Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Cz 175 Sport olaj szivattyút mivel tudnám helyettesíteni?
Maximum az olajszivattyú meghajtó részének a hossza.
Wsievers mostanában nagyon hallgat ezzel kapcsolatban...lehet, hogy próbálkozik?!
Még nagyobb haladás nincs, A csatlakozó részen javítottam a menetet(szereztem egy M18*1,5 ös menetfúrót), Még nincs fent, egy zárólemezt kell esztergálnom az olajszivattyúmra.
Még nagyobb haladás nincs, A csatlakozó részen javítottam a menetet (szereztem egy M18*1,5 ös menetfúrót), Még nincs fent, egy zárólemezt kell esztergálnom az olajszivattyúmra.
Mondom én Próbálkozik
Előbb-utóbb csak lesz valami belőle!
A Mikunival akarnád beüzemelni -végül is ?
Ezt nem mertem javasolni, pedig eszembe jutott. Azért írtam a turbómarót.
A flexre magam is gondoltam , igaz valamiféle vezetéssel ami segít pontosabban dolgozni aztán mérni, korrigálni , de nem akartam lerombolni az imidzsemet
Végül is elvetettem és azért kérdeztem hátha van valakinek job ötlete
Utoljára szerkesztve a következő által: Ba701; 2014 dec. 05, 16:56.
A szivattyú meghajtásánál nem számítanak 0.1 mm-ek. Lehet készíteni persze pl. menetes hüvelyt rajta a bevágással ami segít / szamárvezető/ esetlegesen nem árt senkinek/. Evvel kapcsolatban jutott eszembe ilyen főtengelyről a primér kereket egy ráhúzott hüvellyel vagy kisebb átmérőre esztergált anya felcsavarása után lehet a lehúzóval leszedni. Könnyen lepattan a főtengely vége a horony miatt! Ki még nem csinált hasonlót először elkerülheti a figyelmét. Nem kioktatás volt a cél!.
Én egyelőre a VAPE ékelésével borzoltam a kedélyeket. Aztán ösze kell raknom a 634-dinamó /VAPE szabályzó párost a 360-ason, aztán jöhet a 362 szivattyú
Én fedeleket gyártok a mikuni szivattyúra(a hiányzót)+ értelmezem a működését. Az már biztos, hogy az olajmennyiség növeléséhez ott bütyköt kell reszelnem(vagy csinálni újat).
Megmértem a főtengely végében azt a kis hornyot. A szélessége 4,2 mm. 45°-ban van sugárirányban besüllyesztve kb 3 mm mélyen. A horonyfenék teljesen sima, ami azt is jelenti, hogy flex-szel ezt szépen nem lehet megcsinálni. Bevágni igen, de utána reszelni kell.
Mivel a Sportban is hasonló van ezért is javasoltam a" flexet" sarok vagy másik csúf nevén gyökköszörű! Fergosson a felvetésednek egy szerű a magyarázata ritka és drága. Csak a dekni szivattyú és szállítás nélkül 30000ft.
Elsősorban azzal. Ha nem jön össze, akkor deklivágás, és megy fel a Posilube.
Én elsősorban elméletben fejlődök most a Ti segítségetekkel. Fogalmam sem volt mi az a Posilube, ezért utánanéztem. Ezt találtam róla. Sajnos csehül van (a számok meg arabul ), de a rajzok azok sokat segítenek:
Kimásolom magamnak és megpróbálom guglival áttenni németbe. Ha értelmes a szöveg, akkor leírom, hogy mit tanultam.
- - - Updated - - -
Ez az oldal pedig végre 350-es olajszivattyút és fotókat is mutat. Továbbá a porlasztóról van benne egy részletesnek tűnő írás. Nem volt időm végigolvasni, de valami gépkönyv is van hozzá a végén.
Komment