Közlemény

Collapse
No announcement yet.

MZ ES-TS mindenféle

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Szia Berlin. Az ETZ cuccal nrm csak az a baj, hogy közdarab kell, hanem a blokkon is keel faragni. Nem fér el úgy tudom. De érdekel privátban bővebben.

    Komment


      Sziaszok!

      Esetleg van valakinek a lentebblinkelt elektronikus gyújtással tapasztalata?
      http://www.futarmotorosbolt.hu/produ...oducts_id=5211
      Jó, nemjó mijó?
      Köszi!


      Üdv: Adrián!

      Komment


        Rosszat linkeltem de a 6v ts mz hez is ugyan ez ...


        Üdv: Adrián!

        Komment


          Tudna valaki mondani valamit arról miért égett el az ellenállástekercsem? Az alapja nekem el volt vágva és két menetben volt visszatekerve, de a szálon természetesen szigetelés volt.


          Üdv: Adrián!

          Komment


            Gondolom, hogy túlterhelés, vagy rövidzár miatt.

            Komment


              Tudom hülye kérdés de semmi gondolatom sincs:
              ES 250/2 MZ hengerfején a gyertya oldalt van és nem találok semmit amivel ki lehetne tapintani a felső holtpontot, a csavarhúzó nem játszik.

              - - - Updated - - -

              Trophy légszűrőháza hol kap levegőt? A légszűrőház fedelén van egy szinte szabályosnak tőnő kb12mm-es lyuk ami be van foltozva. Az normális???

              Komment


                emu
                Tudom hülye kérdés de semmi gondolatom sincs:
                ES 250/2 MZ hengerfején a gyertya oldalt van és nem találok semmit amivel ki lehetne tapintani a felső holtpontot, a csavarhúzó nem játszik.
                Ha csak a felső holtpont kitapintása a probléma, akkor ha leveszed a kipufogót és a nyíláson benyúlsz az ujaddal, kitapintható a felső holtpont. (Legalábbis a Pannóniánál igen, gondolom az MZ-nél is...)

                Ha viszont előgyújtást akarsz állítani, akkor így nem tudod tized milliméterben mérni azt, csak elfordulási szögben. (Ami persze semmivel nem pontatlanabb, sőt!)

                Komment


                  találok semmit amivel ki lehetne tapintani
                  Egy darab drót még az út szélén is található...

                  kb12mm-es lyuk
                  Az a lyuk nem lyuk... kell ott lenni valami nagyobb résnek is..

                  - - - Updated - - -

                  Ha leveszed a fedelet,a légszűrőházban ott a légszűrő...a légszűrő alatt ott a lyuk amit keresel. A vázhoz csatlakozik egy peremmel,onnan jön a levegő ha szívja a motor.

                  Komment


                    Egy darab drót még az út szélén is található...
                    Közben rájöttem, hogy hülye vagyok és ellenkező irányba tekertem a főtengelyt, és mert a próbalámpára koncentráltam a záráspont körül kerestem a holtpontot.
                    A felső holtpont tapintható csavarhúzóval.

                    Az a lyuk nem lyuk... kell ott lenni valami nagyobb résnek is..
                    Igen a szivőcső maga a vázcső, az a lyuk egy gumiütlözőnek van ami a oldalsó fedelet tartja tévol a légszűrő fedéltől,

                    Köszi!

                    Komment


                      A mai napot MZ javításra próbáltam szentelni de inkább rongáltam.
                      A motorbeállítást gyújtásállítással kezdtem. Beállítottam a 0,3mm-es max megszakítóhézagot. aEzután viszont csak utógyújtást tudok állítani. próbáltam növelni a megszakító hézagot de minimálisan kerül a felsőholtpont elé a gyújtás kezdőpontja. szakirodalomban megpróbáltam megnézni a mi tájolja a forgórészt illetve bütyköstengelyt és rájöttem hogy a ES250/2 röpsúlyos előgyújtásszabályzós kéne legyen.
                      nem igazán találtam semmit arról hogyan néz ki az gyárilag hogy lássam az enyém miben különbözik.
                      Az állórész adattábláján 8016 4/2 illetve TGL5040 van a forgórészt viszont nem próbáltam lehúzni, nem jövök rá hogy lehetne megfogni.
                      Úgyhogy a működő gyújtást elcsesztem és nem is látom hogyan tovább.

                      Komment


                        hogyan tovább.
                        Első , második, és sokadik lépés : megfelelő gyertya !!!!! BRIKS ( Ha jól írom )

                        Komment


                          nem is látom hogyan tovább.
                          Több típusnál tapasztaltam:ha nem fért az állítási értékbe a szabályos hézaggal a gyújtás,olyankor a megszakítóbütyök kopott el!
                          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                          Komment


                            Megszakítót újra cseréltem, mert a régi beégett.

                            Komment


                              Megszakítót újra cseréltem, mert a régi beégett.
                              Hasonlítsd össze,lehet nem méret-azonos!A pannóniám-ba az utángyártott kalapáccsal nem tudtam gyújtást állítani,az üllő jó volt így házasítottam,a felpolírozott megszakítóval.
                              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                              Komment


                                A Dola barátom pont ma gyújtott fel már majdnem mérgében , egy TS 125 MZ-t . Főteng jav . után egy csomó apró hiba -hogy ne induljon el ..... aztán ma még be akart rakni egy utángyártott megszakítót ---- amit hosszú percekig reszelt , alakított , mire bement a helyére . Arról morgott közben , hogy mi lenne ha ezt útközben kell cserélni ......

                                Azt viszont most kiírta a suhpni ajtóra , hogy cocialista jármű nem --esetleg csak fődarabja jöhet be javításra .
                                Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2016 szept. 11, 21:51.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X