Szia Berlin. Az ETZ cuccal nrm csak az a baj, hogy közdarab kell, hanem a blokkon is keel faragni. Nem fér el úgy tudom. De érdekel privátban bővebben.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
MZ ES-TS mindenféle
Collapse
X
-
Sziaszok!
Esetleg van valakinek a lentebblinkelt elektronikus gyújtással tapasztalata?
http://www.futarmotorosbolt.hu/produ...oducts_id=5211
Jó, nemjó mijó?
Köszi!
Üdv: Adrián!
Komment
-
Tudom hülye kérdés de semmi gondolatom sincs:
ES 250/2 MZ hengerfején a gyertya oldalt van és nem találok semmit amivel ki lehetne tapintani a felső holtpontot, a csavarhúzó nem játszik.
- - - Updated - - -
Trophy légszűrőháza hol kap levegőt? A légszűrőház fedelén van egy szinte szabályosnak tőnő kb12mm-es lyuk ami be van foltozva. Az normális???
Komment
-
emu
Tudom hülye kérdés de semmi gondolatom sincs:
ES 250/2 MZ hengerfején a gyertya oldalt van és nem találok semmit amivel ki lehetne tapintani a felső holtpontot, a csavarhúzó nem játszik.
Ha viszont előgyújtást akarsz állítani, akkor így nem tudod tized milliméterben mérni azt, csak elfordulási szögben. (Ami persze semmivel nem pontatlanabb, sőt!)
- 1 like
Komment
-
találok semmit amivel ki lehetne tapintani
kb12mm-es lyuk
- - - Updated - - -
Ha leveszed a fedelet,a légszűrőházban ott a légszűrő...a légszűrő alatt ott a lyuk amit keresel. A vázhoz csatlakozik egy peremmel,onnan jön a levegő ha szívja a motor.
- 1 like
Komment
-
Egy darab drót még az út szélén is található...
A felső holtpont tapintható csavarhúzóval.
Az a lyuk nem lyuk... kell ott lenni valami nagyobb résnek is..
Köszi!
- 1 like
Komment
-
A mai napot MZ javításra próbáltam szentelni de inkább rongáltam.
A motorbeállítást gyújtásállítással kezdtem. Beállítottam a 0,3mm-es max megszakítóhézagot. aEzután viszont csak utógyújtást tudok állítani. próbáltam növelni a megszakító hézagot de minimálisan kerül a felsőholtpont elé a gyújtás kezdőpontja. szakirodalomban megpróbáltam megnézni a mi tájolja a forgórészt illetve bütyköstengelyt és rájöttem hogy a ES250/2 röpsúlyos előgyújtásszabályzós kéne legyen.
nem igazán találtam semmit arról hogyan néz ki az gyárilag hogy lássam az enyém miben különbözik.
Az állórész adattábláján 8016 4/2 illetve TGL5040 van a forgórészt viszont nem próbáltam lehúzni, nem jövök rá hogy lehetne megfogni.
Úgyhogy a működő gyújtást elcsesztem és nem is látom hogyan tovább.
Komment
-
nem is látom hogyan tovább."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
Megszakítót újra cseréltem, mert a régi beégett."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 3 likes
Komment
-
A Dola barátom pont ma gyújtott fel már majdnem mérgében , egy TS 125 MZ-t . Főteng jav . után egy csomó apró hiba -hogy ne induljon el ..... aztán ma még be akart rakni egy utángyártott megszakítót ---- amit hosszú percekig reszelt , alakított , mire bement a helyére . Arról morgott közben , hogy mi lenne ha ezt útközben kell cserélni ......
Azt viszont most kiírta a suhpni ajtóra , hogy cocialista jármű nem --esetleg csak fődarabja jöhet be javításra .Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2016 szept. 11, 21:51.
- 4 likes
Komment
Komment