Talán még jobban szeretnél gyorsulni?, vagy alacsonyabbra könnyebb felszállni?. Ha a küllőszám egyezik másik küllőt tudnak készíteni. Csatári Sándor Békés. Nem hiszem,hogy jó a meglévő! 2" eltérés van átmérőben persze gumi csere is feltétel vagy azt hozza a Jézuska?.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
ETZ 250 fék
Collapse
X
-
apacsavo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseFőleg a küllő méretek miatt.Használható-e a meglévő küllő vagy venni kell hozzá?
- - - Updated - - -
Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHa a két kerék ott van,akkor le kell mérni. A küllő hossza a szögeltéréstől függ,akár jó is lehet.
- - - Updated - - -
De mivel a fékdob és a meghajtás sem egyezik
- 3 likes
Komment
-
vagy alacsonyabbra könnyebb felszállni?.
gumi csere is feltétel vagy azt hozza a Jézuska?.
Vagy fogsz egy TS, vagy /1 hátsó lánckereket, meg fékdobot, és összerakod azzal. Nem kell fűzögetni.
Még egy probléma lenne!Az üresjárati zörgés kb 90%-át az elnyűtt primer hajtás fogaskerekei okozzák.Nézegettem az árait......hát úgy látom hogy kb annyi mint a motorom ára!De ha bontottat veszek (????)ki tudja milyen lesz?....kérdés: A hangzavaron és a többi MZ-s kiátkozásán kívül lehet-e valami gond ezekből a zörgő fogaskerekekből?Vegyek-e olcsó használtat hátha jó lesz???(felkiáltással!)......és kellene egy szélesebb és magasabb kormány is hogy egyenesebb derékkal repeszthessek!Nincs valami ötletetek?Vagy ha van valakinek elfekvő darab vevő vagyok rá!
Komment
-
Az üresjárati zörgés kb 90%-át az elnyűtt primer hajtás fogaskerekei okozzák
A zörgésnek 3 forrása van. (legalább)
Az egyik, hogy tengely irányban túl nagy a kisfogaskerék holtjátéka. Ugye ferde fogazású, így alapjáraton löködi. Elvileg gyártottak hozzá különböző méretű vezető/támasztó alátéteket, gyakorlatilag meg a külsőnek a hornyából szoktam annyit leszedetni esztergányossal, hogy jó legyen a hézag.
A másik, hogy a kis fogaskeréknél a ferde fogazású rész, és a kuplungban levő rész közti szegecsek megnyúlnak, és a két rész egymáshoz képest fellazul. Hagyományos módon meleg szegecsekkel szépen újra lehet szegecselni. Plusz támogatásként még össze is szoktam ragasztani csapágyragasztóval.
A harmadik, hogy a malomkerék tengelyének csapágyai tönkremennek és kotyognak. Jobb esetben csak a csapágy kopott, rosszabb esetben mozog a csapágy a blokkban. Ennél a tengelynél is fontos a tengely irányú holtjáték beállítása hézagoló alátétekkel. 5 századra kell hézagolni.
- 3 likes
Komment
-
gyakorlatilag meg a külsőnek a hornyából szoktam annyit leszedetni esztergányossal, hogy jó legyen a hézag.OdinHEM kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
-
Köszönöm ,,joker"....bácsi a remek tippet!Kizárt dolog hogy olyasmit megvegyek ami feketére van festve!Annyira rühellem ezt a színt hogy semmit sem állok meg ilyet a környezetemben!Még az ETZ-et is képes voltam szétszedni mert a váza fekete volt!Lecsiszoltam mindet róla és Vörösre festettem! De azért jól esett hogy gondoltál rám!
Köszi!!!
Komment
Komment