Közlemény

Collapse
No announcement yet.

3000 km sok(k)!?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #91
    mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ha zavar : rövidítsd meg közel függőlegesig a csövet akkor felmegy a "tankba"a bubi
    A csövet mindenképpen megrövidítem (az nem kerül semmibe) kár volt visszavenni az MZ csapot, annak nem vízszintesen, hanem 45 fokban állt a csonkja. Csakhogy könnyebb legyen a bubi dolga.
    pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    az üzemanyag tank nem tud rezgés mentes lenni.
    Mondjuk a tank vonatkozásában nem, de a cső rezonanciájára már én is gondoltam. A csövet - kényelmi okokból - kifejezetten hosszúra hagytam, ami csak tovább rontotta ezek szerint a helyzetet.
    A tankot nemrég tettem fel, a csavarokon éppenséggel tudok lazítani. Úgy tűnik van még mit próbálgatni, köszönöm a segítséget, majd beszámolok.

    Komment


      #92
      Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      A tankot nemrég tettem fel, a csavarokon éppenséggel tudok lazítani.
      Jaj, jaj! Várj! Kezdjük szépen okosan és ésszel! Szóval ha végig gondolom a gumi rezgéscsillapító, olyan szerkezet, melyben van egy távtartó cső. Körülötte van a gumi. Ha a csavart nagyon meghúzzuk, akkor a tank hozzá érhet a távtartó csőhöz. Ez viheti át a vázról a vibrációt. Nem ismerem a konstrukciót, de nem lehet nagy különbség a gyártmányok között. Azt látom, hogy ha túl húzzuk rossz. Viszont lazán sem lehet a csavar, mert " lifeg " a tartály, ezért törhet! Valahol félúton lehet a megoldás. Addig viszont próbálj egy trükköt! Segéd tartályról itasd a masinát. Gumi szalaggal lógass fel a kormányra egy palackot, hogy ne érjen semmihez. Ebből ejtőtartályt csinálsz. A cső mehet a karbira. Nem is kell menni vele. Indítsd el, majd figyeld a csövet! Ha nincs buborék, akkor jó helyen kapirgálunk!
      zahi kedvelte ezt.

      Komment


        #93
        pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        ha túl húzzuk rossz.
        Kösz a tanácsokat. Én sem úgy gondoltam, hogy lötyögjön a tank. Igen, szép sorjában mindent ki fogok próbálni. A "főnököm" most egy másik projektre irányított: meggyet kell magoznom töméntelen mennyiségben. Szerinte a buborék megvár.
        zahi és mátéapu kedvelte ezt.

        Komment


          #94
          Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          meggyet kell magoznom
          Ja... és előtte le is kell szednem!
          mátéapu és pasetta kedvelte ezt.

          Komment


            #95
            Én gumi lapból vágtam ugyan akkorát mint mint az alátét és így raktam fel a tankot. Nem közvetlen szorítja a csavar a felfogató fület hagy egy kicsi mozgás teret nem remeg úgy be a tank ezáltal.
            Titus, mátéapu és pasetta kedvelte ezt.

            Komment


              #96
              Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              meggyet kell magoznom



              Ja... és előtte le is kell szednem!

              Hát igen ... ha magozatlant használsz , keserű lesz tőle a pálinka ....
              madorka kedvelte ezt.

              Komment


                #97
                sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Nem közvetlen szorítja a csavar a felfogató fület
                A Pannónia tank - elől,hátul - gumin "lóg".
                zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                ha magozatlant használsz , keserű lesz tőle a pálinka ....
                ...de legalább nem tör(ne) ki benne a fogam!
                Tegnap barátilag megtörtént a karburátor ultrahangos tisztítása. Majd elsírtam magam amikor megláttam (eddig nem tudtam pontosan hogyan történik az). Egy gyönyörű, fényes arcú, fiatalos menyecskéből egy színtelen, fakószürke, gusztustalan, halottember lett. Az elkövető megvigasztalt: nem nagyon jött ki belőle kosz. Tanulhatom ki a polírozás fortélyait.

                Komment


                  #98
                  Nekem is van egy 'bazi' nagy légbuborék a benzincsőben, mivel az oda utólagosan beillesztett benzinszűrő soha sincs tele benzinnel. Mivel szépen látszódik az átfolyás, így engem nem zavar!
                  wsievers, Titus és 3 további látogató kedvelte ezt.

                  Komment


                    #99
                    zelenacs eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    így engem nem zavar!
                    Sanszos, hogy magam is kénytelen leszek megbarátkozni vele, de egyelőre nem adom fel!

                    Komment


                      Üdv. Mindenkinek!
                      Reszelgetem a hőszigetelő, textilbakelit közdarabot (3 mm) a henger és a szívócsonk közé. Azt olvastam, hogy mindkét oldalára még papír tömítést is kell tenni. Ha vékony pasztával mindkét oldalán, - papír nélkül - teszem fel, úgy nem jó? Esetleg a bakelit fényes felületét finom csiszolóval meg mattítanám, érdesíteném? Csak mert kényelmesebb lenne.


                      Komment


                        Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Csak mert kényelmesebb lenne.
                        Egy profi barkácsoló :aki kireszel bakelitből egy szigetelőlapot,az ugyanúgy csináljon már böcsület-ből is : papír tömítést !
                        szőrös, pasetta és 2 további látogató kedvelte ezt.
                        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                        Komment


                          Papírt tömítés + paszta a két oldalára alul felül!

                          Komment


                            mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Egy profi barkácsoló :aki kireszel bakelitből egy szigetelőlapot,az ugyanúgy csináljon már böcsület-ből is : papír tömítést !
                            sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Papírt tömítés + paszta a két oldalára alul felül!
                            Hát nem hagyjátok, hogy elkényelmesedjen az ember fia...
                            Akkor belülről kifelé a rétegrend​​​​​​ mindkét irányba: bakelit-paszta-papír-paszta, ha jól értem.
                            Jut eszembe - ha van még türelmetek - ha már leveszem a szívócsonkot, talán el kéne vinnem esztergályoshoz, hogy szúrjon bele egy O gyűrűnek való hornyot (olvastam itt róla).
                            Jelenleg ugyanis egy - talán 2x32-es - gumigyűrűt tettem a karbiba, ami ütközik a csonknak, jól odaszorítom mielőtt meghúzom a bilincset és jó. A gond az, hogy ez + 2 mm, a bakelit-papír-paszta +4 mm, a levegőszűrőt meg már így is alig tudom feltenni a szerszámos dobozoktól. ...vagy tekerjem a teflonszalagot, faragni ugyanis semmit nem akarok?

                            Komment


                              No mondok mást: Van a LOCTITE SI5910 paszta. Bakelitot kétooldalt bekened vele, felhelyezed és kész. Olyasmi mint a sziloplaszt csk hőálló.
                              A hathengeres kétméter hosszú JD motorra ezzel teszik fel a már elvetemedett kipufögót. gányolás de pár évig jó. Szerinted???

                              Komment


                                Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                ha már leveszem a szívócsonkot, talán el kéne vinnem esztergályoshoz, hogy szúrjon bele egy O gyűrűnek való hornyot
                                Nekem a kistraktorba van gumigyürűs kellett papír :mert elvulkanizálódott a gumi és nem tömített......Magyarul nem éri meg a fáradságot,viszont ha egy m/m-nyit lecsiszolsz viszanyersz egy kis helyet a légtoroknál és legalább tudod,hogy a deformáció is kijön síkra..
                                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X