Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Cz 175 Sport olaj szivattyút mivel tudnám helyettesíteni?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #76
    NEM KELL NAGY DOLOGRA GONDOLNI egy flex-nek csúfolt kézi köszörűvel az anya levétele után megoldható. Mást nem kell szétszedni. Vágó koronggal!
    Fergusson kedvelte ezt.

    Komment


      #77
      NEM KELL NAGY DOLOGRA GONDOLNI egy flex-nek csúfolt kézi köszörűvel az anya levétele után megoldható. Mást nem kell szétszedni. Vágó koronggal!
      Ezt nem mertem javasolni, pedig eszembe jutott. Azért írtam a turbómarót.
      Ba701 és Fergusson kedvelte ezt.

      Komment


        #78
        x (?) mm mély
        Maximum az olajszivattyú meghajtó részének a hossza.

        Wsievers mostanában nagyon hallgat ezzel kapcsolatban...lehet, hogy próbálkozik?!
        Még nagyobb haladás nincs, A csatlakozó részen javítottam a menetet(szereztem egy M18*1,5 ös menetfúrót), Még nincs fent, egy zárólemezt kell esztergálnom az olajszivattyúmra.
        sepy, CZsolti és Fergusson kedvelte ezt.
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          #79
          Még nagyobb haladás nincs, A csatlakozó részen javítottam a menetet (szereztem egy M18*1,5 ös menetfúrót), Még nincs fent, egy zárólemezt kell esztergálnom az olajszivattyúmra.

          Mondom én Próbálkozik
          Előbb-utóbb csak lesz valami belőle!
          A Mikunival akarnád beüzemelni -végül is ?
          CZsolti kedvelte ezt.

          Komment


            #80
            A Mikunival akarnád beüzemelni -végül is ?
            Elsősorban azzal. Ha nem jön össze, akkor deklivágás, és megy fel a Posilube.
            Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 dec. 06, 00:27.
            kvaga, sepy és CZsolti kedvelte ezt.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              #81
              CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Ezt nem mertem javasolni, pedig eszembe jutott. Azért írtam a turbómarót.
              A flexre magam is gondoltam , igaz valamiféle vezetéssel ami segít pontosabban dolgozni aztán mérni, korrigálni , de nem akartam lerombolni az imidzsemet
              Végül is elvetettem és azért kérdeztem hátha van valakinek job ötlete
              Utoljára szerkesztve a következő által: Ba701; 2014 dec. 05, 16:56.
              CZsolti és sepy kedvelte ezt.

              Komment


                #82
                A szivattyú meghajtásánál nem számítanak 0.1 mm-ek. Lehet készíteni persze pl. menetes hüvelyt rajta a bevágással ami segít / szamárvezető/ esetlegesen nem árt senkinek/. Evvel kapcsolatban jutott eszembe ilyen főtengelyről a primér kereket egy ráhúzott hüvellyel vagy kisebb átmérőre esztergált anya felcsavarása után lehet a lehúzóval leszedni. Könnyen lepattan a főtengely vége a horony miatt! Ki még nem csinált hasonlót először elkerülheti a figyelmét. Nem kioktatás volt a cél!.
                CZsolti kedvelte ezt.

                Komment


                  #83
                  Nagy a Csend!!!

                  Mindenki alkot, vagy mi a szösz?

                  Komment


                    #84
                    Én egyelőre a VAPE ékelésével borzoltam a kedélyeket. Aztán ösze kell raknom a 634-dinamó /VAPE szabályzó párost a 360-ason, aztán jöhet a 362 szivattyú
                    sepy, CZsolti és Fergusson kedvelte ezt.

                    Komment


                      #85
                      Én fedeleket gyártok a mikuni szivattyúra(a hiányzót)+ értelmezem a működését. Az már biztos, hogy az olajmennyiség növeléséhez ott bütyköt kell reszelnem(vagy csinálni újat).
                      Fergusson, Ba701 és CZsolti kedvelte ezt.
                      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                      Komment


                        #86
                        Akkor reszelj Tibi reszelj és legalább halljunk egy pöfögő 350-est melynek olaj van a nyomó ágban!
                        Fergusson és CZsolti kedvelte ezt.

                        Komment


                          #87
                          sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Akkor reszelj Tibi reszelj és legalább halljunk egy pöfögő 350-est melynek olaj van a nyomó ágban!
                          Én is drukkolok neki, nem kicsit...nagyon!

                          Azonban elgondolkodtam rajta...ha ennyi átalakításra van szükség, akkor miért nem a gyárival próbálkozom

                          persze - szigorúan- a magánvéleményemet mondtam ki "hangosan"
                          CZsolti kedvelte ezt.

                          Komment


                            #88
                            Megmértem a főtengely végében azt a kis hornyot. A szélessége 4,2 mm. 45°-ban van sugárirányban besüllyesztve kb 3 mm mélyen. A horonyfenék teljesen sima, ami azt is jelenti, hogy flex-szel ezt szépen nem lehet megcsinálni. Bevágni igen, de utána reszelni kell.

                            Komment


                              #89
                              Mivel a Sportban is hasonló van ezért is javasoltam a" flexet" sarok vagy másik csúf nevén gyökköszörű! Fergosson a felvetésednek egy szerű a magyarázata ritka és drága. Csak a dekni szivattyú és szállítás nélkül 30000ft.
                              CZsolti kedvelte ezt.

                              Komment


                                #90
                                Elsősorban azzal. Ha nem jön össze, akkor deklivágás, és megy fel a Posilube.
                                Én elsősorban elméletben fejlődök most a Ti segítségetekkel. Fogalmam sem volt mi az a Posilube, ezért utánanéztem. Ezt találtam róla. Sajnos csehül van (a számok meg arabul ), de a rajzok azok sokat segítenek:

                                Oddelene mazani POSILUBE

                                Kimásolom magamnak és megpróbálom guglival áttenni németbe. Ha értelmes a szöveg, akkor leírom, hogy mit tanultam.

                                - - - Updated - - -

                                Ez az oldal pedig végre 350-es olajszivattyút és fotókat is mutat. Továbbá a porlasztóról van benne egy részletesnek tűnő írás. Nem volt időm végigolvasni, de valami gépkönyv is van hozzá a végén.

                                http://www.motomagazin.cz/index.php?...&pos=oilmaster
                                ptm004 és wsievers kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X