Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Egy ilyent csinálok , készíteni kellett egy új ki csőtengelykét , ami a hátsó keréknél van . Azt ami a meghajtást oda fogja a lengővillához amikor kiveszed a kereket . Csomó motornál ilyen . Az eddigi életemben soha nem volt szükségem rá - gondolom ezután se hoznak egy nagyobb megrendelést amihez kéne .
Viszont felírtam , mert soha nem tudni ki olvasgat itt , esetleg összejön egy költségmegosztó bérvágás .
én M 6x0,75-őst M10x1,25-öst vettem.Mindig kellett volna,mióta megvan soha nem kell
A menő csávók olyanokra szórják el a pénzüket "villantás" céljából, amire egyáltalán nincs szükségük, csak lássa a nép hogy van!
Úgy el tudom képzelni, hogy oda állsz a dizsi elé két menetfúróval miközben a többiek a BMW kulcsot pörgetik
A menő csávók olyanokra szórják el a pénzüket "villantás" céljából, amire egyáltalán nincs szükségük, csak lássa a nép hogy van!
Úgy el tudom képzelni, hogy oda állsz a dizsi elé két menetfúróval miközben a többiek a BMW kulcsot pörgetik
Ha valakinek volna elfekvőben egy trapézmenet fúrója,olyan átmérő 30 mm. körül,az gondoljon rám.Csigakereket lehet vele készíteni esztergapadon,-igaz szabványon kívüli,de egy húsdaráló hajtás esetén lényegtelen a szabvány.Valamikor a régi cégemnél térdig jártunk benne,de a fene se gondolta,hogy egyszer mindennek vége van,illetve lesz.
Én ismerek egy olyat akinek van : joker a beceneve a gép pedig :marógép néven ismeretes....spirálmarás oldalon található a szakkönyvekben.Ebben tudok segíteni szükség esetén.
Egyébként a technológiai sorrend a jelen munkadarabnál:darabolás,esztergálás,marás/lapolás,horonymarás/,fúrás,edzés és végül méretreköszörülés....
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Jó ! Mikor kezdesz ? Kaja , pia ,szállás , távolsági buszjegy oda vissza . Ki hagytam valamit ?
Közel 30-éve nem ültem buszon(kivétel a javítás utáni próba ) a"jutalomkirándulás",vonaton mióta leszereltem ....Nehéz egy vaskalapos embert elmozdítani .Az első talira azért nem mentem,mert nem tudtam motorral menni .....
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Amennyiben jól számolom 88mm emelkedésű olajhornyot kellene készíteni 22mm hosszon.Biztos van ilyen esztergapad,ami ezt az emelkedést tudja,de nekem még csak az ismeretségi körömben sincs ilyen.Van neked viszont,ha jól emlékszem egy Szovjet gyártmányú szerszám marógéped,melyhez van osztófejed is.Azt nem tudom,hogy az osztófej a gépedhez eredeti tartozék és meg van e hozzá a cserekerék készlet és az ahhoz tartozó villák de,amennyiben megvan,akkor Te is el tudod készíteni ezeket a hornyokat.A neten,vagy szakkönyvekben meg lehet találni a menetmarás leírását és a szükséges számításokat is,csak egy kicsit rá kell tanulni,-nem ördöngős dolog.
A technológiai sorrendet egy mérnöki képesítéssel rendelkező technológus sem tudta volna jobban leírni,mint a Máté.
Bármely felmerülő kérdésed esetén megpróbálok segíteni,de a Pestre utazással magam is úgy vagyok,ha lehetséges nem.Nem mondom,hogy soha,mert nem tudom még,hogy mit hoz az élet de,ha egy lehetőség van én már az életemben nem kívánom Budapest közigazgatási határait átlépni,-tömegiszonyom van.
Komment