Nem vitatkozni akarok de ez nem így van. Csak tényként említem a szivattyú alapjáraton 1:200 hoz keveri az arányt. Míg városi forgalomban nem tudja a keverékből /szivattyú nélküli esetben/ elégetni az olajat még a full Sintetiket sem.Kétüteműnél kell a fordulat és hő , hogy a kipufogó ne legyen olajos.Ezért jobb a szivattyús kenés mert fordulat függő a kenés és nem kap felesleges olajat a keverékből.Én is jártam huzamosabban szintetikus olajjal míg rendesen nem melegedett be a motor országuti forgalomba addig bizony füstöl utána viszont semmi füst, kivétel a drasztikus gázadás. Én így láttam a tükörben
. Másik gyakorlati példa még Wartburgos időmből annak is száraz volt a kipufogója miután hozzám kerül.Hosszabb útra mentem miután megvettem és forgattam azt hittem fel fog gyulladni elkezdett a lerakodott koksz égni rettenetesen füstölt,pattogott. Kiégett és utána teljesen máshogy ment és szép volt a kipuff. vége.Bocs a kitérőért ,persze ez az én gyakorlati tapasztalatom a 43 éves Cz-m nyergében.


Komment