Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia motorblokk

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Nos, azt hiszem meggyőtretek. Ha kiszedem a dugót akkor kap egy hasítást. Bár nem a szoknya aljáig, mint az orosz dugónál, hanem csak valami olyasmit mint ami mateapu képein látható, esztergával vésve, a két végén furattal.
    Emellett persze még csiszolok is belőle, legalább annyit amivel a ragadásnyomokat el tudom tüntetni.



    A ragadás viszont nem fordulat hanem inkább terhelés függő.
    Az első ragadásnál nem mentem gyorsan, 75 körül(néha 80) viszont elég erős szembe szél volt. A második ragadásnál abban a pillanatban amint a GPS átváltott 100-ra megragadt...
    Egyik ragadás előtt sem éreztem azt amit érezni kelletett volna, hogy a motor ereje csökkenne vagy a hangja változna. Bár lehet hogy csökkent az ereje, de akkor sok kilométeren keresztül szépen fokozatosan...

    Komment


      Nekem nem csökkent. Mentem, mint a golyó, aztán falu előtt elvettem, húzogattam neki, hogy kapjon üzemanyagot, egyszer csak klatty. Azóta visszatérő rohamokban pocsék, valaki írta hogy letapadt a gyűrű és az szivat.
      sepy kedvelte ezt.

      Komment


        bokor28 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Nekem nem csökkent. Mentem, mint a golyó, aztán falu előtt elvettem, húzogattam neki, hogy kapjon üzemanyagot, egyszer csak klatty. Azóta visszatérő rohamokban pocsék, valaki írta hogy letapadt a gyűrű és az szivat.
        Én az első esetben tartottam a gézt közben(meg ugyan abban a pozícióban már pár perce) A másodiknál meg húztam a gézt. Szépen fokozatosan már 1-2 perce(volt hely, nem siettem el a gyorsulást)

        Az első eset után jelentősen fogyott az ereje. Akkor szétszedtem és az alsó gyűrű szorult elől. Kicsit igazítottam rajta, aztán összeszerelésnél eltörtem az egyik gyűrűt...
        A második ragadás óta még nem húztam le a hengert, de nem igazán vesztett az erejéből.

        Komment


          valaki írta hogy letapadt a gyűrű és az szivat.
          Az bizony meglehet..

          - - - Updated - - -

          íme a minta
          Vagy tl,vagy 250 Csepelben találkoztam ilyennel.
          Fergusson kedvelte ezt.

          Komment


            Bocsánat,hogy beledumálok,nem értek hozzá,meg egyébként is az anyámat,de szerintem nézzetek meg egy izs dugattyút.Az jó kiindulópont lehet.Ember még nem szorított meg izst,se vas se alu hengerest.
            wsievers, mir-mur és 2 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


              Ember még nem szorított meg izst,se vas se alu hengerest.
              Nem is akart vele senki lépést tartani a mai forgalommal,de az a plusz 100cm2 sem kevés........
              demeter kedvelte ezt.
              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

              Komment


                Ötletért nem anyázunk. Maximum megkövezünk. Az nálam úgy néz ki, hogy az illetővel átrakatok 5köbméter terméskövet egyik sarokból a másikba.

                Komment


                  Én is azért írtam a palást felhasítását, mert itt mifelénk a Pannónia alapú kertitraktorok mind így vannak preparálva. Na azok nem szoktak megragadni. Pedig ott van teljesítmény igény. A felhasítást 5 tized széles fűrésztárcsával követték el azokon a dugókon, amiket láttam. Az egyik kivitel az Izs féle, a másik a mateapu által feltett kép szerinti. Szerintem gyári kivitel lehet, házi barkácsolást ebben nem láttam még.
                  Az Izsnél a hajtórúd a gyenge pont.
                  Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 dec. 22, 21:02.
                  "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                  "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                  Komment


                    Jó kérdés. Azért kerti traktorba nem szokták annyira pörgetni, kap egy ventilátoros hűtést, illetve ha nagy a kocsiszekrény és fent ül három ember egy tonna búzával, akkor mögé egy skoda váltót (16 előre, 4 hátra).
                    Be lehetett menni a kocsmába inni egy sört, amíg felmászott a dombon, de gond nélkül felmászott. (Nincs egy képem se róla, de a blokkot kommunista megőrzésre a pincémben elhelyeztem.)
                    heeegany és mátéapu kedvelte ezt.

                    Komment


                      Gyárilag az összes pannonia bronzperselyes volt,tehát bírnia kell!
                      Ebben nem voltam biztos, a békesség kedvéért az elején kisebb sűrítéssel használom.
                      Biztos egy régi autó-motorban olvastam én is a felső tűgörgőről, ezek szerint olyasmi volt ez is, mint az aluhengeres P20.
                      A csisz papírt meg elteszem, helyette jobb drótkefe meg kaparás és mosás.

                      Komment


                        5köbméter terméskövet egyik sarokból a másikba.
                        Csak az én udvaromra ha lehet :ötleteim vannak!
                        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                        Komment


                          wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          A felhasítást 5 tized széles fűrésztárcsával követték el
                          Olyanom nincs. És mivel nem akarom végigvágni a fűrészlap is kilőve. Esztergakésem asszem 1mm (vagy 1,5) széles a legvékonyabb(ha még nem törtem el. Ha igen akkor 2,5), köszörülni meg nem sok kedvem van(vizes köszörű nincs, normállal meg ilyen vékony anyagot elég sok idő és macera) Szóval akkora lesz rajta a bevágás

                          Komment


                            Ebben nem voltam biztos, a békesség kedvéért az elején kisebb sűrítéssel használom
                            Ne kíméld ha járni akarsz vele,inkább felezd a tömítésvastagságot a tartósság miatt és elejétől forszírozd a sebességet mert ellustul és csörögni fog.Az anyagot ne sajnáld Sepi megírta miért,amit lehet fejlesz,de nem kell túlzásba esni.ha szivacsülésed van tégy bele jawa-ét már tudod azon hosszú úton is nehezebben fáradsz el.Ha összekopik imádnivaló géped lesz.
                            Titus kedvelte ezt.
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                              mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Csak az én udvaromra ha lehet :ötleteim vannak!
                              Ha közel lennél, vihetnéd. (Így is viheted, hogy baromi messze vagy :-)
                              sepy és mátéapu kedvelte ezt.

                              Komment


                                Kicsit "száraz anyag", de - tessék elolvasni - sok minden benne van, amiről épp szó van/volt.

                                Utána jöhet a fejvakarás .
                                (...az én motoromban tényleg jó dugattyú van?...jó helyen van az első dugattyú gyűrű?...biztos elég magas a tűzgát?...stb.)
                                Click image for larger version

Name:	dugattyú01.jpg
Views:	1
Size:	167.4 KB
ID:	147832Click image for larger version

Name:	dugattyú02.jpg
Views:	1
Size:	180.6 KB
ID:	147833Click image for larger version

Name:	dugattyú03.jpg
Views:	1
Size:	161.3 KB
ID:	147834Click image for larger version

Name:	dugattyú04.jpg
Views:	1
Size:	187.0 KB
ID:	147835Click image for larger version

Name:	dugattyú05.jpg
Views:	1
Size:	146.4 KB
ID:	147836
                                wsievers, heeegany és 5 további látogató kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X