Üdv !
Falsolni nem csak a simmerring-nél tud ... minden összetételnél !
- blokk közép tömítés?
- karburátor talp tömítések?
- hengertalp tömítés ?
- hengerfej tömítés , illetve tömítő felület ?
- karbi repedés ?
- súber harang kopás ?
Az u.n. "hamis-levegő" szívásának egyik legszembetűnőbb jellemzője , hogy :
- erőtlenné válik az alapjárat ,(nem lesz olyan karakteres pattogós a hangja , természetesen a tiszta kipu alap... , a dúsító rendszert működtetve viszont ugyanúgy megfullad ! mivel melegen az már túl sok neki...)
- kissé emelkedik az alapjárat magától , majd szépen lassan leáll , azután nehezen indul .
- gyertyakép fehér
- motor erőtlen , nehezen gyorsul
- esetleg motor megragad , megszorul (kevés az üzemanyag kevés az olaj is)
De hasonlók a tünetek eltömődott alapjárati rendszer esetén is . vagy alacsony úszószintnél is . A kipuból a létyó szerintem meg azért csöpög mert ott folyik ki az indítási nehézségek által oda bekeveresett üza.
Bááár az is igaz , hogy egyszer egy kondi szívatott gebére hasonló jelenségekkel... (beégett megszakító, szokásosnál gyengébb szikra , üzem közben tarakírozva megy ... észre kellett volna vennem .)
Unoka-bratyeszt pedig a gy.tekercs szopatta sokáig ... meleg motor nem indult egyáltalán , meg kellett várni hogy kihűljön. (de azért addig cserélbe lett pár alkatrész ... új karbi , új trafó , új pipa , új gyertya , új kondi , új benzin ,a blokk külön " összetestelve" mindennel , gyujtás pont 1,8 mm , és mégse... természetesen a végén az új tekercs megjavította :P )
Látatlanba csak okoskodik az ember .
Falsolni nem csak a simmerring-nél tud ... minden összetételnél !
- blokk közép tömítés?
- karburátor talp tömítések?
- hengertalp tömítés ?
- hengerfej tömítés , illetve tömítő felület ?
- karbi repedés ?
- súber harang kopás ?
Az u.n. "hamis-levegő" szívásának egyik legszembetűnőbb jellemzője , hogy :
- erőtlenné válik az alapjárat ,(nem lesz olyan karakteres pattogós a hangja , természetesen a tiszta kipu alap... , a dúsító rendszert működtetve viszont ugyanúgy megfullad ! mivel melegen az már túl sok neki...)
- kissé emelkedik az alapjárat magától , majd szépen lassan leáll , azután nehezen indul .
- gyertyakép fehér
- motor erőtlen , nehezen gyorsul
- esetleg motor megragad , megszorul (kevés az üzemanyag kevés az olaj is)
De hasonlók a tünetek eltömődott alapjárati rendszer esetén is . vagy alacsony úszószintnél is . A kipuból a létyó szerintem meg azért csöpög mert ott folyik ki az indítási nehézségek által oda bekeveresett üza.
Bááár az is igaz , hogy egyszer egy kondi szívatott gebére hasonló jelenségekkel... (beégett megszakító, szokásosnál gyengébb szikra , üzem közben tarakírozva megy ... észre kellett volna vennem .)
Unoka-bratyeszt pedig a gy.tekercs szopatta sokáig ... meleg motor nem indult egyáltalán , meg kellett várni hogy kihűljön. (de azért addig cserélbe lett pár alkatrész ... új karbi , új trafó , új pipa , új gyertya , új kondi , új benzin ,a blokk külön " összetestelve" mindennel , gyujtás pont 1,8 mm , és mégse... természetesen a végén az új tekercs megjavította :P )
Látatlanba csak okoskodik az ember .
Komment