Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Horex motorkerékpár szerelése, teleszkóp, küllőzés, stb.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    És nem!
    Vettem friss benzint, hátha romlott a régi.
    Néha kilő a kipufogón, lángot lövel. Gondoltam utógyujtás. Megmértem és nem, de állitottam inkább kis előgyujtást. Semmi.
    Berugó rendszeresen beakad
    Jellemző ez a Horexre, de nem minden rugáskor ha felengedem teljesen a berugót. Ugyanaz a berugó, ugyanaz a kapcsolódó fogaskerék.
    Ha nincs benne gyertya akkor is eléggé szoros a főtengely

    Néztem szerelőket a környéken
    Van aki hozza viszi a motort
    Műhely rezsi óradíj 8-9ezer. Ezt egy munkanap alatt nem hozza össze, úgyhogy elvetve az ötlet
    Még gondolkodom kicsit, de asszem, az lesz a vége hogy szétszedem a blokkot és újraépitem előlröl
    Nagyon jó lenne egy kis segitség, akár eszmei támogatás is, de nincs

    Korábban irtam hogy a flexem is megadta magát
    Mit ad Isten találtam egy működőt a sufniban
    Nagyon ugrál hogy ő bizony feldarabolná a Horexet adott esetben
    Csendre intettem még

    Komment


      horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Néztem szerelőket a környéken
      Hol van a környék?
      horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Nagyon jó lenne egy kis segitség, akár eszmei támogatás is, de nincs
      Én támogatlak..... főleg eszmeileg.. A többit már leírtam korábban.
      sepy, zahi és 3 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Hol van a környék?
        Gödöllő és Bp.XIV.ker.
        Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        főleg eszmeileg
        Volt egy jóbarátom, néha szólt hogy csak azért menjek át hozzá a műhelyébe, hogy ott legyek, hogy beszélgessünk, mert unalmas egyedül dolgozni
        Most meg csak fogni kellene a blokkot, segíteni az asztalra tenni stb.
        Két eset lehet
        1. fogat vicsoritok és megcsinálom
        2. befogom a barátnőmet, de ez elég necces mert nála a csempe fuga is kitisztitva, nemhogy olajos vas az asztalon
        zahi és mátéapu kedvelte ezt.

        Komment


          Had szokja,ha már egy veterános a babája!

          Szerintem valahogy vidd el Attihoz,amelyik Horexel volt a találkozón,azon látszott,hogy rendben van,de még néha az is megmakacsolta magát indításkor.Az a 8-9 ezer meg egy kicsit húzós,mondjuk azt sem értem,hogy most 8,vagy 9,-de a mai világban már semmin nem szabad csodálkozni.


          Üdvözlettel:Che

          Komment


            Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            most 8,vagy 9
            Az egyikben 8ezer a másikban 9ezer. Valamelyik oldalon olvastam milyen költségei vannak egy szerviznek, végül is érthető
            Jó komálósom egyedül dolgozik, eltart két gyereket és egy feleséget, nem szegény módon, mellette 2 BMW SUV és naponta megtesz vagy 30-35km-t a munkahelyére oda-vissza
            Nem kérdeztem soha milyen óradijjal melózik, de biztos hogy ennél többért


            Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            vidd el Attihoz
            Meggondolandó, mert nem jutok egyröl a kettőre , látom
            A baj hogy lerobbantam többféle egészségi gonddal. Ilyenkor szervezni sem tudok
            Ha autót bérlek, kell valami segitségeket is szervezni hogy felrakják, netán én vagy más vezet, hogy rögzitem stb.stb.
            Sose gondoltam volna hogy már nem szeretek vezetni
            Elsőre majd értekezek Attival, egyáltalán bevállalja-e

            Komment


              horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Elsőre majd értekezek Attival, egyáltalán bevállalja-e
              Már írtam. Még egyszer: Elhozod,én pedig induló képessé teszem. A munkáért nem kérek pénzt,de finomítgatni..stb most nem tudom vállalni esetleg később.
              sepy, pasetta és 3 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                lhozod,én pedig induló képessé teszem
                Köszönöm a lehetőséget. Ezek után valamikor élni fogok vele, de lehet csak jövőre, mert...

                Amikor süldősrác voltam, vittem egy utcabeli szerelőhöz a motort szelepállitásra
                Hagyd itt fiam mert csak hidegen lehet
                És beállitotta
                Ha csak annyit értenék a motorhoz mint anno, könnyű szivvel biznám másra, de igy nagyon vágja a csőrömet az ügy.
                Levettem megint a hengerfejet és benzint öntöttem a dugattyúra, még meg is mozgattam kicsit le-fel. 10 perc múlva is ott állt a benzin
                Gondolom a dugó/henger sem lehet a hunyó.
                Gyújtásba most nem jáccik bele a megszakitó hézag nagysága/gondolom/, elég ha felső holtpont.
                Megint lemértem a h.fej beszúrását 4mm, a henger illesztő felület magassága a tömitéstöl 2mm. Tehát a h.fej nem feküdhet fel ahova nem kell
                Mégis marad a hengerfej tömités, amit nem értek, mi hol miért hibázhat.

                Komment


                  horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Gondolom a dugó/henger sem lehet a hunyó.
                  Pedig én ott keresném a hibát, ha még 10 perc után sem folyik le a benzin a dugattyú tetejéről.
                  zahi, pasetta és 2 további látogató kedvelte ezt.

                  Komment


                    horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Gyújtásba most nem jáccik bele a megszakitó hézag nagysága/g
                    szerintem a hagyományos gyujtásnál..a megszakítóhézag nagysága a lényeg!!!0,035-0,04-ig én eddig így tudtam és tudom ez egy fontos dolog!!!!
                    pasetta és Atti69 kedvelte ezt.
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Gyújtásba most nem jáccik bele a megszakitó hézag nagysága/gondolom/, elég ha felső holtpont.
                      Az előgyujtás lényege a FELSŐ HOLTPONPT ELŐTT...-i gyujtás (másképp visszaló) 2,5-3,5-ig előgyujtás a neve is erre utal....
                      pasetta kedvelte ezt.
                      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                      Komment


                        mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        megszakítóhézag nagysága a lényeg!!!
                        Zárásszög szempontjából.
                        mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Az előgyujtás lényege a FELSŐ HOLTPONPT ELŐTT.
                        Jelen esetben 0-0,5mm.. a többit a röpsúly szabályozza. Persze a rugóerő fontos tényező.
                        zahi kedvelte ezt.

                        Komment


                          madorka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          én ott keresném a hibát
                          Merthogy miért lenne az baj?

                          Komment


                            Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            0-0,5mm
                            Igy van, csak nem akartam részletezni
                            Visszagondoltam mi is történ több évtizede
                            Elöször is egy saját tervezésű lökrúdcsövet készitettem, mert "laza" volt a menet és mindig eresztette ott az olajat. Ez akkor nem is volt érdekes, tökéletes tömbszelencés megoldás lett
                            Öreg barátom anno elvitte a főtengelyt hogy majd ő azt "megizéli"
                            Vissza is hozta "tessék berakni"
                            Valahogy nagyon jobb oldalra kivánta magát a főtengely, annyira hogy most összerakáskor a dugattyú belsőrészböl a csapszegnél is ki kellett marni hogy jobbra el tudjon csúszni még
                            Már akkor is éreztem hogy a lökrúdcső helyzete valahogy nem 100as, mintha a hengerfej bordája akadna néha, erőltetni kell az illesztést
                            Dehát ezek csak kínos gondolatok, magyarázkodások
                            Lényeg hogy most leszedtem a lökrúd csövet gondolván hogy azon fekszik fell akár a tömités, akár a h.fej bordája
                            http://horex.uw.hu/kepek/h_fej.jpg
                            Mit mondjak?! A lábam és a szivem tiszta görcsbe szorúlt már, de pöffent egyet a kipufba, sőt egy esetben fordult vagy négyet is
                            Otthagytam most, nem birom erővel már rugdosni
                            Majd holnap átnézem mégegyszer a gyujtást , a porlasztót mégegyszer kifújom és meglátom mi lesz
                            Nagyon az az érzésem hogy ha el is indulna, szét kell ezt a blokkot szedni, mert szorosnak érzem a főtengelyt. Ennél sokkal könnyebben lehetett forgatni gyujtás állitásnál

                            Komment


                              horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Majd holnap átnézem mégegyszer a gyujtást ,
                              + a rudak minden helyzetben könnyen forgathatók legyenek.. ne akadjanak egymásba. A röpsúlyt is áthúzhatod próbaképp szigszalaggal,ne tudjon nagyot nyitni indításkor.

                              Komment


                                Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                A röpsúly
                                Nem és nem!
                                Több sebböl vérzik ez a motor, de nem látom az összefüggéseket
                                Többször ellenőriztem a gyújtást, picit elöbbre , picit hátrább, szép szikra van és semmi
                                Belefáradtam és a vérnyomásom az egekben az erőlködéstöl
                                Ugyanakkor, ugye a főtengelyt gyujtásállitáskor, a felső hp-nál, a röpsúly rögzitő csavarjával forgatom. Olyan szoros a f.tengely hogy lelazul a rögzitó csavar, pedig meghúztam rendesen. Másképp meg nem lehet mozgatni a tengelyt. Szerintem ettöl még kellene indulnia. Megrugáskor nincs az a "továbbforgás", amikor nem indul a gép. Fordul egyet nagy nehezen és annyi
                                Természetesen a porlasztó fúvókákat is kifújtam. Szemét nem mehet bele, mert tölcsér és mü.csőböl kapja a benzint
                                Ma semmi durrogás sem volt.

                                Az az elképzelésem hogy mégiscsak szétszedem a blokkot. Majd megpróbálom rábeszélni a szomszédot a segitségre és csináljon egy szabadszombatot a b.nője mellett
                                Ne kérdezzétek mitöl fog akkor indulni, mert nem tudom
                                Remélhetőleg könnyen fog forogni a f.tengely

                                Egy kérdés
                                Lehet-e valahol kapni wolfram csavart megszakitóhoz?
                                Elég elnyalt már a hatlapja
                                Németben van azt tudom, megszakitóval együtt
                                Utoljára szerkesztve a következő által: horex; 2019 nov. 21, 18:51.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X