Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Horex motorkerékpár szerelése, teleszkóp, küllőzés, stb.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Van fekete is,
    Most rendeltem meg, ennyit megér hogy rendben legyen
    Elég szerencsétlen a weblapjuk rendelés esetén
    Utoljára szerkesztve a következő által: horex; 2025 márc. 03, 17:49.
    Jankó51, mátéapu és pasetta kedvelte ezt.

    Komment


      Fokozom a szopást
      Komoly éredeklődő, pár100km-ről, jött volna múlt vasárnap megnézni a motort. Csak szórakozásiból rárugtam párat hogy biztos indul-e
      Le kellett mondani a találkozót
      Úszó nem zárt el, álló helyzetében tönkrement
      Úszó és úszófedél csere, Pannonia porlasztó van rajta
      Szikra van, kompresszió van benzin már nem folyik túl. Szivató ki, szivató be, kis gáz nagy gáz, gyertya csere és semmi. Szétrugdostam a lábam és egy darab nyekkenés sincs
      Vazze és ennek e szemétládának, a motorra értem, rendeltem benzincsap kart, Meg sem érdemli :I

      Pár hónapos benzin? Nehogymár!
      Azért lecserélem és veszek egy új gyertyát is mert mindkét gyertya szikrája olyan "különös"
      Utoljára szerkesztve a következő által: horex; 2025 márc. 03, 19:14.

      Komment


        Kitartást a géphez! Úgy látszik, hogy nem akar költözni.
        pasetta és Jankó51 kedvelte ezt.

        Komment


          Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          nem akar költözni
          Mint egy rossz házasságban az egyik fél
          Vagyok olyan hogy vettem új gyertyát és frissen fejt benzint
          Meg se nyekken
          Kondiról levettem a testet, nincs szikra. Anno a Simsonom kondi nélkül is indult csak nem tudott felpörögni. Test vissza. Van szikra de megint csak azt mondom hogy nem olyan combos ami elvárható egy akksi gyújtástól. Trafót nem veszek neki, pedig talán...
          Szomszédomnál hever egy Simson, rábeszélem hogy vegye ki nekem a trafóját, ha ugyan trafós, egy inditás próbára
          Elsirom magam, komolyan mondom

          A másik
          Kioktatott, jóindulatúlag, a motorboltos hölgy, hogy a kis hőértékű és a nagy hőértékű gyertyák között nem az a különbség mennyire lóg ki az elektróda és a középső szigetelő
          Mutatott két gyertyát, azonos hőértéküek mondta, és az elektróda jobban kilógott az egyiken mint a másikon

          Egy életen át bütyköltem a motorokat és hallgattam az öregek tanácsait
          E-mellett hivatásos B vizsgám is van ahol erősen oktatták a gépjármű szerkezettant
          Amikor még sima B-vel nem lehetett sofőr állást vállalni

          Hogy is van ez a gyertya kérdés?

          Komment


            horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            an szikra de megint csak azt mondom hogy nem olyan combos ami elvárható egy akksi gyújtástól.
            Valami kontakt hiba talán? Álló helyzetben nem szokott elromlani a trafó, legalábbis ennyi idő alatt biztos, hogy nem.

            horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Hogy is van ez a gyertya kérdés?
            Én is úgy tudtam, hogy az alacsony hőértékűek kellenek a kisebb teljesítményű, alacsonyabb hőmérsékleten működő motorokba, a magas hőérték pedig ennek az ellenkezője. Aztán lehet, hogy manapság már olyan elektródákat tudnak gyártani, amik a gyertya házában beljebb is ki tudnak égni, és a másik oldal, hiába nyúlik bele jobban az égéstérbe nem tesz benne kárt a magas hő.
            Nagyjából 10 éve én egy 175-ös hőértékű gyertyát azért elolvasztottam az MZ-ben. Úgy látszik az nem ismerte ezeket a modern tulajdonságokat

            Komment


              Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              175-ös hőértékű gyertyát azért elolvasztottam az MZ-ben.
              Bár ezt én is tudnám
              Jutott eszembe, hogy a gyári trafó az alaplapon van , de nincs bekötve
              Ha energiám lesz átkötöm a rendszert a régi gyári trafóra. Ha akkor sem akkor , rendelek egy univerzélis baltát
              Komolyan mondom, volt vagy 4 érdeklődő, a motor pöcc-röff , indúlt, most meg álló helyzetében semmi
              Eszem megáll ilyenkor!

              Komment


                Hát add el azoknak, akiknek elindult, nekik nem kell már bizonygatni, hogy működik
                Viccet félretéve, ma Rigát szereltem egyik barátomnál. Féktisztítóval beindult majd fel is pörgött, de anélkül nem. Porlasztó(régi fajta) tiszta, keverék csordogál a tartályból. Van ilyen, egyszerűen makacs a szerkezet.

                Komment


                  Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Féktisztítóval beindult
                  Hideginditó szprével akkorsem indult amikor amugy is indult
                  A napokban nekiállok visszakötni a gyári trafót, bár reményem nincs benne. De mi más lehetne a felsoroltakon kivül?

                  Komment


                    horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    De mi más lehetne a felsoroltakon kivül?
                    Szervusztok! Hát ez nagyon különös helyzet! A gép gyakorlatilag bolondot csinál belőlünk! Szerintem már mindent, vagy legalább is majdnem mindent kisakkoztunk..... Ha egy nyirkos helyiségben lenne azt mondanám, hogy korrózió a ludas az elektromos kontaktokon. De szobában van. Jó környezetben. Mondanám azt is, hogy beleköltözött a kipufogóba egy egér és ott elpusztulva dugót képez. De még ez is kizárható! A gyertyák... Hát én nem is tudom, hogy a sok "fejlesztett" gyertya mire képes. Viszont valamivel csak el kellene induljon! Gyertyakábel csak nem húz át a blokkra. És az, hogy néha elindul és néha nem... Volt már Komár mopeddel hasonló szitum, de ott valamiért a blokk és a váz nem volt elektromos kontaktusban. És egy darab vezeték segített. De ez a Horex motor nagyon misztikus! Egy extrém ötletem van már csak. Tiszta orvosi alkohol... Csak fél- egy deci a karburátorba. És csak avval megpróbálni az indítást! Tudom, hogy a kenés nélküli indítás káros! De ha ezzel elindul, akkor a benzinnek csúfolt üzemanyag lesz a hunyó Könnyen lehet, hogy a benzincsap vízzsákjában lesz a megoldás...

                    Komment


                      pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Könnyen lehet, hogy a benzincsap vízzsákjában lesz a megoldás...
                      Erről jut eszembe, hogy, az üzemanyag ellátás valamennyi buktatója kikerülhető a gyertyanyílásba spriccelt 3-5 ccm üzemanyaggal injekciós tűvel. (bár gondolom ezen már túl vagy)

                      Komment

                      Ugrás az oldal tetejére
                      Working...
                      X