Meg tudná mondani valaki hogy a Perak 350 , a Kyvacka 354 a Panelka 360 , és a 634 főtengelye a csapszegmérettől eltekintve csereszabatos egymással ?
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Jawa 350 főtengely
Collapse
X
-
Én úgy tudom nem...a csepptankosnak rövidebb tán a hajtókarja...vettem valamikor zsírúj Jawa hajtókarokat a 634-es cz blokkomba, és itthon derült ki, hogy vagy 4-5 mm-rel rövidebb(ismertetője, hogy alul az alsó szemnél nincs befűrészelt olajzórése-én ilyet csak a régebbi típusokon láttam)-viszont láttam már csepptankos Jawat kockahengerrel-úgyhogy valószínűsítem, hogy belemegy, de hengert kell ez esetben talán cserélni(a hosszabb hajtókarból ez következik,változik a vezérlés)?"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
Hali,
A C36 az eredeti javkönyvben szerepel. Valamkor régen utánanéztem hogy mi az a 6-os , akkor találtam meg a növelt futáspontosságot. De hogy hol találtam azt már nem tudom . Cseh nyelvű oldalakon még mindig találni C36-ost , az általad belinkelt oldal szerint valóban P63 a megfelelő SKF jel.
Közben megtaláltam a ZKL csapágykatlógusában van (és megkövetek mindekit a pongyola emlékezőtehetségem miatt, a 6-os csökkentett rezgésszintet jelöl)
Vibration Level (14)
C6 reduced vibration level lower than normal (not indicated); e.g., 6304 C6
C06 reduced vibration level lower than C6; e.g., 6205 C06
C66 reduced vibration level lower than C06; e.g., 6207 C66
Note: Bearings in tolerance class P5 and higher have vibration level C6.
Increased Operation Safety (15)
C7, C8, C9 - bearings with increased operation safety determined primarily for aircraft industry;
e.g., 16008 C8
Symbol Combination (12 - 15)
Symbols for tolerance class, bearing internal clearances, vibration levels, and increased operation safety are
combined when symbol C is omitted from the second and following special bearing characteristics; e.g.:
P6 + C3 = P63 e.g., 6211 P63
P6 + C8 = P68 e.g., 16002 P68
C3 + C6 = C36 e.g., 6303 2RS C36
Üdv
Karesz
itt a doksi linkje:
http://www.zklbearings.com/NEW%20ZVL-ZKL%20Catalog.pdfUtoljára szerkesztve a következő által: Ba701; 2012 jan. 04, 14:59.
- 3 likes
Komment
-
Süpi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseJó estét fórumozó szaktársak! Van valakinek lefaragott főtengellyel rendelkező 350-es jawa-ja? Mit tudtok, hallottatok már róla?
Komment
-
Gondolom Süpi arra gondol, hogy a főtengely "sonkája" le van esztergálva egészen addig az átmérőig, amíg a hajtókar alsó-szem köríves részével egy vonalba nem esik . Majd az így levállasztott anyagot egy-egy alu gyűrű formájában a belecsavarozzák , ragasztják a blokkfelekbe (elősűtítő tér kicsi maradjon), a főtengő pedig egy egyensúlyozást követően , beépítésre kerül az átfaragott blokkfelekbe . Ezáltal a motor fel- illetve visszapörgése gyorsabban megy végbe , de a lendítő tömeg okozta energia tárolás szinte megszűnik létezni (gyorsan csökken a fordulat emelkedőn , romlik a nyomatékosság , viszont hamarabb éléri a névleges fordulatot ami lehet magasabb is , ezért jobban gyorsul, nagyobb végsebességre lesz képes) Ezt a beavatkozást már egy "kisebb " átalakítás keretein belül alkalmazták.
Sokáig dédelgetett álmunk volt ez , de le tettünk róla a váltó nehézkes átalakításának lehetősége miatt , továbbá borzasztó drágának találtuk , így elmaradt a megvalósítás .
Remélem erre gondoltál , de ha nem akkor tévedtem ... és bocs !
- 3 likes
Komment
Komment