Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Cz 175 Sport olaj szivattyút mivel tudnám helyettesíteni?
Látod ezen is látszik a 200 éves Török uralom! Én azt hiszem az egy 632-es masina és annak a blokkja készült szivattyúval is. Bocs ha tévedek " a jelen sorok esetlegesen tartalmazhatnak konkrétumot is." Ez olyan mikor diót veszel és a zacskóra rá van írva nyomokban mogyorót is tartalmazhat!. Lehet,hogy a vagonba előzőleg mogyorót szállítottak és nem takarították ki rendesen?
Ez egy 362-es blokk nem 632-es de nem csak a blokk az hanem a motor is (legalábbis ami látható belőle a képen) A henger viszont már a 634/632/472 típusokról való, nem a 362-é (hollandis a leömlő rögzítése a hengeren).
Ha jobban megnézitek a képet, szivattyú itt sem aktív hiányoznak a bowdenek
Ez egy 362-es blokk nem 632-es de nem csak a blokk az hanem a motor is (legalábbis ami látható belőle a képen) A henger viszont már a 634/632/472 típusokról való, nem a 362-é (hollandis a leömlő rögzítése a hengeren).
Ha jobban megnézitek a képet, szivattyú itt sem aktív hiányoznak a bowdenek
Teljesen átlátszó az olajcső...nem működik a rendszer csak reklám...
tulajdonképp semmi extra. Egy 3,5 mm széles horony x(?) mm mély kell a főtengely végébe. A probléma hogy emiatt nem akarom kiszedni a főtengelyt a blokkból
tulajdonképp semmi extra. Egy 3,5 mm széles horony x(?) mm mély kell a főtengely végébe. A probléma hogy emiatt nem akarom kiszedni a főtengelyt a blokkból
[ATTACH=CONFIG]25275[/ATTACH]
Szerintem nem is kell!
Vannak már olyan speckós szerszámok, simán meg tudod így is csinálni.
Komment