Sziasztok!Kiváncsi vagyok,hogy a mocim(ETZ-250)fesz.szabályzójával mi lehet.Alapjáraton halványan fel-fel villanik a töltésjelző,de ha ráadom a világítást akkor meg nem villanik fel.Mi lehet a gond ha ez gond egyátalán,bár tegnap majdnem megállt mikor alapon pöfögött bekapcsolt világítással.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
ETZ fesz. szabályzó
Collapse
X
-
[QUOTE=György Bognár;34636]Szia!Még eredeti a fesz.szabályzóm (mechanikus nem elekrtonikus) és megszakítós a gyújtás.Tegnap néztem meg nincs beégve egy érintkező sem a szabályzón.Még a töltést nem néztem meg.Mennyinek kell lennie?14 volt az már jó ha jól tudom,de megmérem majd az a biztos.
Az jó, hogy még ilyen fesszabod, van és a másik ötletemet (érintkezők), már le is ellenőrizted
Én úgy tudom, hogy 13,8 V az ideális töltés, de rég volt 12V-os MZ-m.
A beállítás menete pedig ugyan az mint a 6V-osnál. ha esetleg nem ismered, egy másik honlapról letöltött anyagot ide már betettem: MZ TS 250/1 villamosság
Ha a töltés megfelelő, nézz rá az ellenállás tekercsre is, a dinamón szerintem.
Ja, és még valami: a dinamó és a fesszab közötti D+ vezetéket is megnézheted. Egy meglazult saru, megolvadt vagy sérült vezeték is produkálhat ilyet.
Egyenlőre ennyi az ötletem.György Bognár kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Rendben megnézem még a vezetékeket is azt mondjuk nem néztem át eddig de lehet benne valami! Az akksi új a generátor jó,akkor már csak két lehetőség maradt:vezetékek vagy fesz.szabályzó.Majd meglátom mi lesz belőle,másnem fogpiszkáló ha el nem....! Addig is köszi!Megírom majd a végkifejletet!taluga kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Nos megnéztem még egyszer a fesz.szabályzót és megfogattam a tanácsodat és nekiálltam utánaállítani a ketyerének.Eddig úgy tűnik működik a dolog mert már nem villanik be a töltésjelző felkapcsolt lámpánál sem.De azért tartalékba beszerzek majd egy másik szabályzót is biztos ami biztos alapon!taluga kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Nos úgy tűnik ez a siker csak egy napig tartott!Ma mentem pár kilométert és amikor álló helyzetben alapjáraton világítást kapcsoltam megállt a szekér,világítás lekapcs és egy rúgás és beindult.Helyzetjelzőn pöfög világításon meg megáll.Menet közben ha ráadom a világítást ránt egyet de megy tovább amíg alapjáratra nem esik a fordulat aztán taccs.Asszem pár órát el kell töltsek majd a vezetékek átnézésével! A végére nem marad egy ép hajszálam se.
- 2 likes
Komment
-
György Bognár eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA végére nem marad egy ép hajszálam se.
Bocs, és sajnálom, hogy rövid életű volt a siker Kitartást és jó munkát!György Bognár és supermax kedvelte ezt.
- 2 likes
Komment
-
György Bognár eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésehelyzetben alapjáraton világítást kapcsoltam megállt a szekér,
Ezt a történetet már vesézgettük egy párszor, olvasgasd át a lehetőségek kedvéért!
Sok sikert!A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/
- 3 likes
Komment
-
Na ja!Ép vezetékeim azok lesznek azt biztos,csak sikeres legyen a zsákbamacska keresése! Ha motorozni akarok muszáj kitartani,a fele már kész van,holnap jön a többi!
-t5- eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEzt a történetet már vesézgettük egy párszor, olvasgasd át a lehetőségek kedvéért!sepy kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Nos végre meg tudtam mérni a töltést az öreglányon.3000/perc-nél 14.1 Voltot mutatott a műszer,amint alapjáratra esett a fordulat már csak 8.9-9.1 volt lett az érték világítás nélkül!Világítással meg alapjáraton 6 volt,ha felpörgetem akkor meg csak 11.2 volt az érték.Állítottam rajta de akkor meg felment majdnem 17-ig a töltés közepes fordulatnál és afölött,alapon meg maradt 7-8 V!Most jön a kérdés,hogy mi a szent szart csináljak ilyenkor??? Akármivel próbálkozok nem akarja megadni magát és beállni normál értékre.A menet közbeni mérést meg a hiper szuper idő miatt nem tudtam még kieszközölni. Ha tud valaki még valamit hozzátenni akkor azt megköszönném,vagy inkább gyülytsek egy új fesszabályzóra?Utoljára szerkesztve a következő által: György Bognár; 2013 jún. 04, 10:22.
- 2 likes
Komment
-
György Bognár eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseinkább gyűjtsek egy új fesszabályzóra?A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/
- 2 likes
Komment
-
A vezetékekkel nincs gond azokat átnéztem már a múltkor és kijavítottam ha kellet,persze forrasztással! Az összes hézagot belőttem amit csak enged és lehet úgyhogy maradok a "B" tervnél és nem kínlódok tovább veszek egy új fesszabályzót addig meg pihen egyet a moci!Addig is köszönöm mindenkinek a segítséget!
Komment
Komment