Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Jawa 250 559 váltó
Collapse
X
-
Címkék: 207, 250, 350, fogaskerék, jawa, jawa 250 559, leírás, léptetővilla, motor, sebesség, velorex
-
A fogaskerekeid és a tengelyek még elmennek bér nem a legjobbak.Mégis itt szerintem a léptetővillákkal lesz a baj mert azok pocsék állapotban vannak,de látom abból szereztél már másikat.Nézd meg még a léptetőszerkezetet hogy nem e lóg a szegecselésnél vagy nincs e elcsavarodva.Ja és ha már szét szedted,a helyedbe lecserélném a rossz tengelyeket fogaskerekeket ha tudsz szerezni!Fontos hogy összerakásnál ki legyen hézagolva a váltó,ennek a menetéről biztos találsz itt a fórumon leírást!
- 2 likes
-
Szerintem is elég lesz a léptetővilla csere. A kopásokon még egy kis polírpapírral, csiszolással biztos lehet finomítani. Egy Velorexnél tapasztaltam egyszer ugyanezt. Az is a harmadikat hagyta ki. A villacsere megoldotta a kérdést. Hézagold ki, olajozd meg, rakd jól össze és próbáld ki. Szerintem jó lesz.
Komment
-
Nem lesz elég...nézd meg a 2,5,7-dik képet azok a fogaskerékek cserések.CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzerintem is elég lesz a léptetővilla csere.
Sőt az utolsó előtti képen a tengely bordái is rosszul néznek ki.Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 febr. 26, 15:17."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
Megnéztem. Hát tényleg elég elnyűttnek néz ki. Csak azért írtam ezt, mert magamból indultam ki. Ha nincs pénzem másikat venni, akkor addig próbálom javítani, amíg lehet, vagy el nem rontom teljesen. Persze ez motor, és nem egyszerű ezeket csak úgy cserélgetni, hizsen szét kell szedni miatta a blokkot. Ha van rá lehetőség, akkor tényleg célszerű hibátlan alkatrészeket beépíteni.wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNem lesz elég...nézd meg a 2,5,7-dik képet
Komment
-
Helló!
A problémák a következőek:
-Az a tengely ami a km/ó spirált hajtja az kuka: Mert a bordák vége kopott. (Fix fogaskerék felőli; A 3. sebesség úgy kapcsolódik, fogaskereke erre a bordarészre csúszik, de nem a teljes fogaskerék széllességig (sajnos) csak kb. a fogaskerék fele.
-Az előbb említett fogaskerék bordái kopottak: (Ahogy a kapcsoló villa rátolná vagy rátolja a bordákra úgy a teljesen ép erőátviteli felület nagyon kicsi vagy egyáltalán nincs. A kopottság miatt egy ékpálya keletkezik és ha tudja is kapcsolni akkor kiszórhatja általában meg is teszi vagy nagyon végletes esetben már nem is tudja összekapcsolni mert nagyon elkenődnek a bordák mind a fogaskerékbe mind a tengelyen)
-A kapcsoló villa ami az adott fogaskereket mozgatja: Mert ez az évek és a megtett km-ek alatt szépen megkopik illetve megfeszül, görbül és folyamatosan egyre inkább nem tudja teljes mértékben betolni, rátolni.
Ez a 250/559 és a 350/360 csepptankosok hibája.
A hibás alkatrészekből nem érdemes bontottat venni mert általában ezek is kopottak illetve nem sok van nekik hátra.
A JAWA mai napig gyártja az alkatrészeket tehát szart nem igazán tudsz venni. Én eddig mint neten boltból mind a varosban (Zalaegerszeg) levő motoros boltokban csak gyári alkatrészekkel találkoztam ami a motorikus alkatrészeket illeti.
Remélem tudtam segíteni.
Üdv.: Balogh
Komment
Komment