Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Jawa 12V elektronikus gyújtás
Collapse
X
-
Szia, sajnos nincs tapasztalatom, de lehet jó is. GYÚJTÁS KPL. /ELEKTRONIKUS/ - Fordulat Motoralkatrész - Fordulat Motoralkatrész
Megtaláltam az oldalt amiről vetted a képet. Szerintem ha van 30-ad erre, akkor inkább VAPE. Ez csak maga az opto kapu. Ár értékben Gyula bá jobbat készít és ott van garancia, és kipróbált.taluga kedvelte ezt.
- 1 like
-
Müller féle elektronikus gyújtást használok kb fél éve, de nagyon nem vagyok megelégedve vele... Többet szereltem mint használtam eddig... Akkor ez is kilőve, megy vissza a megszakítós gyújtás, mert már elegem van belőle hogy 50 km-tert bír és újra szedhetem szét...taluga kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Szabbensz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseDe arra nincs 70 ezrem...
A Vape és Gyula-bá gyújtásokról én is csak jót hallottam! A Vapén én is gondolkodom az MZ-hez. Az utóbbival olcsóbban kijössz, viszont őket is megkérdezheted, én még csak fesszabályzót vettem tőlük, de gyártanak elektronikus gyújtásokat is. Egy telefont megér...
Solvart Kft. 06-34/302-463, 06-20/9-189-743
- 2 likes
Komment
-
Jawa 350 typ 360 Panelka - 1964- » Vape 12V -dvojválec,novͽ typ rotora - Jawa 350/ÄŒZ471 - Motoren
Nincs az annyi, de az opto kapu is 30e volt amit kerdeztel.
- 2 likes
Komment
-
Ippen nincs, 200 euró + a kb 26 euró míg M.o-ra postázzák, akkor 226 vagy 230 = 67 és 69 ezer között XDXD
A Gyula bá féle gyújtásban gondolkodok ha nem javítható hosszú távon az enyém... Így a városból sem merek kimenni vele, hétvégén is épp hogy hazahozott egy 50 km es motorozásból, pont 3 km re a lakhelyemtől mondta be az unalmast az egyik henger...
Komment
-
Szabbensz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésepont 3 km re a lakhelyemtől mondta be az unalmast az egyik henger...
- 3 likes
Komment
-
Nem kell az út szélén állítgatnod, csak rendszeres karbantartást igényel. Mielőtt a laptopot és az okostelefont feltalálták volna ezzel villogtunk a lányok előtt. "Megy, mint az állat és félkézzel megjavítom, akár az út mellett is."
Tréfát félretéve ezek a régi gépek még igényelték a törődést. A használati utasítás felért egy kisebb szerelői kurzus nyomtatott anyagával azzal a különbséggel, hogy abból tényleg meg lehetett javítani a motort, míg egy mai szerelői kurzus anyaga csupa műszaki halandzsa. A munkavédelmi rész elfért az utolsó oldalon. Mostanság meg max. 2 oldalon közlik veled, hogy milyen hibajelenség léphet fel és merre van a márkaszerviz. 25 oldalon keresztül meg féltik az egészségedet.
Magánvéleményem pedig az, hogy az újfajta elektronikus kütyük nem valók - már csak a patina miatt sem - ezekre a régi gépekre.
- 2 likes
Komment
-
Szabbensz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseKicsi égő a csajom előtt is,
- 4 likes
Komment
-
Se csajt nem cserélek se motort! Segítséget nem kaptam Gyula-bá tól, így az marad hogy kihajítom belőle, ha nem boldogulok vele, s lenyelem a 30 ezer jó magyar forintom amit ráköltöttem.... Az alkotó állítása szerint senkinek nem volt még vele baja, ami érdekes, mivel hogy jól raktam össze s már az első indítás tönkre vágta az egyik alkatrészét... utánna pedig sorba jött hol a bal hol a jobb henger meghibásodása. Meguntam.Utoljára szerkesztve a következő által: Szabbensz; 2013 aug. 14, 23:25.
Komment
Komment