Oké urak ,de ne felejtsük el hogy a réz az vörös és elképesztő magas az olvadáspontja ,ellentétben a közismert sárga valaminek ami ötvözet,nem beszélve a forraszanyagról,ami igen hamar olvad.....és sajna alig RÉZ!!!!!!!!!!!!!!!
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Apa kezdődik,avagy T1 kicsit másként!
Collapse
X
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNem lessz az porózus?
Amikor feltöltik a kopott alkatrészeket , köszörülés alá --az porózus ?????????sepy kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Üdv mindenkinek !
Bocs hogy "belevau " , de a kipufogó "könyökeim" igen cudar állapotát (horpadás , kráteresedés )úgy tudtuk orvosolni , hogy a horpikat melegen egy ráhegesztett pálcával kihúzgáltuk (nem húzta el az ívet egyáltalán ! ) , majd rézzel - bórax folyasztó szerrel - ahogy azt kell , feltöltöttük , és simára reszeltem , majd átcsiszoltam .... ( volt vele munka rendesen , de még mindíg szebb mint az utángyártott ... , bár lehet hogy nem olcsóbb ! ) Ezt követően ment a krómozóba (kecskemét ...) ahol elvégezték a csiszolást , felületkezelést , és jelenleg köszöni szépen jól van , annak ellenére hogy a hasonló korú és tároló környezetben lévő RADAELLI ráfon (krómozott) ,már néhol pöttyöket véltem felfedezni ...
Egyszóval nem lett porózus , nem húzta el a meleg , nem látható , krómozható ...
- 4 likes
Komment
-
A rézzel feltöltéshez anyagvastagság is kell mert pl. lemezen nem igazán jó mert a hő miatt vetemedik a lemez. Én utálom a rezet" kasznisként " sokan rezeznek civil kasznisok. Sértés ne essék de egy lakatos vagy hegesztő gépet látott egyén még nem kasznis! Érdemes végig járni ezt az iskolát és utána érthető lesz a miért?!. Az a szórt rezezés azért érdemleges lehet.Ha van rétegvastagság akkor az símára csiszolható és ez tudja eltüntetni a felületi hibákat. Egy kipuff. könyök megmentésénél viszont megoldás lehet bár a más hőtágulási tulajdonság miatt használva későbbiekben nem tudom nem marad -e folt?.
Atti69 kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Akkor jó , én tudok változni .
Ez itt majd lassan feledésbe megy , viszont ezentúl - csk úgy a magam szórakoztatására - támogatni , bíztatni fogom az összes , legvadabb elképzelést is megvalósítani szándékozó fórum érdeklődőt . Megerősíteni valakit a hitében szép feladat -már tetszik is a gondolat .
- 3 likes
Komment
-
.....meg ha a ....naszőrt is sejt szinten vizsgálnánk akkor lehet hogy a kedvem is elmenne tőleAtti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMolekuláris szinten vizsgálva..
. Aztán a nagy vizsgálódás után egyedül maradnék -mint a két kezem
. -oszt jó az 
- - - Updated - - -
...aztán az is mind jó !Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseUtána jöhet a b,c,d terv..
- 5 likes
Komment
-
Érdekes dolgokat írtok, csak külső szemlélőként figyelek!Egyébiránt más megfontolásból szórattam le a dobokat (és itt ne a hidak szórásánál használt durva technológiára tessenek gondolni!!!Szegény cikk indító (Bubu)...már bele sem szól az általa létrehozott topic-ba...
). Utoljára 1998-ban krómoztattam Győrben az öreg Szórádi bácsinál, akkor csináltam a Csepelemet!
Friss tapasztalatom nincs krómozás ügyben, még nem tiszta a kép,hogy hova is vigyem vagy küldjem krómoztatni a cuccaimat.
- 5 likes
Komment
-
Tényleg, Földim, te nem hallottál valakiről Kapuvár és Beled között, aki krómozást csinál? Egy Provertha-s ismerősöm mondta múltkor, hogy valaki az egyik kis faluban lökhárítókat krómoz osztrák megrendelőknek, de gondolom feketén. Ugye a Proverthánál épül a galvanizáló, de ott nem terveznek szerintem krómot, illetve nem fogják a mi szedett-vedett holminkkal beszennyezni a vadiúj csodatechnikát várhatóan.még nem tiszta a kép,hogy hova is vigyem vagy küldjem krómoztatni a cuccaimat.There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
- 4 likes
Komment
Vagy a képen látható technikát alkalmaznád??!.
Komment