Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Motorkuli, Duna oldalkocsi, Pille
Collapse
X
-
Először is köszönöm a hozzászólásokat.Elfelejtettem odairni a bejegyzésemhez hogy milyen motorról ill. motorkuliról van szó. Hát egy t5 és egy olyan kuliról ami Szegedi Fémfeldolgozó és Finommechanikai Vállalat terméke.A pontos kacsolási magasságot nem tudom, pannóniánál az ülés magasságában található.Önsúlya kb. 29 kg hasznos súly kb. 40kg. Valóban nem lehet utánfutót vontatni 70 km/h sebesség felett, de megis hogyan fekszi az utat? Mint látom több Kolléga hozzászólásából itélve ha perselyek csapágyzásak jók, nem valószínű hogy ilyen probléma fennállhat?
Itt vannak a jobbnál jobb magyarázatok! köszönöm szépen!korompaiistvan kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
ApaE
-
nagyfékdobos eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÜdv Mindenkinek!
Ha bárkinek segíthetek e három járműtípussal kapcsolatban, szívesen teszem.
Üdv!
Ring István
Ha valaki szakértő, akkor István az! Érdeklődj nála, mint írja szívesen segít!
http://veteran.forum.hu/szerelesi-ke...csi-pille-981/Utoljára szerkesztve a következő által: -t5-; 2012 jan. 09, 15:39.barna és kedvelte ezt.A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/
- 2 likes
Komment
-
Pusztán csak az elmélkedés kedvéért (eredetiség őrzőktől előre elnézést kérek) aki sokat akar vontatni,miért nem csinálja meg "integrált" fékesre a kulit?Robogó kerék(maszkirozva eredetinek) szürke házas bovden ......kulturált kivitelezés.
Nem ördögtől(hanem most tőlem)való a gondolat hisz mindenki ismer oldalkocsi féket(gondolom)már a 20-as évektől.
Tudjátok az a baj, hogy szinte hallom a sok negativ felhördülést holott a maga idejében ezzel az autó-motor cimlapjára lehetett volna kerülni...nem?Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2012 jan. 09, 16:03.
Komment
-
joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseeredetiség őrzőktől előre elnézést kérek
Szerintem aki az Autó-Motor címlapjára akar kerülni az nem a Motorkulival kísérletezik.
Az ötlet nem rossz csak nem az amúgy is ritka darabokat kell erre a célra elherdálni!
Aki sokat akar vontatni az valami ilyesmivel próbálkozzon:
Untitled Document
Utoljára szerkesztve a következő által: -t5-; 2012 jan. 09, 16:32.A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/
Komment
-
-t5- eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
Ennek az általam való felvetéséért nem olyan régen az okmányirodások Jihadot hirdettek...így hát gyorsan eltüntem, mert elég csúnyán néztek rám.
Vagy a "szeretett" hivatalom ennyire tájékozatlan?Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2012 jan. 09, 17:10."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
Sziasztok!Lenne egy kérdésem a minap elkezdtem felújítani egy Torziórúgós Duna oldalkocsit,de megakadtam vele.Az a problémám hogy az egyik rúgólapon (esetünkben ugye 3 laposvas) van egy furat (mélyedés) amibe oldalról egy csavar megy be a lengőkar felől ez rögzíti a helyén a rúgót.A másik oldalon szintén megvan a furat de ott a rögzítőcsavar nem oda esik ahol a furat van a lengőkar oldalán biztos hogy jól van összerakva mert ott mind a két csavar a mélyedéshez esik.A másik oldalon is rá tudnám tenni úgy hogy a mélyedéshez essenek a csavarok,de akkor a lengőkar alapesetben is a legfelső állásában lenne ha meg úgy rakom hogy jól álljon a lengőkar és a másik oldaki "kütyü" is akkor a rögzítőcsavarok nem a mélyedésekhez esnek.Mo lehet a gond?Esetleg a rúgót elő kell feszíteni vagy nem?korompaiistvan kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Balumester eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSziasztok!Lenne egy kérdésem a minap elkezdtem felújítani egy Torziórúgós Duna oldalkocsit,de megakadtam vele.Az a problémám hogy az egyik rúgólapon (esetünkben ugye 3 laposvas) van egy furat (mélyedés) amibe oldalról egy csavar megy be a lengőkar felől ez rögzíti a helyén a rúgót.A másik oldalon szintén megvan a furat de ott a rögzítőcsavar nem oda esik ahol a furat van a lengőkar oldalán biztos hogy jól van összerakva mert ott mind a két csavar a mélyedéshez esik.A másik oldalon is rá tudnám tenni úgy hogy a mélyedéshez essenek a csavarok,de akkor a lengőkar alapesetben is a legfelső állásában lenne ha meg úgy rakom hogy jól álljon a lengőkar és a másik oldaki "kütyü" is akkor a rögzítőcsavarok nem a mélyedésekhez esnek.Mo lehet a gond?Esetleg a rúgót elő kell feszíteni vagy nem?
Szerintem, ha pár fotót mellékelnél a kérdésedhez, talán egy páran tudnának neked segíteni. Lehet. hogy nem egyértelmű a kérdésed, még azok számára sem, akik amúgy értenek a Duna oldalkocsi szereléséhez.
(Már csak azért írtam, mert úgy rémlik, hogy már olvastam tőled valami hasonlót. Valószínű, hogy nem érkezett rá válasz.)-t5- kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseT.-t5-
Kérhetném hogy pontosan,szó szerint olvass engem?---(korabeli autó motor)
Különben meg, szerintem a kulin még egy lukat sem kéne fúrni az átalakításhoz.
Lehet, hogy nem értettem a szöveged, de ha lyukat nem kell fúrni az "átalakításhoz" mégis megváltoznak a típusjegyek akkor .......
Véleményem szerint a Motorkulit a "rendeltetés szerű" használatra találták ki fék nélkül, ez nem azt jelenti, hogy nem lehet átalakítani, de szerintem nem szabad!(Ez szó szerint az én véleményem!)A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/
Komment
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEzt mégis hogyan sikerült kivitelezni? Tudtommal motorkerékpárral csak 1 kerekű utánfutó húzható! O.O
Ennek az általam való felvetéséért nem olyan régen az okmányirodások Jihadot hirdettek...így hát gyorsan eltüntem, mert elég csúnyán néztek rám.
Vagy a "szeretett" hivatalom ennyire tájékozatlan?
A képen egyébként Harley van, hogy ezen gyári a vonóhorog vagy utólagos extra azt már nem tudom
Komment
Komment