Közlemény

Collapse
No announcement yet.

T5 henger szerelési, és gyári hibával.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Nem tudom, nem értek a Pannóniákhoz (máshoz se nagyon) de nem lehet, hogy mégis ez egy olyan öntvény, amelynél a műveleti utasítás határozta meg, hogy P10-es oldalgyertyás vagy T-8 ill. T-9 középgyertyás lesz-e belőle? Ha meg a középgyertya helye lett behegesztve, akkor nagyon tré munka.
    TLF65 kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Azok szerintem a T5 hengerét kapták, nem ezt.
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        #18
        Ettől függetlenül valószínű hogy így fogom használni .... Majd be rakódik korommal, de az első 2-3 ezer km alatt imádkozom hogy ne szakadjon ki a heggesztes a volt furatbol :-)
        CZsolti, zahi és wsievers kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          látszik ,hogy az „öntés” minősége , igen csak szar
          Arra nem gondolt senki, hogy ez nem is a gyárban készült így? Erősen "tuning" szagú ez e h.fej kialakítás. Ki tudja, hogy honnan és kitől kerülhetett Hozzád?

          Komment


            #20
            Szerencsére tutom honnan származik , -nem titok : a kisérleti műhelyből . Van még néhány különleges darab . Fék , henger .. stb .
            Majd lassan ,lassan előveszek ezt azt .

            Komment


              #21
              Szerencsére tutom honnan származik , -nem titok : a kisérleti műhelyből .
              Én nem vagyok egy nagy kétütem rajongó (volt már autóban, nem szerettem), ennélfogva Pannóniára sem vágytam igazán soha (bár összességében jól eltalált szép motornak tartom), de ezek a kísérleti műhelyes cuccok azért felkeltik a kíváncsiságomat! Remélem a Mikulás hoz majd nekünk újabb érdekes infokat joker (nem tudom, hogy kísérleti-e) műhelyéből.
              Everything is better when you decide you don't care.

              Komment


                #22
                ...a Mikulás nem valószínü, de a Jézuska szerintem már festegeti a fékalaplapot

                Komment


                  #23
                  Lehet, hogy előtte ács volt. Ott a centik számítanak. Fél centire nem adunk.
                  Hármat meg az ács kapocs is húz
                  Ha meg a középgyertya helye lett behegesztve, akkor nagyon tré munka.
                  Szerintem ez áll fenn, a munka minősítését nem én tettem csak idézem Ha jól tévedek ez TLF motorján lesz hamarosan kísérleti jelleggel Ugye?
                  Utoljára szerkesztve a következő által: OdinHEM; 2014 nov. 19, 09:05.

                  Komment


                    #24
                    joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    ...a Mikulás nem valószínü, de a Jézuska szerintem már festegeti a fékalaplapot
                    Elképzelem: istálló jászolában kisecsettel.

                    - - - Updated - - -


                    Szerencsére tutom honnan származik , -nem titok : a kisérleti műhelyből .
                    Megosztok veletek egy kísérleti műhelyes történetet. Csak azért, hogy lássátok, máshol is csak így mentek a dolgok:

                    Feri bácsi már fél órája köszörül egy irgalmatlan méretű sarokvarratot. Az igazgató meglátja és nagyon ideges lesz:

                    - Ferikém, a jó életbe (itt volt még más jelző is ), amikor erre jövök, te vagy felhegesztesz valamit, vagy éppen levágod és leköszörülöd!

                    - Főnök, hát kísérleti műhely, elsőre nem sikerült.

                    Komment


                      #25
                      Igen Odin, persz én úgy indulok neki, hogy nem kisérleti, hanem végleges jelleggel...

                      Pont tegnap gondolkodtam rajta, hogy számomra az egyik legjobb dolog a mnotoron való utazgatás, tájnézegetés, túrázgatás... És ehhez nekem a legmegfelelőbb eszköz a Pannónia . Ahogy UK is mondja:
                      UK eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      bár összességében jól eltalált szép motornak tartom.
                      én a legjobb magyar motornak!!

                      És próbálom a jót a szépet még jobbá, még szebbé, számomra méghasználhatóbbá tenni...

                      Ha jobban belegondoltok, az élet célja egy szóban: örömszerzés

                      Komment


                        #26
                        Régen az ácsok a sukk mértéket használták ekkor történt , hogy sik-sukk és beesett a mester gerenda- no szaladjunk fiam.

                        Komment


                          #27
                          Régen az ácsok a sukk mértéket használták ekkor történt , hogy sik-sukk és beesett a mester gerenda- no szaladjunk fiam.
                          Hínnye a jó íletbe há' kétszer vágtam mégis rövid lett!

                          Komment


                            #28
                            Click image for larger version

Name:	20141110_181816.jpg
Views:	2
Size:	191.5 KB
ID:	143094Click image for larger version

Name:	20141110_181840.jpg
Views:	1
Size:	173.8 KB
ID:	143095Arra a döntésre jutottam ma, hogy megmentem ezt a gyári-hibás hengert.
                            Kétkomponensű fémragasztóval, 5.6-os csavart ragsztottam a karburátortalp felfogató menetbe.
                            Amikor megszáradt levágom a csavar fejét, síkba munkálom, majd megpontozom, kifúrom, majd megy bele az új menet, remélem nekem már jó helyre sikerül!!!
                            Utoljára szerkesztve a következő által: TGT; 2014 nov. 24, 19:45.

                            Komment


                              #29
                              Közben szépen alakul a motorom többi része is.
                              A festék színkódja ez lett:
                              (Elég nehéz volt kiválasztani)
                              Click image for larger version

Name:	20140925_084733.jpg
Views:	1
Size:	186.7 KB
ID:	143096
                              A festésben, és a szerelésben édesapám gyerekkori barátja segít!
                              Így néz ki a tank:
                              Click image for larger version

Name:	IMG_9922.jpg
Views:	1
Size:	177.7 KB
ID:	143097

                              A csíkozás Szatlóczki András csíkózómestert dicsériClick image for larger version

Name:	20141019_134148.jpg
Views:	1
Size:	199.9 KB
ID:	143098Click image for larger version

Name:	20141019_134154.jpg
Views:	1
Size:	202.1 KB
ID:	143099:
                              Utoljára szerkesztve a következő által: TGT; 2014 nov. 24, 20:01.

                              Komment


                                #30
                                Ez igen, nagyon szép munka!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X