Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Komár moped 1979-es évjárat...

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Komár moped 1979-es évjárat...

    Tiszteletem, minden Komár moped ismerőnek, használónak!

    Nem rég a kezem ügyébe került egy Komar moped (nem tudom pontosan milyen típus?) ami berugós ugyan, de még kormányváltós.

    Semmilyen adatot nem tudok róla ( a neten kerestem, nem sok sikerrel) azonban -valahogy- csak meg kellene javítanom. Olyan kérésem lenne, hogy mennyi az előgyújtása, mekkora a megszakító hézag, Milyen szimmeringek kellenek bele, milyen gyertya hozzá, amelyiket "szereti", típushibái?

    Kicsit sok egyszerre, de megköszönném a választ vagy válaszokat.

    Üdvözlettel!

    #2
    Itt nézted már ???

    Komar-Romet - G-Portál

    Komment


      #3
      Ez már a kockahengeres változat ahogy gondolom, vagyis hármas Komár.
      Brisk N15 gyertya tökéletes hozzá.
      Előgyújtás 3 mm, megszakító hézag 0,4-0,3 között, gyújtótekercs állapotától függően. A gyertyahézag 0,5 mm.
      A szimmeringeket nem tudom fejből, pedig cseréltem Rometben nemrég, ami ugyanaz. Az igazából adja magát

      Még valami, kerüld az utángyártott megszakítókat. A rugójuk nem ér semmit. Kapható lengyel utángyártott is, de azt csak itt láttam: http://www.motoralkatresz24.hu/web%C...%C3%A9sz/romet
      Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2015 máj. 28, 23:10.

      Komment


        #4
        Zahi, Titus !

        Nagyon Köszönöm a segítségeteket! Remélem, nem akadok el a továbbiakban....

        Üdvözlettel!

        Még annyit: -a keverék milyen arányban van? (mondanak mindenfélét, 1:20, 1:33, 1:40)
        Utoljára szerkesztve a következő által: Fergusson; 2015 máj. 29, 07:35.

        Komment


          #5
          Annak idején volt 2 Rometem, ill. a haveromnak is volt egy. Mindhárommal ugyanazt tapasztaltam: Nem szabad teljesen kipörgetni, hajtani, mert azt perceken belül "meghálálja". Ha nincs kipörgetve, elvisz bárhová. Csak azzal a 30-35-ös tempóval kell megbarátkozni

          - - - Updated - - -

          Fergusson eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          a keverék milyen arányban van?
          1:30 a gyárilag előírt.
          Totyi, Titus és 3 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Egy hátul merev komárral jártam dolgozni 80-akármennyiben,5 éven keresztül. Én a 65öt kicsavartam belőle Igaz akkor már úgy rezonált,hogy csak foltokat láttam. Viszont generáloztam havonta...mert megtehettem..
            wsievers, pasetta és 2 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Üdvözlet mindenkinek!

              Nincs előitéletem a márkával kapcsolatban....nekem is volt szerencsém -még ifjonc koromban- egy uilyen tipushoz, de már oly rég "akadt" a kezembe, hogy mindent elfelejtettem. Nos, rengeteget mentünk vele a cimborámmal (felváltva) különösebb gond nélkül. Még télen (az akkori telek -kicsit- hidegebbek voltak) is repesztettünk a jószággal....szerette
              Most uez a haverom állított be a géppel (természetesen nem uazzal ) egy "kis szervízre" -mondta....a kicsiből, lehet NAGY lesz ....majd kiderül

              M.egyszer Köszönöm a segítséget mindenkitől....de, lehet, hogy lesz még kérdésem

              Tisztelettel!
              pasetta és dongos78 kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Szervusztok! Egy alkalommal bajom volt a komar 2352w-mmel (3as komar). Nem ment rendesen. Valami érzésem volt, hogy baj van a gyertyával. Előtte egy nappal cseréltem, mondván a régi menjen nyugdíjba. Nem volt különösebb baja csak öreg volt. Be tettem egy "mostani" Isolator 225-öst. ( KERÜLNI!) Ezzel mentem akkor. Mérges voltam, hogy kihagy... 10Km-en belül voltam otthontól. Túrtam a szerviz dobozból egy másikat. Bele tettem, de nem néztem meg a hőértékét, csk azt, hogy régi Isolator... Beindult egyből, rossz az "új Isolator". Aztán sebességbe tettem és... Rettegtem hazáig! Ment, mint a rakéta. Amikor hazaértem izzott a henger... Később néztem meg mi a fene lehet vele. A megoldás Isolator 260 volt benne. Nem értem, hogy kevertem be ezt a gyertyát a dobozba.

                Komment


                  #9
                  Kedves Pasetta!

                  A lényeg az volt, hogy haza tudtál menni, nem kellett tolni....

                  Komment


                    #10
                    rossz az „új Isolator”
                    Az minden motorba rossz! Román selejt gyártmány...

                    Komment


                      #11
                      demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Az minden motorba rossz!
                      Nekem is csak csúnya gondolatok jutnak eszembe a név olvasata nyomán.
                      Egyszer az MZ-m pár percig működött új Isolatorral. Menni nem mentem vele, csak alapjáraton pöfögött, mikor ráültem volna, párat szaggatott, majd megállt. Ennyi volt a vadiúj Isolator pályafutása

                      Bezzeg az a Magneti Marelli, amit még gyerekkoromban találtam az utca porában, vékonyra égett elektródákkal... A mai napig megvan, és működik!!!
                      Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2015 máj. 29, 13:31.

                      Komment


                        #12
                        Szóval román. Én Kínára tippeltem. És ahogy a mókás mondás mondja: Ami nem Kínában készül, az HAMIS!

                        Komment


                          #13
                          pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Ami nem Kínában készül, az HAMIS!
                          Az Isolatornál még a kínai gyertyák is jobbak! A Dongó+ motoromban még az eredeti, gyári xiandihuanjüaongthiaonjiaozhszi gyertya van, hetedik éve ugyanolyan szép egyenletesen pöfögteti a gépszörnyet.

                          Komment


                            #14
                            Kíváncsi voltam ez mit jelent:xiandihuanjüaongthiaonjiaozhszi
                            Jelentem: Google fordító elsőre szuahéli nyelvnek értelmezte--- fordítani nem tudta.
                            Másodjára kínai nyelvre állítottam a progit. A digitális női hang igentürelmesen felolvasta. Megfejtés nincs.

                            Komment


                              #15
                              Nagyon Köszönöm a segítségeteket!
                              Szívesen! Egyszerű szerkezet, szerintem nem lehet baj

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X