


                #97
                ciel eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                akkor lemérem az én motoromon
                Köszönöm, de felcsavaroztam már
                Azért ha megnéznéd, hogy a vinkli érinti-e, vagy pár milliméter, a hátsó váztartó átmenő csavarjának a csövét
                De akár az olajtartály tetejétöl, ahova az akksi felfekszik a vinkli alsó felületéig
                Feljebb látható a kommentemben a nagy kép
                Click image for larger version  Name:	image_33207.jpg Views:	1 Size:	6.6 KB ID:	213112
                Utoljára szerkesztve a következő által: horex; 2018 júl. 23, 09:06.

                Komment


                  #98
                  horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Többek közt ilyen alkatrészeket adtam oda a német komálósomnak. Lehet nem mindent, de kb. Nézz körül közte hátha
                  Click image for larger version  Name:	parts2.jpg Views:	2 Size:	75.0 KB ID:	213018
                  Ebből nekem elég sok jól jönne. A kuplungra sem idős sem pénzt nemszánnék szerintem. A váltó tengelyei mivel több helyen perselyesek, talán menthető, de az, hogy a fogaskerekek fogai is gödrösek az nem instant szemét?? Nem tudom eldönteni, hogy ez okoz-e komoly gondot vagy nem. A képről a váltóból szinte minden jöhetne: dob, fogas tengely, váltókar tengely, léptetők. De ha esetleg meglenne és jó áron hozzá tudnék jutni lehet a két váltó tengely is fogaskerekestül.

                  Azt nem tudom tudja-e esetleg itt valaki, hogy nekem a hegyes blokkom van szimpla lánckerékkel. Fel lehet tenni helyette a dupla lánckerekes verziót? Mert létezett a hegyes blokkból is duplaláncos, és szerintem az öntvénye nem volt más... Persze nem tudom. Ha fel lehetne rakni akkor az is kell. És ha jól látom a képen van egy km spirál kihajtás.... Azt még sose láttam sehol eladót... Nagy kincs lenne szintén. Szóval ha van a képen láthatók közül bármi, mindenképp érdekelne.

                  heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Nem feltétlen kell annyira megbonyolítani a dolgot. Vannak már erre kitalált megoldások.
                  tengely javító persely - Google-keresés
                  Link
                  Ez valóban elég kényelmesnek tűnik, majd felveszem az opciók közé. Köszi!

                  horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Az a nagy gond, hogy "véres" ennek a tűgörgős futófelülete is
                  Durvát mondok, érdemes lenne egy új tengelyt esztergályozni jó anyagbol, méretes golyóscsapágyra. Akkor persze a ricni a gond, de talán ma már "minden utcasarkon" ricniznek
                  Igen erre is gondoltam, de azt a felületet így-is úgy is fel kellene bővíteni 25mm-re, így a jelenlegi felület kevésbé érdekes. Mindensetre jó lenne gyártatni persze, de akkor pénzben lehet jobban járok, ha veszek egyet az ebay-en (már ha van). Viszont kiesztergálom akár én is, de miből? Meg hőkezelni is kéne. Ebből kettőhöz nem értek, az anyagválasztáshoz és a hőkezeléshez.

                  Komment


                    #99
                    Lac- eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    fel kellene bővíteni 25mm-re
                    Irtam korábban hogy 25mm-es vagy 25+ méretes dugattyúcsapszegböl eszterályoztam a perselyt
                    Nem emlékszem mennyi a csapágyház belső mérete, de szerintem NA6905 tűgörgős rámenne
                    Vagy itt raktam a féltengelyröl képet korábban ami pár századdal vékonyabb, keménykróm és köszörülés

                    Duplasoros kislánckerék is létezik ricnis belső résszel. Nekem is hegyes/spitzmotor van de bordás a bal féltengely és nem ricnis.

                    A képen látható sebváltótengelyek közül az egyiknak a bordás kihajtása valahogy nem olyan mint a másikon, rövidebb vagymi
                    De ha határozottan leirod mi kellene , irok a komálósomnak, egyáltal megvan vagy eladta már
                    Amúgy is régen értekeztem vele

                    A másik lényeg hogy napi használatra szánod-e vagy szobadísznek
                    Horex Regina Duplexkettenrad f. Spitzgehäusemotor NEU | Auto & Motorrad: Teile, Spezielle Fahrzeug-Teile, Oldtimer-Motorradteile | eBay!

                    Komment


                      Lac- eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Viszont kiesztergálom akár én is, de miből?
                      Cspágygyürűből.......
                      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                      Komment


                        ciel eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        lemérem az én motoromon..
                        Viszont megköszönném, ha megmérnéd közép sztenderen állva a távolságot az első keréktengely közepe és a felső alu kormánykifli teteje között.
                        És ha megmérnéd az első burkoló cső hosszát is

                        Verkleidungsrohr unten Telegabel Typ 01-06: beschichtet

                        Komment


                          horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Verkleidungsrohr
                          Csak ne lennék ennyire ügyes a guglizásban és a fordító használatában Igaz már káprázott a szemem annyit olvastam/néztem, de meglett
                          16cm a cső hossza
                          és a teleszkóp hossz 74cm

                          Komment


                            Nem felejtettelek el,de valóban nagyon sűrű a programom, s vannak akik még zsúfolnak rajta. Reméltem Tiszakeszin ott leszel,ezért elvittem a vázat. Még mindig az autóban van,majd pakoláskor leméretezem. Bocs a késésért,de szezonban őrültekháza a lakhelyem.

                            Komment


                              Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Nem felejtettelek el
                              Nagyon köszönöm, de megoldottam. Találtam olyan közeli képet a neten hogy belőhettem a helyét , pár mm ide-oda nem számit
                              És nem a méret miatt aggódtam....
                              Tiszakeszi??
                              Már a Balatonra lemenni is nyűgös autóval, a Simsonomat meg kb. egy hónapja ki sem toltam

                              Komment


                                Lac- eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Ebből nekem elég sok jól jönne
                                Emileztem az ismerősömmel, szerinte megvannak, de a hétvégén tudja csak megnézni mert éppen Spanyolban van
                                Ez a fickó egy nagy autógyár fejesztője az olajzás témában, összejárja Európát mindenféle tesztelés miatt
                                Ha meg szabi, akkor Svájc, Olaszország, jellemzően valami veterán motorosokkal
                                Jó neki!

                                A lényeg, hogy rágd át mi kell és akkor összehozlak vele, ha megy a német vagy az angol.
                                Én most remélhetőleg egy hét Balaton
                                mátéapu kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X