Nos, azt hiszem meggyőtretek. Ha kiszedem a dugót akkor kap egy hasítást. Bár nem a szoknya aljáig, mint az orosz dugónál, hanem csak valami olyasmit mint ami mateapu képein látható, esztergával vésve, a két végén furattal.
Emellett persze még csiszolok is belőle, legalább annyit amivel a ragadásnyomokat el tudom tüntetni.
A ragadás viszont nem fordulat hanem inkább terhelés függő.
Az első ragadásnál nem mentem gyorsan, 75 körül(néha 80) viszont elég erős szembe szél volt. A második ragadásnál abban a pillanatban amint a GPS átváltott 100-ra megragadt...
Egyik ragadás előtt sem éreztem azt amit érezni kelletett volna, hogy a motor ereje csökkenne vagy a hangja változna. Bár lehet hogy csökkent az ereje, de akkor sok kilométeren keresztül szépen fokozatosan...
Emellett persze még csiszolok is belőle, legalább annyit amivel a ragadásnyomokat el tudom tüntetni.
A ragadás viszont nem fordulat hanem inkább terhelés függő.
Az első ragadásnál nem mentem gyorsan, 75 körül(néha 80) viszont elég erős szembe szél volt. A második ragadásnál abban a pillanatban amint a GPS átváltott 100-ra megragadt...
Egyik ragadás előtt sem éreztem azt amit érezni kelletett volna, hogy a motor ereje csökkenne vagy a hangja változna. Bár lehet hogy csökkent az ereje, de akkor sok kilométeren keresztül szépen fokozatosan...
Komment