Bubu1976
Nem semmi, amit tervezel! Ha egy 250-es Csepelnek vagy valami hasonlóan ritka motornak állnál így neki, akkor bizony szomorúan csóválnám a fejem, de egy ilyen átalakítás akkor sem probléma ha beáldozol alkatrészeket, hiszen ezekből még van egy csomó, marad elég azoknak, akik eredeti Pannóniát akarnak.
Nekem nagyon tetszik az elképzelés, mert ez nem gányolás, látszik, hogy van benne koncepció, és szerintem jól fog nézni a végtermék!
Új elemek, mellette markáns pannóniás alkatrészek együttese, merész dolog, de nagyon klassz végeredmény jöhet ki belőle!!!
Az oroszoknál alakítanak át M21-es tucat Volgákat bivalyerős motorokkal, megerősített futóművel, mindenféle modern biztonsági és kényelmi kellékkel, néha még a kasznihoz is hozzányúlnak, de ha arányérzékkel megáldott szakember csinálja, nagyon jó dolog sülhet ki belőle.
Most már megértettem, ez egy vállaltan átalakított, épített motor, ami nem Pannónia akar lenni, hanem Pannóniás jelleget viselő motor.
(Picit olyan, mint a borok házasítása...)
Hajrá, és sok képes beszámolót kérünk!!!
Nálam sem egy egyszerű felújítás a cél!
Nekem nagyon tetszik az elképzelés, mert ez nem gányolás, látszik, hogy van benne koncepció, és szerintem jól fog nézni a végtermék!
Új elemek, mellette markáns pannóniás alkatrészek együttese, merész dolog, de nagyon klassz végeredmény jöhet ki belőle!!!
Az oroszoknál alakítanak át M21-es tucat Volgákat bivalyerős motorokkal, megerősített futóművel, mindenféle modern biztonsági és kényelmi kellékkel, néha még a kasznihoz is hozzányúlnak, de ha arányérzékkel megáldott szakember csinálja, nagyon jó dolog sülhet ki belőle.
Most már megértettem, ez egy vállaltan átalakított, épített motor, ami nem Pannónia akar lenni, hanem Pannóniás jelleget viselő motor.
(Picit olyan, mint a borok házasítása...)
Hajrá, és sok képes beszámolót kérünk!!!
Komment