Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Jawa 250 559 váltó
Collapse
X
-
Címkék: 207, 250, 350, fogaskerék, jawa, jawa 250 559, leírás, léptetővilla, motor, sebesség, velorex
-
A fogaskerekeid és a tengelyek még elmennek bér nem a legjobbak.Mégis itt szerintem a léptetővillákkal lesz a baj mert azok pocsék állapotban vannak,de látom abból szereztél már másikat.Nézd meg még a léptetőszerkezetet hogy nem e lóg a szegecselésnél vagy nincs e elcsavarodva.Ja és ha már szét szedted,a helyedbe lecserélném a rossz tengelyeket fogaskerekeket ha tudsz szerezni!Fontos hogy összerakásnál ki legyen hézagolva a váltó,ennek a menetéről biztos találsz itt a fórumon leírást!
- 2 likes
-
Szerintem is elég lesz a léptetővilla csere. A kopásokon még egy kis polírpapírral, csiszolással biztos lehet finomítani. Egy Velorexnél tapasztaltam egyszer ugyanezt. Az is a harmadikat hagyta ki. A villacsere megoldotta a kérdést. Hézagold ki, olajozd meg, rakd jól össze és próbáld ki. Szerintem jó lesz.
Komment
-
CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzerintem is elég lesz a léptetővilla csere.
Sőt az utolsó előtti képen a tengely bordái is rosszul néznek ki.Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 febr. 26, 15:17."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNem lesz elég...nézd meg a 2,5,7-dik képet
Komment
-
Helló!
A problémák a következőek:
-Az a tengely ami a km/ó spirált hajtja az kuka: Mert a bordák vége kopott. (Fix fogaskerék felőli; A 3. sebesség úgy kapcsolódik, fogaskereke erre a bordarészre csúszik, de nem a teljes fogaskerék széllességig (sajnos) csak kb. a fogaskerék fele.
-Az előbb említett fogaskerék bordái kopottak: (Ahogy a kapcsoló villa rátolná vagy rátolja a bordákra úgy a teljesen ép erőátviteli felület nagyon kicsi vagy egyáltalán nincs. A kopottság miatt egy ékpálya keletkezik és ha tudja is kapcsolni akkor kiszórhatja általában meg is teszi vagy nagyon végletes esetben már nem is tudja összekapcsolni mert nagyon elkenődnek a bordák mind a fogaskerékbe mind a tengelyen)
-A kapcsoló villa ami az adott fogaskereket mozgatja: Mert ez az évek és a megtett km-ek alatt szépen megkopik illetve megfeszül, görbül és folyamatosan egyre inkább nem tudja teljes mértékben betolni, rátolni.
Ez a 250/559 és a 350/360 csepptankosok hibája.
A hibás alkatrészekből nem érdemes bontottat venni mert általában ezek is kopottak illetve nem sok van nekik hátra.
A JAWA mai napig gyártja az alkatrészeket tehát szart nem igazán tudsz venni. Én eddig mint neten boltból mind a varosban (Zalaegerszeg) levő motoros boltokban csak gyári alkatrészekkel találkoztam ami a motorikus alkatrészeket illeti.
Remélem tudtam segíteni.
Üdv.: Balogh
Komment
Komment