miért kuka ? tök jó---még azzal lehetne feldobni hogy a felni közepét pedig ezüstel csikozhatdád
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Duna oldalkocsi felújítása
Collapse
X
-
Az agy kuka, mert a csapágy ki volt ékelve, és akkor jöttem rá, amikor raktam volna össze, és kilógott alóla egy kis lemez darab. Addig nem szedtem ki a csapágyat, mert nem lógott, kotyogott, hangja nem volt. De mivel a lemez, meg a csapágy belemart az agyba, nem láttam értelmét kockáztatni. Így lesz nagyfékdobos...
Komment
-
Nem dobtam még ki, mert ez is megfordult a fejemben, és azóta lett mégegy ismerősöm, akinek komolyabb gépparkja van. Szerintem túl sokat kellene lekönnyíteni a falvastagságon, hogy perselyezhető legyen, ami megint oda vezet, hogy kiszakadhat az egész, és nem tartom igazán biztonságosnak. Alu öntvény, az nem túl kemény, és szilárd anyag, nem bízom a véletlenre az életem.
Komment
-
Hogy érzted azt hogy : " saját volt "---? de azt hiszem bárki tud sorolni egy csomó indokat arra , miért szedünk ki minden csapágyat , még a kerékből is---GONDOLKODÁS NÉLKÜL-- egy ekkora felújítás során . Talán az elsőt had mondjam csak : mert 400 ft egy jó minőségü darab ami oda kell.
Az összes többi indokot szivesen felsorolom , de csak kérésre , mert nem szeretnék kioktatónak látszani.
Komment
-
Üdv Zala!
Szóval elég rossz állapotú volt a ráf, mivel kint állt az udvaron letakarva az oldalkocsi. Nagyobb nehézségek árárn leszedtem a kereket, majd miután a gumitól megszabadítottam, és a tartósító zsírtól megszabadítottam, akkor láttam, hogy a korábban krómozott ráf és küllők valójában nem is olyan rossz állapotúak, mint elsőre látszódott. Szétszereltem a kereket, még ApaE útmutatása alapján csináltam csapágykihúzót is, de mivel a csapágy jónak tűnt, ezért azt csak jó vastagon sziloplasztoztam kívülről, majd a kisfékdobot homokszórtam, a ráfot is. Mivel a ráfon volt kevés mélyebb rozsdafolt, ezért azt megcsiszoltam, rozsdamaró, csiszolás. Ezt követően cinkromátos alapozó következett 1 rétegben, jó vastagon, kis csiszolás, majd újabb réteg, hogy a csiszolási egyenetlenségeket eltakarja. Ezután RAL 9005-ös, és 9006-os világos szürke, és fekete festék következett a megfelelő kitakarásokkal 2 rétegben. A küllőkre is az ezüst került. Összefűztem a kereket, minimális centírozás lett volna szükséges. épp ahhoz készültem, amikor észleltem a kitámasztott csapágyat, ami addig nem tűnt fel. Innentől kezdve lett felesleges munka, amit addig csináltam. A centírozás után még felgumizás, és polírozás következett volna.Intrepid kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Értem!
Köszönöm a kielégítő választ!
Sajnos akkor ez volt a tanuló pénz!
Én is megjártam, a motorom forgalomba helyezését.Nekem az volt sajna a tanuló pénz.
De azért ne hagyd abba.Megéri!korompaiistvan kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
Komment