Közlemény

Collapse
No announcement yet.

ETZ fesz. szabályzó

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    ETZ fesz. szabályzó

    Sziasztok!Kiváncsi vagyok,hogy a mocim(ETZ-250)fesz.szabályzójával mi lehet.Alapjáraton halványan fel-fel villanik a töltésjelző,de ha ráadom a világítást akkor meg nem villanik fel.Mi lehet a gond ha ez gond egyátalán,bár tegnap majdnem megállt mikor alapon pöfögött bekapcsolt világítással.

    #2
    Szia!
    Mérd meg a töltésedet, mert ez első hallásra (olvasásra) úgy tűnik, hogy kevés.
    Milyen feszültség szabályozód van? Milyen a gyújtásod (tirisztor vagy megszakító)?
    supermax kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Szia!Még eredeti a fesz.szabályzóm(mechanikus nem elekrtonikus) és megszakítós a gyújtás.Tegnap néztem meg nincs beégve egy érintkező sem a szabályzón.Még a töltést nem néztem meg.Mennyinek kell lennie?14 volt az már jó ha jól tudom,de megmérem majd az a biztos.

      Komment


        #4
        [QUOTE=György Bognár;34636]Szia!Még eredeti a fesz.szabályzóm (mechanikus nem elekrtonikus) és megszakítós a gyújtás.Tegnap néztem meg nincs beégve egy érintkező sem a szabályzón.Még a töltést nem néztem meg.Mennyinek kell lennie?14 volt az már jó ha jól tudom,de megmérem majd az a biztos.

        Az jó, hogy még ilyen fesszabod, van és a másik ötletemet (érintkezők), már le is ellenőrizted
        Én úgy tudom, hogy 13,8 V az ideális töltés, de rég volt 12V-os MZ-m.
        A beállítás menete pedig ugyan az mint a 6V-osnál. ha esetleg nem ismered, egy másik honlapról letöltött anyagot ide már betettem: MZ TS 250/1 villamosság
        Ha a töltés megfelelő, nézz rá az ellenállás tekercsre is, a dinamón szerintem.




        Ja, és még valami: a dinamó és a fesszab közötti D+ vezetéket is megnézheted. Egy meglazult saru, megolvadt vagy sérült vezeték is produkálhat ilyet.
        Egyenlőre ennyi az ötletem.
        György Bognár kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Rendben megnézem még a vezetékeket is azt mondjuk nem néztem át eddig de lehet benne valami! Az akksi új a generátor jó,akkor már csak két lehetőség maradt:vezetékek vagy fesz.szabályzó.Majd meglátom mi lesz belőle,másnem fogpiszkáló ha el nem....! Addig is köszi!Megírom majd a végkifejletet!
          taluga kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Nos megnéztem még egyszer a fesz.szabályzót és megfogattam a tanácsodat és nekiálltam utánaállítani a ketyerének.Eddig úgy tűnik működik a dolog mert már nem villanik be a töltésjelző felkapcsolt lámpánál sem.De azért tartalékba beszerzek majd egy másik szabályzót is biztos ami biztos alapon!
            taluga kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Örülök, hogy sikerült megoldanod és úgy tűnik, nincs nagyobb probléma
              Meg is mérted, Nehogy most meg túltöltsön...
              Széles utat!
              Utoljára szerkesztve a következő által: taluga; 2013 máj. 21, 08:35.

              Komment


                #8
                Nos úgy tűnik ez a siker csak egy napig tartott!Ma mentem pár kilométert és amikor álló helyzetben alapjáraton világítást kapcsoltam megállt a szekér,világítás lekapcs és egy rúgás és beindult.Helyzetjelzőn pöfög világításon meg megáll.Menet közben ha ráadom a világítást ránt egyet de megy tovább amíg alapjáratra nem esik a fordulat aztán taccs.Asszem pár órát el kell töltsek majd a vezetékek átnézésével! A végére nem marad egy ép hajszálam se.
                supermax és taluga kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  György Bognár eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  A végére nem marad egy ép hajszálam se.
                  De lesznek helyette ép vezetékeid

                  Bocs, és sajnálom, hogy rövid életű volt a siker Kitartást és jó munkát!
                  György Bognár és supermax kedvelte ezt.

                  Komment


                    #10
                    György Bognár eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    helyzetben alapjáraton világítást kapcsoltam megállt a szekér,
                    Szia Gyuri!

                    Ezt a történetet már vesézgettük egy párszor, olvasgasd át a lehetőségek kedvéért!

                    Sok sikert!
                    sepy, György Bognár és taluga kedvelte ezt.
                    A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

                    Komment


                      #11
                      Na ja!Ép vezetékeim azok lesznek azt biztos,csak sikeres legyen a zsákbamacska keresése! Ha motorozni akarok muszáj kitartani,a fele már kész van,holnap jön a többi!




                      -t5- eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Ezt a történetet már vesézgettük egy párszor, olvasgasd át a lehetőségek kedvéért!
                      Szia! Hát igen megtaláltam ezt a részt a fórumon azért is álltam neki átbogarászni a vezetékezést hátha valami gonosz manó tehet róla és megkutyult valamit valahol.Amint megtalálom lecsapom az biztos amiért megszivatott!
                      sepy kedvelte ezt.

                      Komment


                        #12
                        Nos végre meg tudtam mérni a töltést az öreglányon.3000/perc-nél 14.1 Voltot mutatott a műszer,amint alapjáratra esett a fordulat már csak 8.9-9.1 volt lett az érték világítás nélkül!Világítással meg alapjáraton 6 volt,ha felpörgetem akkor meg csak 11.2 volt az érték.Állítottam rajta de akkor meg felment majdnem 17-ig a töltés közepes fordulatnál és afölött,alapon meg maradt 7-8 V!Most jön a kérdés,hogy mi a szent szart csináljak ilyenkor??? Akármivel próbálkozok nem akarja megadni magát és beállni normál értékre.A menet közbeni mérést meg a hiper szuper idő miatt nem tudtam még kieszközölni. Ha tud valaki még valamit hozzátenni akkor azt megköszönném,vagy inkább gyülytsek egy új fesszabályzóra?
                        Utoljára szerkesztve a következő által: György Bognár; 2013 jún. 04, 09:22.

                        Komment


                          #13
                          Lehetséges ,hogy az utolsó mondatodban rejlik a megoldás. Persze ha vezeték hiba vagy" kontakt" hiba nincsen. még ha tanácsolhatok valamit már oly sokszor írtuk " le kell forrasztani" a csatlakozásokat / az összeset!/

                          Komment


                            #14
                            György Bognár eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            inkább gyűjtsek egy új fesszabályzóra?
                            Hát Gyuri, az értékek meg a kínlódás, lehet jobban aludnál ma éjjel!
                            A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

                            Komment


                              #15
                              A vezetékekkel nincs gond azokat átnéztem már a múltkor és kijavítottam ha kellet,persze forrasztással! Az összes hézagot belőttem amit csak enged és lehet úgyhogy maradok a "B" tervnél és nem kínlódok tovább veszek egy új fesszabályzót addig meg pihen egyet a moci!Addig is köszönöm mindenkinek a segítséget!

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X