Remélem a szerelőnek csak tárolási díjat fizettél. Munkadíjat nem érdemel.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
MZ ES-TS mindenféle
Collapse
X
-
Sziasztok!
A Ts 125-ösöm újabban felpörög üresben.
Gázbowden újra cserélve, karbi kipucolva
Ismerős szakik főtengely szimerig hibára tippelnek
Azt mondták, Ts-ből létezett "külső,és belső" szimeriges, és pont 1978-ban volt váltás, amikor a motorom készült
Még tudnátok írni a szimerig méretét és hogy szerintetek külső vagy belső szimeriges?
Köszi ????"Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
Komment
-
Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMég tudnátok írni a szimerig méretét és hogy szerintetek külső vagy belső szimeriges?
- 4 likes
Komment
-
Köszi, pont a csere miatt kérdezem3 képek"Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
Komment
-
Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésepont a csere miatt kérdezem
A második képen kellene látni valamit ha minden igaz, de nincs. Bár szerencsésebb lenne egy kicsit fentebbről, kicsit előbbről a henger közelére irányítva az optikát. A tippem az, hogy külső szimmeringes. Ebben az esetben 20X30X7-es szimmeringet kell kérned a boltban.
Na meg, a belső szimmeringes nem tudna felpörögni most jut eszembe, mert az enné inkább az olajat.
- 1 like
Komment
-
Dejó köszi a segítséget!
Holnap a biztonság kedvéért azért majd lefotózom úgy,ahogy írtad."Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
Komment
-
Van öltetetek,hogy miként lehetne kitisztítani az TS 125-ösöm kipufogóját? (nem szétszedhetős változa, 1978-as évjárat)
z előző tulaj kímélősen motorozott,én se szoktam tartósan 70 fölé menni, azt mondták a hozzáértők hogy nagyon teli lehet a kipufogó...
Sajnos menetteljesítményre eléggél elmarad egy teljesen ugyanolyan 125-ös TS-től, szombaton volt alkalmam tapasztalni. Én már mindenféle tornagyakorlatot bemutattam (előrdőltem) visszakapcsoltam stb ő meg vígan jött mögöttem
"Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
Komment
-
Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésenem szétszedhetős változa,
Próbálkozz olajoldó anyagokkal,brigéciol,benzin,féktisztító-az utóbbit jó lenne megtudni miből van és abba beáztatni,benzinnél is ugyanerre gondoltam.Eszembe jutott egy régi MZ-s megoldás a toldásnál elvágni ,kikaparászni,és újra hegeszteni,régen nem tudtuk miért festettek egy fekete hőállós sávot a toldásra...ha jól emlékszem ott a bilincs,a co hegesztővel meglehetne láthatatlanul varrni
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 3 likes
Komment
-
Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseVan öltetetek,hogy miként lehetne kitisztítani az TS 125-ösöm kipufogóját?
Belülről nem tudom milyen egy MZ kipufogó, de a hátsó felfogatás bilincse elég jól takar, ahogy Máté is írja. Ha nem használ az áztatás, végső megoldásként a szétvágás utáni hegesztés sem hagyna nyomokat.
- 1 like
Komment
-
Az én tapasztalatom szerint az egyetlen normális dolog a kiégetés. Benzint bele és vagy régi porszívóval vagy kompresszorral gyengén megfúvatni. De csak addig míg begyullad a koksz onnan kezdve csak tényleg nagyon gyengén mert ha ebben az időszakban erősen fúvatod akkor ég meg a króm. Lehet van valami ami oldja a lerakódást de én nem hallottam róla. Még egy régi MZ-s megoldás volt ilyen jó időben mi eddig volt nyélgáz attól is begyulladt a koksz ha füstöl húzd neki míg el nem csendesedik, csak betakarítatlan mezőgazdasági tábla közelébe ne menj mert a kirepülő szikrák bajt csinálnak!
- 5 likes
Komment
-
Talán ami érdekes lehet a közelmúltból.. A kis ts visszajelzői nem tetszettek s nem is volt jól látható+ infoszegényen működött...ezért átalakítottam. Az eredeti fordmérőt megfúrtam, s az üresjelzőt brigéciolos flakonból...a töltésjelzőt összetört öngyújtóból kialakítottam. Akció után az órát egy ETZ pohárba tettem és három vezetékkel kiegészítettem a köteget. Így balról haladva a visszajelzők: üres,töltés,index,távfény. Jobb oldali kép: eredeti óra.2 képek
- 5 likes
Komment
-
Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésefordmérőt megfúrtam, s az üresjelzőt brigéciolos flakonból...a töltésjelzőt összetört öngyújtóból kialakítottam.
Komment
-
Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMondhatom, szerencsés ember a megrendelő...
- 6 likes
Komment
Komment