Közlemény

Collapse
No announcement yet.

MZ TS dobfék

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Én is a horgany spray-re szavaznék. Jól megtapad és nagyon jól ellenáll a behatásoknak.
    sepy kedvelte ezt.

    Komment


      #32
      Én is használom de ha ki lesz fűzve a kerék akkor csak horganyozás ha egészbe marad akkor spay. Csak egy " ha szétszeded ne sajnáld az időt és energiát" mert később bánja az ember. Ha később horganyoztatod és most festve marad így szabályoztatod akkor később nem biztos,hogy kilehet szabályozni. Sokat dob a gépen egy szép felni és később azon fog megakadni a szemed! Jó a horgany spray de nem pótolja a horganyozást! A hengered hengerfejed lefestve vele szép.
      Titus és joker kedvelte ezt.

      Komment


        #33
        Próbálkoztam házi,horganyzással nem értem miért nem sikerült,a teljes felületet nem tudtam bevonni,pedig mindent összeforrasztok amit lehet.
        Mártogatással(tüzi horganyzás)rozsdamaró,ovadt forraszanyag ismételgetve tíznél többször,és még felét sem futotta be az anyag feladtam....
        sepy és OdinHEM kedvelte ezt.
        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

        Komment


          #34
          Mártogatással (tüzi horganyzás) rozsdamaró,ovadt forraszanyag ismételgetve tíznél többször,és még felét sem futotta be az anyag feladtam...
          És a zsírtalanítással mi van? Jah és a forraszanyag az ón, és amit csináltál az ónozás, a cinket cinkes lett volna otthoni körülmények között jól megolvasztani...(419,5C)
          Főzőcskézni nem próbáltál?
          Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 márc. 24, 20:42.
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            #35
            mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            pedig mindent összeforrasztok amit lehet
            Akkor forrassz nekem össze egy 1250-es banditot, légy szíves. ;-)
            CZsolti és dongos78 kedvelte ezt.

            Komment


              #36
              Főzőcskézni nem próbáltál?
              Ha a világospirosra hevités nem elég zsírtalanítás kérek jobb ötletet!!(Csepel küllőkkel gyakoroltam)
              Van eléggé tiszta ónom,és acélcsőben olvasztott anyagba mártogattaminkáb túlhevítettem minthogy nem eléggé.
              Ha van tökéletes tipp,újra megpróbálom!!!!
              zsírtalanítással
              - - - Updated - - -


              Akkor forrassz nekem össze egy 1250-es banditot, légy szíves.
              Kérem a darabokat!!!!!
              Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2015 márc. 24, 21:04.
              CZsolti, dongos78 és OdinHEM kedvelte ezt.
              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

              Komment


                #37
                Világos piros szerintem már egy kicsit túlzás. Ott már elindul a reveképződés. Oxidhoz meg nem tapad az ón, csak tiszta, oxid mentes vas ötvözethez. 400 foknál jobban nem melegíteném meg. Hegesztés előtt is csak ennyire melegítjük az öntvényeket, ha olajtalanítani kell.
                CZsolti, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.

                Komment


                  #38
                  mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Ha van tökéletes tipp,újra megpróbálom!!!
                  Szép fényesre csiszoljátok aztán beolajozzátok -csomagolás - elküld nekem - elviszem -szépen megcsinálják -oszt annyi . Ja csak a csomagban legyen egy kis olaj az ügyintézés elősegítésére .
                  CZsolti, dongos78 és 4 további látogató kedvelte ezt.

                  Komment


                    #39
                    Én is a horgany spray-re szavaznék
                    Szerintem a horganyspray, a Hemorite után a második becsapás !
                    amit csináltál az ónozás, a cinket cinkes lett volna otthoni körülmények között jól megolvasztani... (419,5C)
                    Hát igen ! Megnézném azt a küllőt a tűzihorganyzás után. Se kapó, se menet ! Az onozást ,csinálja magának egy ismerősöm. Csinált egy henger alakú tégelyt, rá a rezsóra, aztán mártogatja a küllőket.

                    Komment


                      #40
                      Szép fényesre csiszoljátok
                      Szerintem mások is azért próbálkoznak,mert nem lehet fényessé tenni!Különböző próbálkozásokkal szeretnénk javítani a helyenként kráteres rozsdán,viszont újra nem telik,és más használtat sem érdemes vásárolni hiszen hasonló a helyzet.Így marad a hemo,cinkspray és a többi turpisság
                      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                      Komment


                        #41
                        Szerintem pedig kár próbálkozni mindenféle alternatív dologgal --hiszen a p...át i megpróbálják helyettesíteni ezzel-azzal , de nem érdemes , még ha kicsitt kopottabb , rozsdásabb is .
                        Szóval ha tényleg lelkismeretesen , szépen meg van csiszolva , aztán ÜZEMI körülmények közt megy rá egy elektolítikus horgany akkor lehet ,hogy egyenként , közelről vizsgálva kicsit kráteres --de befűzve egy elfogadható összképet mutat a dolog .

                        - - - Updated - - -

                        mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        marad a hemo,cinkspray és a többi turpisság
                        szerintem többe kerülnek

                        Komment


                          #42
                          Szerintem a horganyspray, a Hemorite után a második becsapás !
                          Nem annyira mint a benzinálló festék. Én a blokkot fújtam horganyspray-al. Nem pattog le és egy párszor már ázott benzinben mikor a karburátorból szivárgott.

                          Egy előnye van a festésnek: Tudod hogy úgy sem lesz tökéletes, így nem is támasztasz olyan igényt mint az "új" küllők felé.
                          Bár az új küllők esetében is szinte boritékolható hogy nem lesznek túl tartósak de hát bízik az ember...

                          Nem tudom a Geszti végül marad az Mz dobnál vagy Jawat fűz be de az utóbbinál így is úgy is új küllő kell mert az Mz küllő egyenes a Jawa viszont "kampós".
                          Bár a minőségben biztos nincs különbség. Tegnap néztem a hátsó kerekemnél a három éves küllő rozsdásabb mint a padláson lévő 25 éves keréken.

                          Komment


                            #43
                            Csiszolás után is kissé kráteres maradt az enyém is de savazás is van a műveleti sorban mely tökéletes zsírtalanítás. Én használom a gépet nem kiállítási darab mely utánfutón közlekedik igaz még nem is elég öreg csak 45 éves.Max. egyetértek Joker javaslatával. Nekem 1 éve csinálták és állja a kiképzést.Nem fényesítgettem 1x sem. A hátsó kerekem még eredeti de azt is meg kell csinálni mert eléggé feslik a gyári króm.

                            Komment


                              #44
                              dkari eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Tegnap néztem a hátsó kerekemnél a három éves küllő rozsdásabb mint a padláson lévő 25 éves keréken.

                              még szép ! --de a küllöt se az isten adta-- hosszúból kell csinálni rövidet , ha kiadja ,

                              Komment


                                #45
                                Vagy Csatári!És olyat csinál amilyen éppen kell.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X